ורד ישראלי עם חברי המנהיגות הצעירה של שותפות חיפה-בוסטון
ורד ישראלי עם חברי המנהיגות הצעירה של שותפות חיפה-בוסטון

שותפות חיפה-בוסטון: מענקים ליזמים חברתיים-עסקיים

באמצעות קרן החירום של ארגון CJP העניקה שותפות חיפה-בוסטון מענקים מיוחדים בסך של כ-50,000 שקל כל אחד לחמישה יזמים מקהילת היזמות החברתית "עושים פה" במטרה לחזק יזמים חיפאים צעירים שפועלים בתחום החברתי-עסקי ואשר נפגעו עקב משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 1.6.20 13:30

שותפות חיפה-בוסטון, באמצעות קרן החירום של ארגון CJP, העניקה מענקים מיוחדים ליזמים חברתיים-עסקיים בחיפה. המענקים בסך של כ-50,000 שקל כל אחד נמסרו על ידי ועדת המנהיגות הצעירה של השותפות לחמישה יזמים מקהילת היזמות החברתית "עושים פה" במטרה לחזק יזמים חיפאים צעירים שפועלים בתחום החברתי-עסקי ואשר נפגעו עקב משבר הקורונה, ולסייע להם לצלוח את התקופה ולהמשיך לנהל המיזמים שלהם באופן מיטבי.

לאחר בקשות רבות שהתקבלו עם פרסומו של קול קורא, ועדת המנהיגות הצעירה התכנסה להחליט מיהם היזמים שיקבלו את התמיכה, ובחרה ביזמים שלפרויקטים שלהם יש אימפקט חברתי משמעותי על צעירים בעיר.

 

 

CJP הוא ארגון פילנתרופי שנוסד לפני 125 שנה – ב-25 באפריל 1895 – כקואליציה של ארגונים יהודיים ועמותות יהודיות בבוסטון. שותפות חיפה-בוסטון היא הזרוע של CJP בישראל.

מנכ"לית שותפות חיפה-בוסטון ורד ישראלי: "כארגון ששם לעצמו יעד להשאיר את הצעירים בחיפה, חשוב היה לנו מאוד למצוא גם בתקופה מאתגרת זו תקציב מיוחד שיוכל לתת מענה ליזמים צעירים שנקלעו למשבר בעקבות הקורונה. הצלחנו לגייס למען מטרה זו קרן מיוחדת שתטפל בהם, ואנו מקווים שבעזרת המענק יצליחו היזמים לצמוח מתוך המשבר ולהמשיך להפעיל את המיזמים שלהם לטובת חיפה וצעירי העיר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר