וירוס הקורונה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
וירוס הקורונה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מנהלת אלון מזהירה את ההורים מפני סגירת בית הספר

בהודעת ווטסאפ ששלחה ענת כח, מנהלת בית הספר הממלכתי אלון בחיפה, להורים היא הזהירה אותם שבית הספר ייסגר לאלתר אם יימצא תלמיד שנדבק בנגיף הקורונה. כח דרשה מההורים לגלות אחריות ולפעול בהתאם להנחיות משרד החינוך

פורסם בתאריך: 4.6.20 11:48

ענת כח, מנהלת בית הספר הממלכתי אלון בשכונת רמת אלון בחיפה, הזהירה את ההורים כי בית הספר ייסגר לאלתר אם יימצא תלמיד שנדבק בנגיף הקורונה. כח דרשה מההורים לגלות אחריות ולפעול לפי הנהלים שקבע משרד החינוך, ובהם עטיית מסיכות ושמירה על היגיינה אישית.

בהודעת ווטסאפ ששלחה כח להורי התלמידים היא כתבה: "בימים האחרונים אנו עדים למציאות חדשה שבה מוקד ההידבקויות מגיע מבתי הספר. אנו עושים כל שביכולתנו ומקפידים על כל הנהלים הנדרשים. אנו דורשים מכם לגלות אחריות, ובכל חשש לחשיפה לגורם (גם אם לא מקרבה ראשונה) שאינו חש בטוב ונדרש לבדיקה, לא לשלוח אף אחד מהילדים לבית הספר. אנו שבים ומזכירים כי באחריותו של כל הורה לשלוח את ילדו עם מסיכה, עם הצהרת בריאות ועם אלכוג'ל אישי, ולהקפיד לא לשלוח ילד שמרגיש לא טוב לבית הספר. כפי שהנחה ראש הממשלה, במקרה הראשון של הידבקות או חשיפה בית הספר ייסגר לאלתר. כולנו מחויבים לשמור על הנהלים המחייבים למען בריאות כולם".

 

 

גורם במשרד החינוך אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אתמול נשלחה למנהלי בתי הספר מצגת שהכין מנהל המחוז ד"ר סער הראל בנושא אורח חיים בטוח בבית הספר. המצגת מיועדת לצוותי ההוראה, ובה הנחיות עדכניות איך מלמדים בתקופה הזו, הנחייה להקפיד על שמירת מרחק פיזי, על היגיינה אישית ועל שימוש במסיכה, וכמובן הנחייה לא להגיע לבית הספר כשחולים. לפיכך רשאים מנהלים לחדד להורים את חשיבותן של התקנות".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "המדיניות של המשרד היא שאם במוסד חינוכי יתגלה חולה מאומת – תלמיד או עובד הוראה – על ידי משרד הבריאות, מנהל המוסד החינוכי יבקש באמצעות צוות הקורונה המחוזי, אשר כולל את המפקח על המוסד החינוכי, בקשה ממנהל המחוז ד"ר הראל לסגור את המוסד, ובהתאם יקבל גם הנחיות בנוגע לכל הפעולות הנלוות עד לבירור יסודי של משרד הבריאות, הכולל חקירה אפידמיולוגית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. פנחס וסרמן

    צריך בכלל לסגור את כל בתי הספר החילוניים בעיר.בכל מקרה לא לומדים שם,הכל סביב סמים ופשע.נוער עבריין ומגעיל.אין מקום לתופעות כאלו בעיר חיפה הקדושה ליהודים.

  2. מאיר

    פנחס, אבל להגן עליך בצבא ולא עלינו לעיתים למות "החילונים" טובים?! כאדם דתי אומר לך – חפש מי שינענע אותך ( והאמן לי שאני דתי לאומי , ילדיי במוסדות דתיים ועל זו הדרך).

  3. יהיה גל שני 100%

    הייתי היום בשלושה בתי ספר לבדיקה קטנה. בעירוני ה, בריאלי ובלאו בק. 80% מהתלמידים בלי מסיכות, רוב כח העזר כמו נקיון ותחזוקה בלי מסיכות, המורים בערך חצי עם וחצי בלי. נכנסתי לחדר מורים ישבו שם מורים בלי מסיכות, עשרה בערך בחדר קטן. בקיצור ההנחיות שנשלחו הן בבל"ת אחד גדול

  4. המורים ימשיכו לקבל משכורת

    בכל הארץ עסקים נסגרים ועובדים נשלחים הביתה בלי כסף רק המשכורת של המורים תמיד ממשיכה.מורה שבבית ספרו התגלה עכשיו נגיף ,בית הספר נסגר, ולמעשה יוצא לחופש עד ספטמבר והמשכורת 9000 שקל בממוצע מובטחת לו בכל מקרה..
    מורה=כ100 ימי חופש בשנה=משכורת מובטחת עד הפנסיה

  5. מסכים

    זה מדהים איך המנהלים המנותקים של משרד החינוך שולחים הוראות כדי לכסת"ח עצמם.
    האם אתם אוכפים בבתי הספר את ההוראות שאתם שולחים?

    צודק אין שום סיבה לחופש הגדול כשאפשר ללמד בצורה מקוונת. כל החופש הגדול היה כי היה חם מדי ללמוד
    היום בכל הכיתות והבניינים יש מיזוג. צריך לקצר את החופש הגדול לחודש, ובחודש נוסף למידה מקוונת מדי יום
    התירוצים לבטלת המורים נגמרו. מערכת חינוך שלא תתאים את עצמה תספוג עוד ועוד ביקורת ובסוף יהיה מרד הורים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר