חניה בכחול-לבן (צילום: מוטי מילרוד)
חנייה בכחול-לבן (צילום: מוטי מילרוד)

החלה חלוקת תווי חניה בחינם לתושבים ותיקים

כחודשיים לאחר החלטתה של עיריית חיפה לבטל את ההטבה של חניה בחינם לסטודנטים כדי לממן את החניה בחינם בני 70+, החלה היום חלוקת התו "חיפאי ותיק". התו יהיה תקף למשך שנתיים ויאפשר לתושבים בני 70 ומעלה להחנות את רכביהם בחינם למשך שלוש שעות במדרכות הצבועות בכחול-לבן

פורסם בתאריך: 18.10.20 15:13

עיריית חיפה החלה בחלוקת תווי חניה בחינם לתושבים ותיקים. התו "חיפאי ותיק" יהיה תקף למשך שנתיים ויאפשר לתושבי העיר בני 70 ומעלה להחנות את רכביהם בחינם למשך שלוש שעות במדרכות הצבועות בכחול-לבן.

כזכור, במסגרת ההסכם הקואליציוני בין סיעת חיים בחיפה לסיעת שדולת הגמלאים הבטיחה ראש העיר עינת קליש רותם ליו"ר השדולה אלי לנדאו להסדיר חניה בחינם לגמלאים. באוקטובר 2019 פרשו כמה מחברי השדולה במחאה על כך שההסכם הקואליציוני לא קוים, ולפני כחודשיים נחשף ב"כלבו – חיפה והקריות" כי העירייה תבטל את ההטבה של חניה בחינם לסטודנטים – הטבה שקיימת מאז שנת 2010 – כדי לממן את החניה בחינם בני 70+.

 

 

קליש רותם: "אחרי שנים שבהן גמלאי חיפה לא קיבלו את הכבוד הראוי להם, אני שמחה על מהלך חשוב זה שיוצא לדרך היום. כמי שמאמינה ופועלת לקידום התחבורה הציבורית לכל תושבי העיר, ברור לי שלתושבים הוותיקים מגיע פתרון זמין כדי להקל על חייהם, וזאת עד שמערכת התחבורה הציבורית תדע לתת להם שירות מושלם".

לנדאו: "תושבי העיר הוותיקים ראויים למחווה של עיריית חיפה כאות כבוד והוקרה על פעילותם ארוכת השנים למען העיר".

לקבלת התו באתר האינטרנט של עיריית חיפה לחצו כאן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. גמלאי

    כל הסטודנטים שבוכים, אם הקלפי שלכם לא היה בחיפה אז אין לכם מה להתלונן. אתם לא באתם להשתקע פה אלא לתפוס דירות לחיפאים, לשתות אדממה ולחזור לערי החור שלכם.

  2. במקום תחבורה ציבורית בחינם

    נותנים להם חניות…. שיקנו עוד ועוד מכוניות… חלם

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה וחרפה
    האוכלוסיה הכי עשירה ומסודרת בהטבות בחיפה מקבלת עוד ועוד הטבות מהעיר
    בעוד הצעירים נדרשים לנטל ארנונה מטורף ועכשיו מבריחים את הסטודנטים ומשפחות צעירות עוזבות במאות כל חודש

  4. מירב

    איך זה שאין תו תושב בנוש אין מקום חניה שאני בעלת דירה לא מצליחה החנות את הרכב שלי הזוי המצב לא יכול להמשיך

  5. Judy

    בחדרה, לכל תושבי העיכ יש חניה בחינם לשנתיים תמורת30 ₪ . המרכז קניות. ל 3 שעות. לבני 70 + חניה חינם בכל העיר, עולל מרכזי קניות לכל זמן שצריך. אם כך, עדיף חדרה. בחיפה ממילא אין מקומות חניה.

  6. אסתר

    לאחר קבלת מדבקת התו כיצד יש לנהוג כדי להפעיל את החנייה? האם להפעיל אפליקציית חניה כל שהיא כגון פנגו או סלופארק וכו? איך הפקח ידע מתי החלה החנייה? כל הכבוד שמעניקים לגימלאים הטבה כזו, אך מה עם תוספת של מכתב הנחיות לשימוש?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר