הגלידות של זיגמנ'ס
הגלידות של זיגמנ'ס

כך חוגגים את יום הגלידה הבין לאומי

את גלידות הבוטיק שלהם מייצרים ניר ואורית זיגמן בביתם במכונת גלידה שהם רכשו במחיר אטרקטיבי בתקופת הקורונה. הגלידות משווקות בחבילות, ואפשר לשלב ארבעה טעמים באריזה של קילו ושני טעמים באריזה של חצי קילו. המשלוח הוא בחינם ומגיע תוך שעה

פורסם בתאריך: 19.7.20 09:16

הידעתם? את המילה גלידה הגה מחייה השפה העברית אליעזר בן יהודה. השורש ג.ל.ד נגזר מהמילה גליד, שהיא בעברית עתיקה נוזל שנקרש – גליד קרח. ולמה אנחנו מספרים לכם את זה? כי יום ראשון השלישי בחודש יולי הוא יום הגלידה הבין לאומי, שעליו הכריז לראשונה נשיא ארצות הברית רונלד רייגן בשנת 1984, וזו סיבה נהדרת להכיר את זיגמנ'ס – גלידת בוטיק חיפאית חדשה של אורית וניר זיגמן, ש"בזכות" הקורונה הצליחו להגשים חלום ישן.

"ניר משתעשע כבר שנים במחשבה להכין גלידה בעצמו, להמציא טעמים, לראות אנשים מתענגים", מספרת אורית זיגמן, "בתקופת הקורונה הוא נתקל בהזדמנות לקנות מכונת גלידה במחיר אטרקטיבי. בהתחלה הוא ייצר גלידה בשבילנו – המשפחה והחברים – והפידבקים היו מדהימים, אז החלטנו לצאת עם זה החוצה".

 

 

הגלידות מיוצרות בביתם של הזיגמנים מחומרי גלם איכותיים שמיובאים מאיטליה. במהלך השבוע יש שבעה טעמים קבועים – אוכמניות, פררו רושה, וניל עם קרם עוגיות, קרמל מלוח, שוקולד, לימונצ'לו ומנטה שוקולד צ'יפס – כאשר בכל שבוע מתחלף טעם הסורבה, תלוי בפרי, ולקראת סוף השבוע מתווספים טעמים נוספים כמו מרנג לימון, שוקולד קריבי, בייגלה מלוח, חמאת בוטנים וריבה, וגם בננה עוגיות.

"אנחנו אוהבים לגוון בטעמים, ואם מישהו יזמין טעם ספציפי או אפילו גלידה עם אלכוהול – נשמח להכין. זו הגמישות שעסק משפחתי ביתי מאפשר", אומרת זיגמן.

הגלידה משווקת בחבילות וניתן לשלב ארבעה טעמים באריזה של קילו (75 שקל) ושני טעמים באריזה של חצי קילו. המשלוח הוא בחינם ומגיע תוך שעה, וזיגמנ'ס מפנקים בתוספות וברטבים שמשדרגים את החוויה. להזמנות: 052-3202015. אז פעם שלישית גלידה?

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל מפילדלפייה

    אלופים ! ! !
    הלוואי והייתי בארץ, הבנתי מכולם שהגלידה פצצה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר