דוד עציוני (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)
דוד עציוני (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)

החברה הכלכלית תקיים כנס לחיזוק העסקים בחיפה

הכנס, שמטרותיו הן לסייע לעסקים בחיפה להתמודד עם השלכותיו של משבר הקורונה ולבחון את הכלים העומדים לרשותם של הבנקים לעזור לעסקים הקטנים והבינוניים, יתקיים ביום שני, 15 ביוני, באיצטדיון העירוני

פורסם בתאריך: 31.5.20 14:01

החברה הכלכלית לחיפה תקיים כנס לחיזוק העסקים בחיפה. הכנס, שייערך ביוזמתו של סגן ראש העיר דוד עציוני המשמש גם יו"ר החברה הכלכלית, יתקיים ביום שני, 15 ביוני, באיצטדיון העירוני, ומטרותיו הן לסייע לעסקים בחיפה להתמודד עם השלכותיו של משבר הקורונה ולבחון את הכלים העומדים לרשותם של הבנקים לעזור לעסקים הקטנים והבינוניים.

בכנס יתקיים פאנל בהשתתפותם של בכירים במגזר הבנקאי באזור חיפה והצפון, ובהם סגן מנהל מרחב צפון ומנהל המגזר העסקי בבנק דיסקונט רוני ליבוביץ', מנהלת אזור חיפה והשרון בבנק מרכנתיל ורד אביטן, מנהל אזור חיפה והצפון בבנק לאומי מונדר מוסא, מנהל עסקים אזור הצפון וחיפה בבנק הפועלים דרור הורן, ומנהל מרכז עסקים חיפה בבנק מזרחי טפחות טל רדע. בסיומו של הפאנל יתאפשר לקהל לשאול שאלות.

בכנס תתקיים גם הרצאה בנושא "הסערה בשווקים הפיננסיים והתמונה המקומית והגלובלית של שוק ההון בימי הקורונה" שאותה יעביר יו"ר קבוצת אינפיניטי אמיר איל המשמש גם האסטרטג הראשי של הקבוצה.

 

 

עציוני: "לנוכח משבר הקורונה, שאת השלכותיו הכלכליות אנו מתחילים לחוות באופן משמעותי עוד יותר כעת, עם תחילת החזרה לשגרה, בחרנו לייצר פלטפורמה שבה ניתן לפתח שיח בין בעלי העסקים החיפאים לבין הבנקים וגופי ההשקעות לשם בחינת כל האמצעים הקיימים ברשותם לעזור ולהקל על החזרה לפעילות העסקית".

מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה אור שחף: "החברה הכלכלית רואה חשיבות רבה בעסקים הרבים שפועלים בחיפה ובתרומתם לכלכלה העירונית. עסקים אלה, שמעניקים שירותים רבים לתושבי העיר, נקלעו לקשיים ולאתגרים משמעותיים בשל משבר הקורונה. אנחנו כאן כדי למצוא דרכים לסייע להם עם תחילתה של החזרה לשגרה. בהמשך למיזמים קודמים שקיימנו, כנס זה מהווה נדבך נוסף בשורת צעדים שאנו מתכננים למען הקהילה העסקית בעיר".

ההשתתפות בכנס היא ללא תשלום אך מחויבת בהרשמה מראש כאן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. באמת נו. במקום צעדים רציניים עוד יחסי ציבור

    עוד כנס ריק מתוכן כדי להכניס את השם של עציוני ושל אור שחף לתקשורת.
    אולי צריך לשנות את שם החברה ל: "החברה לקידום אור שחף ודוד עציוני".
    אין צעדים רציניים ואין סיוע אמיתי אבל יש בשפע יחסי ציבור וכנסים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר