חטיבת הביניים בבית הספר רעות (צילום: שושן מנולה)
חטיבת הביניים בבית הספר רעות (צילום: שושן מנולה)

העירייה ביטלה קבלה של שבע בנות מזכרון יעקב לרעות

למרות שעברו את תהליך המיון וקיבלו מבית הספר רעות הודעה על קבלתן ללימודים, עיריית חיפה מסרבת לאשר את רישומן של שבע בנות מזכרון יעקב לבית הספר העל אזורי לאמנויות. הסיבה: מכסת תלמידי החוץ ברעות התמלאה

פורסם בתאריך: 26.7.20 15:55

עיריית חיפה מסרבת לרשום שבע בנות מזכרון יעקב לכיתה ז' בבית הספר רעות לאמנויות, שהוא בית ספר על אזורי, למרות שהן עברו את כל תהליך המיון וקיבלו מבית הספר הודעה על קבלתן ללימודים. לדבריהם של ההורים, בהנהלת בית הספר נותרו המומים מהתערבותה של העירייה ואמרו להם כי הם לא מבינים מדוע וכיצד זה קרה.

"בבית הספר אמרו לנו שזו פעם ראשונה שבה העירייה מתערבת בהליך הרישום", אומרים ההורים, "הליך הרישום קיים מאז שבית הספר הפך לעל אזורי, ואף פעם לא היתה בעיה". ההורים טוענים כי בעירייה נאמר להם שבית הספר אשם בבלגן שנוצר מפני שהוא חרג ממכסת הקבלה שאמורה להיות 75 אחוז חיפאים ו-25 תלמידי חוץ, ולכן היא ביטלה את רישומן של הבנות. כעת מאיימים ההורים שאם העירייה לא תרשום את שבע הבנות לבית הספר, הם יפנו לערכאות. יצוין שתהליך המיון לרעות החל כבר בחודש פברואר, ורק כעת, בחודש יולי, גילו ההורים במקרה שבנותיהם אינן רשומות.

גלית ארגמן, אמה של זיו שהתקבלה למגמת המחול ברעות: "אם זה לא יסתייע, בית המשפט יידרש להתערב כי אנחנו מרגישים שיש התנהלות שרירותית של עיריית חיפה. הגענו ליום הפתוח ברעות בחודש פברואר, והבנות החלו בתהליך ארוך של מיון שכלל גם הכנת תיק עבודות למגמת האמנות הפלסטית והכנת ריקוד למגמת המחול. ב-17 במרץ קיבלנו הודעה מבית הספר על נייר רשמי שנושא את הלוגואים של עיריית חיפה, משרד החינוך ובית הספר רעות, שהבנות עברו את המבחנים והתקבלו לבית הספר. בתי נבחנה לשתי מגמות – אמנות פלסטית ומחול – והתקבלה לשתיהן, אבל בית הספר ביקש שהיא תהיה במגמת המחול. זיו שמחה מאוד. לה ולנו היה ברור שבשנת הלימודים הבאה היא תהיה תלמידת רעות".

לדבריה של ארגמן, ביחד עם הודעת הקבלה הגיעו גם טפסים שאותם הם מילאו ושלחו לבית הספר. בתחילת חודש יולי התקיים יום גיבוש ברעות שבו השתתפו כל שבע הבנות, שובצו לכיתות ופגשו את המחנכות שלהן ואת חבריהן העתידיים לכיתה. נוסף על כך הוזמנו הבנות להצטרף לקבוצת הווטסאפ הכיתתית.

"בשלב הזה הבנות היו כבר חלק ממצבת התלמידים הכיתתית", אומרת ארגמן, "ביום שני שעבר התקשרתי למדור הרישום של עיריית חיפה כדי לברר למה לא קיבלתי את פנקס התשלומים לבית הספר, והפקידה אמרה לי שבתי לא רשומה לרעות אלא נמצאת ברשימת המתנה. היינו בשוק. כדי לברר מה קרה נסענו למחלקת הרישום של עיריית חיפה, ושם אמרו לנו שהעירייה עצרה את הרישום לרעות בטענה שבית הספר לא שמר על היחס בין תלמידי החוץ לתלמידים תושבי חיפה".

 

זיו ארגמן

זיו ארגמן

 

 

היום (ראשון) נפגשו ארגמן ואם נוספת עם ראש מערכת החינוך בעירייה אילנה טרוק. לטענתה של ארגמן, "טרוק אמרה לנו משהו שסותר לחלוטין את כל מה שקרה עד עכשיו ושהבנות כלל לא רשומות בבית הספר. זה לא הגיוני, הרי קיבלנו הודעת שיבוץ מבית הספר. טרוק אמרה שאם יאשרו לבנות שלנו ולילדים נוספים שנמצאים ברשימת ההמתנה להיכנס לרעות, הם ייאלצו לפתוח כיתה ז' נוספת".

איך הגיבו הבנות?

"הן מאוכזבות מאוד, וכמובן שגם אנחנו. אין להן שום פתרון אחר והן נופלות בין הכיסאות. פתאום, בלי הודעה מוקדמת, אין להן בית ספר שהן משובצות אליו. הן תלמידות טובות ומוכשרות בתחומי האמנות שחיפשו מסגרת שתיתן מענה ליכולות שלהן. עכשיו הן לא יכולות להירשם לאף בית ספר ייחודי. גם אצלנו בזכרון יעקב ההרשמה לתלמידים מצטיינים נסגרה כבר מזמן. מבחינתנו, אם לא יימצא פתרון הן יישבו בבית".

תמר בן זאב, אמה של גוני רייכנבאום שהתקבלה למגמת האמנות הפלסטית ברעות: "המצב הזה השפיע רע מאוד על הבנות. גוני כועסת, מבולבלת, מתוסכלת ומרגישה שאי אפשר להאמין במערכת. היא עברה את המבחנים ואת תהליך הקבלה הקשה. היא ילדה שחייבת לעסוק באמנות כי זוהי הדרך שלה להתבטא. היא ילדה מוכשרת מאוד, והחלום שלה היה ללמוד ברעות. הטלטלות הקשות שבנותינו עברו בתקופה קצרה כל כך עלולות לגרום להן לנזק נפשי, לאובדן אמון ולייאוש. מה שמפתיע הוא שבבית הספר אמרו לנו שבמשך 25 שנה הם מתנהלים כך וקולטים כך תלמידים, ושהעירייה מעולם לא התערבה. הבעיה היא עם השלטון החדש בעיריית חיפה".

 

גוני בן זאב

גוני רייכנבאום

 

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "רעות הוא בית ספר עירוני ייחודי לאמנויות, ומושקעים בו משאבים רבים מכספי משלם המסים החיפאי. לפי הנחיות משרד החינוך, ובהגדרתו של רעות כבית ספר ייחודי לאמנויות, ייקלטו בו עד 25 אחוז תלמידי חוץ והשאר יהיו תושבי העיר. עיריית חיפה מחויבת בראש ובראשונה, ובמסגרת אחריותה כרשות חינוך מקומית, לתת שירותי חינוך לילדי העיר, תוך שמירה על האיזון בין מספר תלמידי החוץ לתלמידי העיר ומימוש זכותם וזכאותם הראשונית והטבעית של תלמידי העיר. מסיבה זו ועל פי החוק ותקנות הרישום, עיריית חיפה היא הגורם היחיד המוסמך לאשר קבלת תלמידים לפי המפתח שנקבע כאמור עם משרד החינוך. מכיוון שבית הספר נמצא בתפוסה מלאה, כאשר 25 אחוז מתלמידיו הרשומים הם תלמידי חוץ, אין באפשרותה של העירייה, למרות כל הרצון הטוב וההבנה, לאשר קבלת תלמידי חוץ נוספים לבית הספר, כפי שלא נוכל לקבל ולקלוט תלמידים חיפאים מעבר למספר התלמידים שאותו יכול בית הספר להכיל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

45 תגובות
  1. השקוף.

    תגובה ראויה של העיריה!!!!עם כל הכבוד לתושבי חוץ עניי עירך קודמים.וברגע שמוצתה המיכסה חייבים לקבל את הדין.יש גבול למה שמשלם המיסים החיפאי אמור לממן!!!!ושוב עם כל הצער שבדבר.

  2. התנהלות עלובה של העירייה

    אם אין אפשרות לקלוט אז למה אישרתם? למה לגרום עוגמת נפש? נראה שראשי מערכת החינוך לא יודעים לנהל ועכשיו מחפשים תירוצים.

  3. אפי

    העיקר שהעבריינית המורשעת קראה לתקשורת "בזויה". היא שוברת מדי יום שיאי ביזיון. את ההרס שהיא תשאיג אחריה אחרי קדנציה עלובה ואומללה יידרשו עשורים כדי לשקם. העיקר שהנאפוטיזם שולט.

  4. עו"ד יוסי הלוי

    מה זה הבזיון הזה?
    קיימו מיונים, קיבלו תלמידים, וחודש וחצי לפני תחילת שנת הלימודים מבטלים?
    נראה לי קייס משפטי קל ופשוט להורים.

  5. רונית

    לדעתי מאחר והבנות עברו בהצלחה את כול התהליך ומסתבר שהעירייה ובית הספר לא מסונכרנים,יש לאפשר לקבל את הבנות המוכשרות האלה גם אם הדבר כרוך בפתיחת עוד כיתת לימוד. בשנה הבאה אני מניחה שתופעה זו לא תחזור על עצמה וכך יימנע המצב המביך הזה.

  6. רבקה

    על פי אתר עיריית חיפה מדובר בבית ספר "על אזורי". על אזורי – משמע – מקבל את הילדים המוכשרים ביותר מכל האזור. אם לא כן, יתקבלו ילדים פחות מוכשרים רק בשל מקום מגוריהם. הדבר בהכרח יוריד את רמת בית הספר, ואז במה תוכל עיריית חיפה להתגאות. ולגבי הילדים המסכנים העירייה מתנהלת באטימות וברוע לב! אין לתאר את עוגמת הנפש של ילד שהתכונן חודשים למבחנים, עבר אותם, התקבל, נרשם ואף הכיר את המורים והילדים, וכעת מבטלים את רישומו בשל מקום מגוריו.
    מבקשים לשנות נהלים? לא ניתן לשנות בדיעבד!

  7. תושב חיפה

    מוזר דווקא לבנות מזכרון אין מקום?
    אם בית הספר חרג ממכסת המתקבלים מתלמידי חוץ,אחך רק ילדים מזכרון לא מתקבלים? למה לא יכולים להוריד 7 תלמידים באופן שרירותי מכל תושבי חוץ?
    נשמע שיש פה עניינים בין הרשויות..

  8. תשובה תמוהה

    אם הילדות היו ביום גיבוש ופגשו את המחנכות אז איך זה דורש פתיחת כתה נוספת? הם כבר משובצות… תשובה תמוהה מאוד

  9. לא ברורה ההתנהלות

    עיריית חיפה אישרה את קבלת הבנות ואז חוזרת בה? ומה הבנות יעשו עכשיו חודש לפני פתיחת שנת הלימודים? מדובר בילדות לא מספרים. תתעשת העירייה, ואם נעשתה טעות תישא באחריות. לא יתכן שעל חוסר ניהול המקצועי ישלמו הבנות המוכשרות בעתידן, ולא יתכן שיחוו כבר בגילן הצעיר יאוש ואכזבה מהרשויות.

  10. תושבת קרית חיים

    התגמשות נדרשת ומיד.

    ראשת העיר הנכבדה, האם תשברי לבנות את הלב? האם

    תנפצי חלומות ותקוות של הבנות? הן עבדו כל כך קשה

    להשגת המטרה וכעת את שומטת את הקרקע מתחתם?

  11. לא נעים אך צודק

    נכון שזה לא נעים אבל למה המיסים שלנו צריכים לממן תלמידי חוץ? עניי עירך קודמים.
    יואילו נא פרנסי זכרון או בנימינה לבנות שם תחליף.

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא מבין הן יוסעו מזכרון יעקב כל יום 40 דקות הלוך חזור?? אין בזכרון ובמועצה אזורית חוף הכרמל בתי ספר?
    אין משבר אקלים? למה לטרטר ילדות שעה וחצי ביום בנסיעות לבית הספר?
    אם להורים חשוב שילמדו ברעות אומנויות שיעברו לחיפה. על פניו זה נשמע הזוי בכלל לקבל תלמידים מאזור כ"כ רחוק.
    על-אזורי אני יכול להבין נשר, עתלית, טבעון. אבל עד זכרון?

  13. מה לגבי הקורונה?

    מצד אחד צפיפות רבה בבתי ספר בחיפה, מצד שני בתי ספר שנפתחים ל-25% תלמידים מחוץ לחיפה
    מישהו יכול להסביר לי איך קורה הדבר הזה?
    עכשיו עם הקורונה בכלל אמורים להקטין את הכיתות לדעתי יש לבטל את האל-אזורי לחלוטין ולאפשר להקטין
    את מספר התלמידים בכיתה בבתי הספר בחיפה. בטוח יש רבים שגרים ליד שישמחו ללמוד שם

  14. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בית ספר לעשירים שיקחו תלמידים ממוצע אתיופי שמוכשרים

  15. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה הורים מפגרים זה סבל ללמוד כל כך רחוק מהבית, הסירוב יחסוך להם עוגמת נפש עתידית.

  16. גילי

    אני קוראת פה תשובות מתלהמות ולא הוגנות. היחדות ביקשו ללמוד בבית הספר ולא "הוריהם המפגרים" שלחו אותם. הילדות עברו את כל התהליך המתיש של הקבלה – רק בזכות מוטיבציה אישית גבוהה. איך הן יגיעו לבית הספר וחזרה – זה לא עניינו של אף אחד. העובדה היא שהן התקבלו, היה להן מקום בכתות לפי זה שכבר היו במפגשי גיבוש. העובדה היא שמשהו השתנה פתאום וזה מעורר חשד שמישהו פתאום הפך שם החלטות… משהו שם ממש מריח התערבות מעוררת תהיות בלשון המעטה מצד העירייה

  17. חיפאי מיואש

    עירית חיפה הייתה ועודנה סמל לשחיתות שלטונית ובולשביזם. הילדות התקבלו כבר והשתתפו בגיבוש – תניחו להן. יש דברים חשובים יותר שאתם צריכים להתעסק בהם, למשל – עד מתי נמשיך להיתקל בחזירי בר כשיוצאים לרחוב לטיול לילי ?

  18. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה זה השטות הזאת אני כחיפאי ושל תלמיד בוגר בית הספר רעות, לא מקובל הדבר הזה. זה בית ספר ייחודי , שצריך למצוא פתרון לכל התלמידים שהבית ספר קיבל אותם ומוצא פוטנציאל לקדם אותם בתחומי ההצטיינות שלו.

  19. חבל

    זה אינטרנס של העירייה ל"גייס" את הטובים ביותר גם אם זה אומר לפתוח כיתה נוספת, הרי זה ישתקף בבחינות המיצ"ב ויעלה את קרנה של העיר. ניהול חסר מעוף ומחשבה.

  20. מיכל

    מאוחר מידי להודיע לבנות עכשיו. כרגע צריך לתת להם להשתלב בבית הספר ושנה הבאה שבית הספר והעיריה יתאמו ציפיות.

  21. דורית

    לבשר לקראת סוף יולי לשבע בנות שעברו את כל הליך ההרשמה, בחינות, קבלה, ואף היו ביום הגיבוש – שאינן רשומות לביה״ס? נעשה כאן עוול כלפי הבנות וכלפי משפחותיהן. בשל חוסר התיאום בין ביה״ס לעירייה, ראוי לקבל את הבנות ללימודים ברעות, למרות ההנחיות המגבילות. אם לא, הרי זו התנהלות בריונית של עיריית חיפה.

  22. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התנהלות תמוהה ביותר של עריית חיפה. גם במידה ושמורה לה הפרורגטיבה לקבוע מכסות ל׳תלמידי חוץ׳ אין זה ראוי, וכפי הנראה אף לא חוקי, להפעילה רטרואקטיבית. תתכבד הערייה ותקבע נהלים, תפרסם אותם ותחיל אותם החל משנת הלימודים הבאה 2021. מדובר במהלך חסר תום לב, כפי הנראה לא חוקי ולבטח לא ראוי מצד רשות מקומית, שמצפים ממנה לסטנדרטים הגבוהים ביותר של מנהל תקין ושקיפות.

  23. די להכנע לילדים

    תסבירו לבנות שהן יסבלו מנסיעות ארוכות יום יום לחיפה ולזכרון ותמצאו להן בית ספר בזכרון.
    מספיק עם ממלכת הילדים בישראל שבה הילדים מכתיבים להורים והל נכנעים לכל גחמה של הילדים.
    שילמדו בתיכון רגיל ואת כשרונן האמנותי שיממשו כבוגרות.

  24. די להכנע לילדים

    תסבירו לבנות שהן יסבלו מנסיעות ארוכות יום יום לחיפה ולזכרון ותמצאו להן בית ספר בזכרון.
    מספיק עם ממלכת הילדים בישראל שבה הילדים מכתיבים להורים והם נכנעים לכל גחמה של הילדים.
    שילמדו בתיכון רגיל ליד הבית, ואת כשרונן האמנותי שיממשו כבוגרות.

  25. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכתבה מתייחסת רק ל 7 הבנות מזכרון אבל כל הבעיה היא לגבי כל ילדי החוץ שאמורים ללמוד בשנה הקרובה בבית הספר רעות
    כרגע כולם ( כל ילדי החוץ ) נמצאים ברשימת המתנה עד שהעניינים התבהרו בין העירייה לבית הספר
    מקווה מאוד שהעירייה תתעשת על עצמה ותאפשר לכל הילדים שכבר עברו את תהליך הסינון והתקבלו באופן רשמי לבית הספר לשנת הלימודים הקרובה – תחשבו על זה כמה אכזבה אתם גורמים לילדים מוכשרים שנורא רוצים ללמוד בבית הספר – כן גם אם יש צורך לנסוע מרחקים כי זה מאוד חשוב להם

  26. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה הן אמורות לעשות עכשיו? אם הן התקבלו לפני חודשים, איך זה הגיוני להודיע להן עכשיו שהן לא רשומות?
    נשמע כמו תביעה ייצוגית שמחכה…

  27. טל

    יפה מאוד.
    מי שרוצה לשנות זאת, שיתמקד בהגדלת המכסה של תלמידי החוץ.
    שלא יעשה ב"רעות" מה שהם רוצים בניגוד להנחיות.

  28. י.י

    "די להכנע לילדים" תפסיק/י לבלבל את המח זכותו של כל אחד ללמוד היכן שהוא רוצה במיוחד שהם עומדים בדרישות של בית הספר…
    ויותר מזה זה אין לי מה לומר לך……
    נ,ב לא חייבים לרשום כל דבר פעמיים זה לא יעזור…….

  29. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התלמידים מתקבלים לבית הספר רעות בהתאם לכשרונם האמנותי ולא על פי כתובת מגוריהם! כשרנו האמנותי של התלמידהוא המדד לקבלתו לבית הספר היסודי לאמנויות!!! כשרונות של התלמיד אינו תלוי במצבו הסוציואקונומי, או בכתובת שבה הוא גר,או במוצא הוריו. הכשרון האמנותי הוא של התלמיד וזה המדד לקבלתו לבית הספר.

  30. מדובר בילדים!

    עיריית חיפה משתמשת בילדים בני 12 ככלי משחק במלחמה שלה מול בית הספר.
    ילדים מוכשרים שקיבלו, בזכות ולא בחסד, הודעת קבלה לרעות ובעקבות כך עברו תהליך של פרידה מחבריהם לכיתה ולא לקחו חלק בתהליך המעבר לחטיבה בעיר בה הם גרים.
    מדובר בילדים!!
    מצופה מהגורמים המוסמכים בעירייה לקחת אחריות ולאפשר לתלמידים שקיבלו הודעת קבלה להתחיל את לימודיהם בשנת הלימודים תשפ"א כמתוכנן. העירייה תוכל להגדיר ולחדד נהלים מול בית הספר לקראת שנת הלימודים תשפ"ב.

    תחשבו לרגע שמדובר בילד/ה שלכם..

  31. סמבוסק עירוני

    מה זה הדבר הזה, ילדות שעבדו קשה והתקבלו לבית ספר לא יכולות ללכת עליו כי הן לא תושבות חיפה?! זה ביזיון!

  32. סמבוסק עירוני

    אני חושבת שזאת התנהגטת לא הגיונית במיוחד אחרי כל המאמצים להתקבל והשמחה בקבלה לבית ספר

  33. תגובה למשתמש אנונימי

    מה הורים מפגרים הבנות התקבלו ורוצות בלב שלם ללכת לבית ספר

  34. אנונימי

    אני רוצה להגיב לדי להכנע לילדים , הילדות התכוננו במשך חודשים לבית הספר והתקבלו. בזיכרון אין בית ספר שמציע את אותן האפשרויות כמו ברעות. הן לא רוצות לממש את כישרונן כשהן יהיו גדולות הן רוצות עכשיו להשקיע במה שהן רוצות לעסוק בו. אני חושבת שזה טעות מצד העירייה לראות בבנות כמספרים וממש לא מה שהייתם רוצים להעביר לילדיכם שחושבים עליהם כמספרים.

  35. תגובה ל"לא נעים אך צודק"

    אם אתה לא יודע מה אתה אומר למה אתה כותב? תלמידי החוץ מוסעפים הרבה כסף לתשלום על הלמידה מכיוון שלא רוצים שהמיסים שלכם ישלמו עליהם, אז המיסים בכלל לא קשורים הם סתם תרוצים ותגבותך אינה קשורה בכלל

  36. דניאל

    אני לא מבינה למה דווקא השנה, עם הבית ספר פועל בצורה כזו כבר כמה שנים העיריה לא יכלה לחקות עוד שנה, זה לא הגיוני שהן כבר התאמצו, קיבלו מכתבי קבלה, היו ביום גיבוש, הכירו את חבריהם לכיתה ומחנכותיהן ואחרי כל זה מבטלים את זה בשביל מקום לתלמידים פחות מוכשרים שמגיע להם פחות מהבנות האלו ממש שטות מטומטמת!

  37. הרקדנית האננוימית

    אני לגמרי מסכימה עם סמבוסק עירוני לגמרי מגיע לבנות האלה ללכת לבית הספר רעות ולמצות שם את כישרונן.
    הבנות עבדו מאוד קשה כדי להתקבל לבית הספר הזה ולא הגיוני שמקום מגוריהן הוא שיפריע להן ללכת לבית הספר המתאים עבורן!

  38. חיפאית שיודע

    עד כמה שידוע לי לימודים בביה"ס עולים כסף רב להורים שילדיהם לומדים בו, בגלל המגמות וגם, תלמידי חוץ משלמים לעירייה תשלום נוסף, שתושבי עירנו אינם משלמים!
    אם הבנות עבדו כ"כ קשה כדי להתקבל לביה"ס ועברו את המיונים, כנראה שהן מוכשרות מאוד. המיונים קשים ולא כל אחד מסוגל לעבור אותם. זהו בי"ס ייחודי למי שבאמת אוהב אמנויות בכל ליבו. בתור התחלה לומדים בכל מגמה לפחות 10 שעות בתחום האומנות המסוים ומספר השעות עולה בכל שנה וזאת מלבד הלימודים הרגילים! ועדיין, אחוזי המצליחים בבגרות גבוה מאוד.
    לא כל אחד יכול לעמוד בזה, כך שזה לא בי"ס שמתאים לכל אחד! רק לילדים שבאמת מוכנים לעבוד קשה בכל התחומים ובעלי משמעת עצמית גבוהה.
    אם עיריית חיפה מוותרת על הכבוד הרב שמביא לה ביה"ס- נוהרים אליו מכל איזור הצפון והוא משתווה לביה"ס תלמה ילין שבמרכז,
    שתתכבד ותוותר על הכבוד. אחרת, שתרד מהעץ שלא ברור למה טיפסה עליו ותיתן לכל מי שמסוגל, ללמוד ברעות!

  39. ברוקולון

    בבקשה מכולם לפרסם ולעלות לאינסטוש! צריך לפרספ ביזיון זה!!!

  40. החזיר האזרח החיפאי שמבין

    בושה וחרפההה
    או במילותיה של עופרה גועל נפש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר