בית הספר האנתרופוסופי עליה
בית הספר האנתרופוסופי עליה

מנהל האנתרופוסופי מני עמירם יעזוב בסוף השנה

ביום ראשון הודיע מני עמירם להורים של תלמידי בית הספר האנתרופוסופי עליה על החלטתו לעזוב את התפקיד אחרי שלוש שנים. עמירם הוא מנהלו השלישי של בית הספר בחמש שנות קיומו

פורסם בתאריך: 16.6.20 15:55

מני עמירם, מנהל בית הספר האנתרופוסופי עליה בשכונת בת גלים בחיפה, יעזוב בסוף השנה את תפקידו לאחר שלוש שנים בתפקיד – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". עוד נודע כי ביום ראשון הודיע עמירם להורים של תלמידי בית הספר על החלטתו לעזוב.

עמירם הוא מנהלו השלישי של בית הספר בחמש שנות קיומו, וקדמו לו מייסד בית הספר איתי פז ז"ל וד"ר שי קרן ששימש בתפקיד שבועיים בלבד. יצוין שלפי המקובל בבתי הספר האנתרופוסופיים, מנהלים משמשים בתפקידם בין שלוש לארבע שנים. עמירם, שמונה לתפקיד המנהל אחרי שנה אחת כמורה ולאחר הטלטלה שעבר המוסד עם התפטרותם של פז וקרן, החל לשקם אותו, ובעיקר את האמון של ההורים שנפגע קשות. לדבריהם של הורים לתלמידים בעליה, עמירם הצליח לייצב את המערכת ולהוביל אותה קדימה.

 

 

עם הסבתו של עליה לבית ספר אנתרופוסופי לפני חמש שנות למדו בו 80 תלמידים, והיום לומדים בו 145 תלמידים. בשנה הבאה, לאחר מאבק ממושך שניהלו ההורים מול עיריית חיפה, ייפתח בבית הספר גן טרום טרום חובה שיצטרף לגן החובה שכבר פועל במקום.

החינוך האנתרופוסופי (או שיטת ולדורף) נוסד בתחילת המאה ה-20 בגרמניה על ידי איש החינוך רודולף שטיינר. שיטת החינוך האנתרופוסופי היא הוליסטית ורב צדדית אשר שומרת על איזון בין תחומים עיוניים, אמנותיים וגופניים במערכת הלימוד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר