אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה

בחינות הסיום באוניברסיטה יתקיימו במתכונת מקוונת

הנהלת אוניברסיטת חיפה הודיעה לסטודנטים כי בחינות הסיום של סמסטר ב' יתקיימו במערכת מקוונת במקום בחינות בקמפוס. בשבוע הבא תשלח האוניברסיטה לסטודנטים הנחיות מסודרות ומפורטות על אופן קיום הבחינות או המטלות החלופיות

פורסם בתאריך: 3.7.20 09:40

אוניברסיטת חיפה תקיים את בחינות הסיום של סמסטר ב' במערכת מקוונת במקום בחינות בקמפוס – כך הודיעה הנהלת האוניברסיטה לסטודנטים.

בהודעה נכתב שלנוכח הנחיות משרד הבריאות חל איסור לקיים בחינות בקמפוס לסטודנטים החל מיום ראשון הקרוב, 5 ביולי, למעט חריגים שיאושרו ואשר עליהם תינתן הודעה פרטנית לסטודנטים. עוד נכתב בהודעה כי מזכירות החוג והמרצים יידעו את הסטודנטים באמצעות מערכת ה-MOODLE על החלופה שנבחרה במקום בחינה פרונטלית בקמפוס ועל מועד הבחינה. בהודעה הדגישה הנהלת האוניברסיטה כי היא מתייחסת אך ורק לבחינות שהיו אמורות להתקיים בקמפוס לסטודנטים וכי "בכל שאר מטלות הסיום אין שינוי, לרבות בחינות מקוונות".

 

 

בשבוע הבא אמורה האוניברסיטה לשלוח לסטודנטים הנחיות מסודרות ומפורטות על אופן קיום הבחינות או המטלות החלופיות כפי שייקבעו על ידי המרצים.

יצוין כי לפני קבלת ההחלטה על קיומן של הבחינות בדרך מקוונת אמרו בוועד ראשי האוניברסיטאות כי ביטול הבחינות בקמפוס יפגע בסטודנטים שלא יוכלו להיבחן בבחינות שלא ניתן לקיימן מחוץ לקמפוס, ובהן הבחינות הפסיכומטריות, בחינות גמר ובחינות רישוי, וקראו לחברי קבינט הקורונה להשהות את החלטתם – דרישה שלא התקבלה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. באמת

    הגבלות הקורונה איתנו ממרץ 2020
    אנחנו ביולי 2020
    היו למוסדות הארכאים האלו 4 חודשים שלמים להתכונן למצב של בחינות תחת מגבלות הקורונה
    אבל הם בעיקר פטפטו במשרד על כוס קפה..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר