ולנטין בלוקוננקו שר את "חזיר בר מטאלי" (צילום: עמית כהן)
ולנטין בלוקוננקו שר את "חזיר בר מטאלי" (צילום: עמית כהן)

צפו: הרוק המטאלי של החזירים החיפאיים

ולנטין בלוקוננקו, גיטריסט וסולן בן 28 מחיפה, הוציא השבוע את השיר "Boar Metal", שאת תפקידי השירה בו עושים חזירי בר שהוא הקליט ברחובות העיר. בלוקוננקו: "השיר לא נעשה למטרת מחאה ואין בו כל אמירה פוליטית, אלא אך ורק למטרת בידור - לעשות משהו שמח וחיובי"

פורסם בתאריך: 12.8.20 11:01

שם השיר: "Boar Metal" (ובעברית: "חזיר בר מטאלי"). לחן, גיטרה: ולנטין בלוקוננקו (הידוע בשם הבמה Valentin The Mad). מילים ושירה: חזירי בר חיפאיים.

תודו שכזה עוד לא היה לנו. בלוקוננקו, גיטריסט ומלחין בן 28 מחיפה, הוציא השבוע שיר מטאל שאת תפקידי השירה בו עושים חזירי בר שהוא הקליט ברחובות העיר. "אחר צהריים אחד נתקלתי במשפחה של חזירי בר באזור כיכר הספר, וצילמתי סרטון קצר כדי לשלוח לחברים", מתאר בלוקוננקו את תהליך היצירה, "בערב, כשהייתי בבית, צפיתי בסרטון כשברקע התנגן אלבום דת' מטאל ושמתי לב לדמיון המובהק בין הקול העמוק של הסולן והקולות של החזירים בסרטון, מה שהוביל לרעיון. באותו ערב הזמנתי את המסיכה של החזיר ב-ebay והתחלתי את התהליך. את הסרטון שצילמתי רואים בתחילת הקליפ".

 

ולנטין בלוקוננקו (צילום: מנחם דזיצר)

ולנטין בלוקוננקו (צילום: מנחם דזיצר)

 

כמה זמן עבדת על הפרויקט?

"בשבועות שלאחר מכן יצאתי בשעות הערב המאוחרות לשכונות העיר – לשדרות מוריה, לכרמליה, לכבביר ולרמות רמז – וחיפשתי חזירים. איך הייתי מוצא אותם? כששמעתי כלבים נובחים, ידעתי שסיכוי טוב שיש חזיר בסביבה. מצאתי אותם בגינות".

לא פחדת?

"בהתחלה קצת, אבל בסופו של דבר הבנתי שלרוב הם לא גורמים נזק. אם חזיר מרגיש מאוים – והיו לי כמה מקרים שהתקרבתי אליהם יותר מדי – הוא נוהם ובורח אבל לא תוקף. היו גם חזירים שלא פחדו בכלל. אני באופן אישי מחבב אותם, אבל אני יכול להבין את אלו שלא".

 

 

ממש הלוחש לחזירים.

"הקלטתי קולות של חזירי בר והתחלתי לעבוד על הלחנת השיר. ואכן, תפקידי השירה מבוצעים על ידם. מדובר ההקלטות של חזירי בר חיפאיים, שכיוונתי לתווים הרצויים וסידרתי למנגינות ווקאליות. לגבי הקליפ, את הקטעים של החזירים ברחבי העיר צילמתי בשבועות שבהם הקלטתי את הקולות, ואת הקטעים שבהם רואים אותי מנגן צילם עמית כהן".

 

ולנטין בלוקוננקו מקליט חזירי בר (צילום: עמית כהן)

ולנטין בלוקוננקו מקליט חזירי בר (צילום: ולנטין בלוקוננקו)

 

ספר על עצמך.

"יש לי פרויקט סולו של מוזיקה אינסטרומנטלית שעוברת מרוק קל עד להבי פרוג מטאל. עשיתי פרויקטים שונים כמו שילוב של ראפ, מטאל ומוזיקה אלקטרונית שהיה מעניין מאוד".

יש פה אמירה פוליטית, מחאה?

"זהו, שלא. אני רוצה להדגיש שהשיר לא נעשה למטרת מחאה ואין בו כל אמירה פוליטית. השיר והסרטון נעשו אך ורק למטרת בידור – לעשות משהו שמח וחיובי".

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר