טקס חילופי המפקדים בתחנת זבולון (צילום: דוברות משטרת ישראל)
טקס חילופי המפקדים בתחנת זבולון (צילום: דוברות משטרת ישראל)

טקס חילופי מפקדים בתחנת המשטרה זבולון

החלפת מפקדים במרחב אשר: נצ"מ ניר יונה קיבל את הפיקוד על תחנת המשטרה זבולון במקומו של נצ"מ קובי קרני, שסיים ארבע שנים בתפקיד וקודם לקצין אגף המבצעים של מחוז חוף

פורסם בתאריך: 3.5.20 16:45

משטרת ישראל ערכה הבוקר (ראשון) טקס החלפת מפקדים במרחב אשר, שבו קיבל את הפיקוד על תחנת המשטרה זבולון נצ"מ ניר יונה. יונה החליף את מפקד התחנה היוצא נצ"מ קובי קרני, שסיים ארבע שנים בתפקיד וקודם לקצין אגף המבצעים של מחוז חוף.

הטקס התקיים במתכונת מצומצמת בשל מגבלות ההתקהלות כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה והועבר באמצעים טכנולוגיים לסגל הפיקוד הבכיר של המשטרה ולמשפחות הקצינים.

מפקד מחוז חוף של המשטרה ניצב פרץ עמר: "זהו יום חגיגי לתחנת זבולון, למרחב אשר ולמחוז חוף. לגזרת תחנת זבולון יש מאפיינים ייחודיים ואתגרים עצומים בהיבט השירות לתושבי הסביבה, בטיפול בתופעות הפשיעה ובהתמודדות עם אתגרים ביטחוניים ואחרים".

 

 

עמר אמר לקרני: "נכנסת לתפקיד לפני ארבע שנים לאחר תקופה שבה לא היה מפקד תחנה. מיד הבנת שהאתגר הוא לא פשוט והתמודדת איתו בצורה הראויה ביותר. פעלת במקצועיות ובנחישות לשיקום האקלים הארגוני בתחנה, שעם הזמן הפכה לתחנה מובילה הן במישור המבצעי והן במישור הקהילתי. נבחרת לתפקיד משפיע ומרכזי בארגון ובמחוז. אין ספק כי גם בתפקיד זה תדע להביא את יכולותיך ואת אופיך הנעים לטובת המחוז כולו".

ליונה אמר עמר: "שימשת כמפקד תחנת אום אל-פחם במשך כשנתיים וחצי שבהן הובלת תהליכים משמעותיים להתעצמות התחנה ולהעצמת השוטרים. אתה מנהיג יוזם ומוביל שנמצא תמיד לצדם של השוטרים, מלווה אותם, דואג אישית לכל פרט בעניינם ומהווה להם דוגמה בבחינת נאה דורש ונאה מקיים. אין ספק שאתה האיש הנכון להתמודד בעת הזו עם האתגרים המשמעותיים שנמצאים על סדר יומם של המחוז ושל המרחב, ואני בטוח שתעמוד בהם באופן מכובד וראוי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר