המודעה לקראת סדרת המופעים (צילום: התאגיד העירוני אתו"ס)
המודעה לקראת סדרת המופעים (צילום: התאגיד העירוני אתו"ס)

אתו"ס מציגה: סדרת הופעות של מיטב האמנים

סדרת המופעים תתקיים במגרשי אתו"ס לעיניהם של 1,000 איש, כאשר המגרש יחולק לקפסולות שבכל אחת מהן יוכלו לשהות עד עשרה אנשים. ההופעה הראשונה תהיה של ישי ריבו, וכמו כן יופיעו איתי לוי, בניה ברבי, דודו טסה, רותם כהן, עידן חביב, נתן גושן, עידן עמדי, קרן פלס, חנן בן ארי, התקווה 6, אמיר דדון, עדן חסון ועדן בן זקן

פורסם בתאריך: 26.8.20 21:58

התאגיד העירוני אתו"ס ועיריית חיפה יוצאים בסדרת הופעות בשם "Safe & Sound". המופעים יתקיימו במגרשי אתו"ס במבואות הדרומיים של חיפה ויכילו קהל של עד 1,000 איש. הסדרה, שתיפתח ב-8 בספטמבר ותסתיים ב-8 באוקטובר, תתקיים לאחר שאנשי אתו"ס פנו למשרד הבריאות וקיבלו את אישור לקיומם של המופעים. המגרש יחולק לקפסולות שבכל אחת מהן יוכלו לשהות עד עשרה אנשים.

במופע הראשון שיתקיים ב-8 בספטמבר ובו יופיע ישי ריבו. אחריו יופיעו איתי לוי, בניה ברבי, דודו טסה, רותם כהן, עידן חביב, נתן גושן, עידן עמדי, קרן פלס, חנן בן ארי, התקווה 6, אמיר דדון, עדן חסון ועדן בן זקן שתנעל את הסדרה ב-8 באוקטובר.

 

 

יו"ר דירקטוריון אתו"ס יעקב פינגולד אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "בימים מאתגרים אלו אתו"ס שמחה לערוך לציבור החיפאי סדרת הופעות של מיטב האמנים במתקנים של החברה. אתו"ס תמשיך במאמציה להביא מופעי בידור נוספים לתושבי העיר כפי שעשתה לאורך כל השנים. דווקא בימים קשים אלה, כשענף התרבות נמצא בקריסה, אתו"ס מתגייסת למען האמנים ובראש ובראשונה למען תושבי העיר על מנת לשמח אותם. בקרוב נצא עם הופעות נוספות שיתקיימו בגן הכט הסמוך לאודיטוריום במרכז הכרמל. אני מודה למנכ"ל אתו"ס יגאל זאבי שהצליח להשיג את כל האישורים ממשרדי הממשלה. ברור לי שהמיזם יהיה הצלחה אדירה".

זאבי ציין מסר שהפרויקט מתבצע בתמיכתה של העירייה וזכה לברכתה של ראש העיר עינת קליש רותם כחלק מתפישה משותפת של שילוב בין פעילות תרבות, סיוע לאמנים והופעות במסגרת שגרת הקורונה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. רביב

    כבר לא מאמינים לזו שבחרנו בה, נאחס. כל דבר שהיא נוגעת בו עושה פליק פלאק לאחור או מקבל ברקס.
    במיוחד אם זה בפייסבוק שלה. זה אמתי רק בוירטואל.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם אם היה מתמודד לראשות העיר חמור או עציץ עדיין הייתי מעדיף להצביע לאחד מהם העיקר לא ליונה הזקן שיהיה בריא אבל שלא יהיה ראש עיר

  3. מכת מדינה

    שוב אנגלית??
    תגידו אתם מתביישים בשפה שלנו?
    אולי מספיק לדחוף שפה זרה? איפה העברית?

  4. יום שלישי

    אז מה בועז, מה שלום משפחת נישליס? עדיין מנהלים את העניינים כאן?

  5. חיפאי בנשמה

    רק כשהיה כאן ראש עיר ימני אמיתי העיר פרחה!
    נקווה שאולי מישהו כמו מיקי זוהר יבוא וינהל את העיר!

  6. התוהה והטועה

    בגן הכט הסמוך לאודיטוריום במרכז הכרמל.

    מה?
    לא הבנתי איכן גן הכט?
    מישהו יכול להסביר?
    תודה מראש.

  7. יעקב

    העבריינית המורשעת תפסה טרמפ על פרויקט שהיא בכלל לא ידעה עליו. כך נראית הדיקטטורה של סיעת קצ לחיפה

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא אמרו שמפסיקים עם הבידור החינמי להמונים ועוברים לתמוך במוזיקאים מקומיים?

  9. שו תמיכה לאמנים???!

    יש אמנים חיפאים, רוצים תתמכו ותעודדו אותם. אין כסף לכביש אבל להופעות ?? חשבתי שאמרה שהעירייה לא מבדרת

  10. עירייה מבדרת?!

    ״הבטחתי עיר מבדרת ולא עירייה מבדרת … תפקידה של עירייה אינו לבדר את התושבים״, כך צייצה ראש העיר עינת קליש רותם, בדיוק היום לפני שנה, בחשבון הטוויטר הפרטי שלה, וחזרה על המסר הצורם והמקומם גם בדף הפייסבוק הפרטי שלה ובדף הפייסבוק של עיריית חיפה, שאגב, ההבדל בינהם כבר מזמן טושטש וכבר כמעט לא ניתן להבחנה. והיום, בדיוק שנה אחרי: מהפך! הגברת ראשת העיר ״הורתה״, כך מצויין בדף הפייסבוק שלה ושל העירייה, להחזיר את מופעי החינם לחיפה. לחם ושעשועים להמונים? אם היוזמה היתה של התאגיד העירוני אתו״ס וראש העיר מנכסת אותה לעצמה, בושה. ואם היוזמה אכן שלה, הרי שהיא חוזרת ומוכיחה עד כמה היא לא יציבה והפכפכה. בשני המקרים, אותנו היא כבר לא קונה. חיפה משוועת למנהיגות חדשה, יותר מתאימה ויותר ראויה.

  11. שי

    קליש שלכם מגיבים יקרים שתומכים בקליש הנחשלת: היא לא מגיעה לסוליה של הנעל של יונה יהב.
    עינת היא חרפה לעיר!

  12. עדנה, כרמל

    ואיפה נעלם דובי חיון? בשביל מה בעצם משלמים לו משכורת של עשרות אלפי שקלים בחודש כמחזיק תיק התרבות בעיר? מי צריך אותו בכלל? בושה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר