גן בית העם
גן בית העם

בקרוב: מזנון יוקם בגן בית העם בקרית חיים

חברי ועדת המשנה לתכנון ובנייה של עיריית חיפה צפויים לאשר בקשה הצבת מבנה יביל בגן בית העם בקרית חיים שישמש מזנון. בדיון הקודם דחתה הוועדה את הבקשה בגלל התנגדויות של תושבים, אך כעת, לאחר ששטח המבנה הוקטן, ממליץ משרד מהנדס העיר לאשר את הבקשה

פורסם בתאריך: 20.5.20 15:41

ועדת המשנה לתכנון ובנייה של עיריית חיפה צפויה לאשר ביום שני בקשה הצבת מבנה יביל בגן בית העם בקרית חיים שישמש מזנון או בית קפה. בקשת האישור הוגשה לוועדה על ידי העירייה באמצעות החברה הכלכלית לחיפה, ויהיה זה דיון חוזר לאחר שבדיון הקודם, שהתקיים ב-21 בינואר, דחתה הוועדה את הבקשה. הסיבה לדחייה היתה התנגדויות של תושבים שמתגוררים סמוך לגן אשר "מעלות חשש ליצירת מטרדים לשכנים בסביבה מהשימוש החורג בהיקף המוצע".

המבנה שהבקשה לאישורו נדחתה היה בשטח של 30 מ"ר עם שטח מקורה נוסף של 31 מ"ר, אך ב-19 במרץ התקבלו שתי תוכניות מעודכנות שבהן הוקטן שטחו של המבנה ל-15 מ"ר עם שטח מקורה של 16 מ"ר ועם מתחם ישיבה בשטח של 86 מ"ר. עוד נקבע כי המבנה לא יוצב מול גן הזיכרון שבמתחם הגן, אלא בניצב לו, קרוב לרחוב ברכה פולד ומרוחק מרחוב משה בילינסון, וסמוך למתקני השעשועים במקום.

 

 

לקראת ההצבעה בוועדה ממליץ צוות משרד מהנדס העיר לאשר את הבקשה לשימוש חורג מוגבל בזמן לשלוש שנים, ובמהלך תקופה זו תקודם תוכנית להסדרת השימוש.

הוועדה תשיב למתנגדי התוכנית כי "הבקשה תוקנה, כך ששטח המבנה היביל הוקטן ב-50 אחוז – מ-30 מ"ר ל-15 מ"ר בלבד – והשטח המקורה בגגון הוקטן גם הוא – מ-31 מ"ר ל-16 מ"ר. לאור זאת סבורה הוועדה שלא ייגרמו פגיעה משמעותית באופיה של הסביבה או מטרדים לשכנים".

מהחברה הכלכלית נמסר בתגובה כי "החברה פועלת בשיתוף עם העירייה לרווחתם של תושבי השכונות ומקדמת הקמה של בתי אוכל בגנים הציבוריים. הפרויקט ישרת את תושבי השכונה וישדרג את חווייתם של באי הגן עם אפשרות לרכישת מזון ומשקאות להורים ולילדים במחירים מפוקחים. בגן בית העם, שיהווה פיילוט למיזם, מדובר במזנון שיפעל בשעות היום עד הערב ויהיה אמון על ניקיון השטח סביבו, ובכך יעזור בשמירה על שטחי הגן".

 

מתקני השעשועים בגן בית העם (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

מתקני השעשועים בגן בית העם (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ע

    למה לעודד צריכת מזון בכל הזדמנות ויציאה מהבית??? הילדים בחוץ, מזיזים את הגוף, עסוקים בתהליכי חיברות. אז מצידכם הנה הזדמנות לגרום לאנשים להוציא כסף, להורים להתווכח עם הילד על ארטיק במקום לאכול פרי, לעודד תרבות אכילה בכל הזדמנות. ככה יוצרים חברה שמנה וחולה, אבל ידוע שהעיקר זה הפוטנציאל הרווחי שבסיפור. עצוב

  2. אריה

    תוספת מרעננת עם תפיסה נורמאלית ויצירתית של קיוסק בגן ליד בית העם כתוספת ערית חיפה חייבת להציב בכול חלקי הגן והאיזור מצלמות בטיחות שתיהינה קשורות למוקד העירוני ולמישטרת זבולון

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם כבר לעשות דוכן למשקאות פירות סחוטים טריים הכי טוב!!!

  4. המזנון לא יהי רוחי ויעמוד פיל לבן עוד מבנה לארנונה

    לפתוח מזנון לא יהיה כלכלי תשאירו קצת ראה ירוקה רב הילדים אשר באים לשחק בגן באים עם אוכל מהבית
    ומה ימכרו במזנון קולה מיץ ממתוק ואוכל מטונף

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר