ג’ודאי מכבי חיפה ועמיתיהם ממינכן. מחנות אימון משותפים בעתיד (צילום גדי טיבין)
ג’ודאי מכבי חיפה ועמיתיהם ממינכן. מחנות אימון משותפים בעתיד (צילום גדי טיבין)

שת”פ בין מחלקת הג’ודו של מכבי חיפה למועדון הג’ודו של מינכן

החיפאים אירחו משלחת של ג’ודאים ומנהלים מהמועדון הגרמני במסגרת תוכנית של חילופי משלחות של ארגון קון אקט. מנהלת מחלקת הג’ודו של מכבי מיכל האס: “הג’ודו הוא הרבה יותר מספורט”

פורסם בתאריך: 30.4.17 12:42

מחלקת הג’ודו של מכבי חיפה סיכמה על שיתוף פעולה עם מועדון הג’ודו של מינכן שנחשב לאחד מהמועדונים המובילים בגרמניה. השבוע אירחה מחלקת הג’ודו של מכבי משלחת של ג’ודאים ומנהלים מהמועדון הגרמני, המנוהל על ידי המנכ”לית דוריס אוואר והמנהל המקצועי יאנס קיידל, וזאת במסגרת תוכנית של חילופי משלחות של ארגון קון אקט אשר מארגן חילופי משלחות נוער מישראל ומגרמניה.

הביקור כלל אימוני ג’ודו משותפים, טיולים בים המלח ובירושלים, שיט קיאקים בכפר בלום, סיור בחיפה מטעם העמותה לתיירות חיפה, ביקור במוזיאון יד ושם והשתתפות באירוע “צאו לרוץ”, שבבמסגרתו תרמו חברי המשלחת את הכספים שהם צברו במרוץ לטובתם של ניצולי שואה בישראל. טקס הפרידה מהמשלחת נערך ביום הזיכרון לשואה ולגבורה.

בהמשך יגיעו נציגי אגודת מכבי חיפה לביקור בגרמניה וידונו עם עמיתיהם על שיתופי פעולה נוספים, כאשר על הפרק עומדים מחנות אימון משותפים ותחרויות בארץ ובגרמניה.

מנהלת מחלקת הג’ודו במכבי חיפה מיכל האס: “הג’ודו הוא הרבה יותר מספורט, אלא גם שפה ודרך לתקשר וליצור קשרים עם העולם. זו היתה הזדמנות נפלאה לחשוף את חניכי המחלקה לג’ודו אירופי, ובמקביל להיות שגרירים של מדינת ישראל ושל העיר חיפה”.

מנכ”ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ: “זו היתה חוויה לארח אצלנו את המשלחת מגרמניה. הכרנו ספורטאים נחמדים שאוהבים ספורט, וכולי תקווה שהביקור הזה יוליד עוד הרבה תוכניות משותפות לטובת הספורט החיפאי בפרט והספורט בארץ בכלל”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר