טקס חילופי המפקדים בבסיס חיפה של זרוע הים (צילום: דובר צה"ל)
טקס חילופי המפקדים בבסיס חיפה של זרוע הים (צילום: דובר צה"ל)

תא"ל גולדפרב נכנס לתפקיד מפקד בסיס חיפה של זרוע הים

תא"ל גיא גולדפרב החליף בתפקיד מפקד בסיס חיפה של זרוע הים את תא"ל גיל אגינסקי ששימש מפקד בסיס חיפה בשלוש השנים האחרונות ופרש מהצבא לאחר 32 שנות שירות. גולדפרב: "שנים של שקט יחסי לא מקטינות את גודל האיום אשר ניצב בפנינו"

פורסם בתאריך: 23.7.20 12:12

בטקס שנערך אתמול (רביעי) נכנס תא"ל גיא גולדפרב לתפקיד מפקד בסיס חיפה של זרוע הים. גולדפרב החליף את תא"ל גיל אגינסקי ששימש מפקד בסיס חיפה בשלוש השנים האחרונות ופרש מהצבא לאחר 32 שנות שירות.

בטקס חילופי המפקדים אמר מפקד זרוע הים אלוף אליהו שרביט: "העברנו פיקוד על הכוח המשמעותי ביותר של זרוע הים, אשר פעיל מאוד מעל פני המים ומתחת לפני המים, והוא בעל חשיבות גבוהה ביותר לביטחונה של מדינת ישראל".

אגינסקי: "הזירה הצפונית היא זירה ייחודית ומלאה באתגרים. מדינת ישראל ניצבת מול מורכבות בזירה הימית, ולזרוע הים יש תפקיד מכריע בשמירה על הביטחון ועל השקט. אני רוצה להביע את הערכתי ליחידות הפועלות בה על עשייה מבצעית יוצאת דופן בהיקפה ובהשפעתה".

 

 

גולדפרב: "זו זכות גדולה עבורי, גדלתי פה. אני מודה למפקד זרוע הים על האמון ומבטיח לא לאכזב. הזירה הצפונית היא הזירה המורכבת ביותר עבור מדינת ישראל , שנים של שקט יחסי לא מקטינות את גודל האיום אשר ניצב בפנינו. מחויבותנו המקצועית היא להיות מוכנים ליום פקודה. בסיס חיפה הוא קודם כל ולפני הכל היחידות המבצעיות. תפקידנו הוא להבטיח את הרציפות התפקודית של הזרוע, בדגש על הקפסולות המבצעיות, ואת זה אפשר להבטיח אך ורק באמצעות משמעת עצמית ויחידתית ללא פשרות".

 

אלוף אליהו שרביט בטקס חילופי המפקדים בבסיס חיפה של זרוע הים (צילום: דובר צה"ל)

אלוף אליהו שרביט בטקס חילופי המפקדים בבסיס חיפה של זרוע הים (צילום: דובר צה"ל)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר