מוטי איינס (צילום: אבישג שאר ישוב)
מוטי איינס (צילום: אבישג שאר ישוב)

מנכ"ל הסימפונית, המנצח מוטי איינס, הלך לעולמו

המנצח מוטי איינס הלך הערב לעולמו לאחר הידרדרות מתמשכת במצב בריאותו, והוא בן 65. איינס שימש מנכ"ל התזמורת הסימפונית חיפה מאז שנת 2008, לאחר שייסד את הקונסרבטוריון בקרית ים ושימש מנכ"לו.

פורסם בתאריך: 8.8.20 22:29

המנצח מוטי איינס, מנכ"ל התזמורת הסימפונית חיפה זה יותר מעשור, הלך הערב (שבת) לעולמו והוא בן 65. איינס התמנה לתפקיד בשנת 2008 למנכ"ל הסימפונית לאחר ששימש מנכ"ל הקונסרבטוריון בקרית ים במטרה להצעיד את התזמורת, שחוותה קשיים רבים, להצלחה, והיה גם המייסד של להקת הביג בנד. איינס הומלץ לתפקיד על ידי נועם שריף, ששימש אז כמנצח של הסימפונית. לאחרונה יצא איינס לחופשת מחלה בשל מצבו הבריאותי, והערב הוא נפטר לאחר הידרדרות מתמשכת במצב בריאותו.

יו"ר דירקטוריון אתו"ס יעקב פינגולד: "כולנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה של דליה, אשתו של מוטי, וילדיהם על אובדנם, ומקווים שלא יידעו עוד צער. נמצא את הדרך הנאותה לכבד את זכרו של מוטי, שזכויותיו בניהול הסימפונית יישמרו לעד בלבנו".

ראש העיר לשעבר יונה יהב: "איינס נעים ההליכות והמוזיקאי המוכשר היה עמוד השדרה של הסימפונית. כולנו נרגיש בחסרונו".

 

 

מעיריית קרית ים נמסר: "בצער גדול התבשרנו הערב על מותו בטרם עת של איינס, ממקימי הקונסרבטוריון העירוני אשר הנהיג אותו במשך עשרות שנים להצלחות מדהימות וחסרות תקדים בתולדות העיר. איינס העמיד בעיר ובקריות דורות שלמים של נגנים מבריקים שעשו חיל בארץ ובעולם, ורבים מחניכיו גויסו לאורך השנים לשורות תזמורת צה"ל היוקרתית. הוא הצליח לגייס תרומות במיליוני שקלים למען הקונסרבטוריון, וביסס את מעמדו כאחד ממוסדות המוזיקה היוקרתיים ביותר בישראל. בהנהגתו העמידה התזמורת העירונית של קרית ים את מליאת עצרת האו"ם על רגליה כאשר ניגנה לראשונה בתולדות הארגון את ההמנון הלאומי 'התקווה' באולם המליאה. בעקבות הישגיו הוא גויס בשנים האחרונות לשמש מנכ"ל התזמורת הסימפונית חיפה ועשה חיל גם שם, תוך שהוא ממשיך לשמור על קשריו עם הקונסרבטוריון של קרית ים ומתגייס בכל הזדמנות לעזרת הקריה".

ראש העיר עינת קליש רותם: "בשם עיריית חיפה אני משתתפת בצער הרעיה דליה וילדיהם על מותו בטרם עת של מוטי איינס ז"ל. שלא תדעו עוד צער" .

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר