נשיא המדינה ראובן ריבלין ומנהל הקריה הרפואית רמב"ם ד"ר מיכאל הלברטל (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)
נשיא המדינה ראובן ריבלין ומנהל הקריה הרפואית רמב"ם ד"ר מיכאל הלברטל (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר ברמב"ם

במהלך ביקורו בקריה הרפואית רמב"ם קיבל נשיא המדינה ראובן ריבלין ממנהל בית החולים ד"ר מיכאל הלברטל סקירה על מערך הטיפול בקורונה ועל האתגרים שכרוכים בהפעלתו. בסיום הביקור אמר הנשיא: "לא ינום ולא יישן שומר ישראל, ואתם שומרי ישראל"

פורסם בתאריך: 5.11.20 16:09

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר הבוקר (חמישי) בקריה הרפואית רמב"ם. במהלך הביקור פגש הנשיא את מנהל רמב"ם ד"ר מיכאל הלברטל ואת סגניו שסקרו בפניו את מערך הטיפול בקורונה ואת האתגרים שכרוכים בהפעלתו. במפגש השתתפו גם הקרפ"ר (קצין רפואה ראשי) תא"ל פרופ' אלון גלזברג ומר"פ (מפקד רפואה פיקודי) צפון אל"מ דר' ארז קרפ ונציגי מערך הרפואה של צה"ל שמפעיל את מחלקות כתר הצבאיות ברמב"ם.

לאחר מכן סייר ריבלין בחמ"ל שמפקח על מחלקות כתר בבית החולים התת קרקעי, וד"ר הלברטל הציג בפניו את הנעשה במחלקות ואת הפתרונות הטכנולוגיים ששולבו בטיפול בחולי קורונה. הנשיא שוחח עם משה לויאה, בן 61 מטל-אל, המאושפז במחלקת כתר א', ואמר לו: "אתה בידיים טובות, אלה הם המלאכים שלנו". ד"ר הלברטל אמר לריבלין: "הצוותים המסורים שלנו שנרתמו למשימה ללא יוצא מן הכלל, התעשייה שהתגייסה לסייע לנו בהתמודדות עם האתגרים שהעמידה בפנינו המגיפה, הצבא שחבר אלינו והפך לשותף במערכה, והחברים והידידים שלנו מכל העולם שתומכים בנו ללא סייג – אלה הם הדברים שמרגשים אותי בתקופה לא פשוטה זו".

 

 

בתום הביקור נשא ריבלין דברים באמצעות מערכת הכריזה של בית החולים. "אני נרגש להיות פה. הייתי עד לשיתוף פעולה שיש ללמוד ממנו בין המערכת הרפואית לחיילים ולמפקדים בצה"ל, במאבק שהעולם כולו שותף לו במלחמה בקורונה. ישראל ערבים זה לזה – כל המערכות, כל העדות וכל האזרחים ללא הבדלי דת, גזע ומין. לוחמי הבריאות שלנו, בחודשים האחרונים אתם מותחים את קצה גבול היכולת. לא ינום ולא יישן שומר ישראל, ואתם שומרי ישראל. אני רוצה לומר לכם מילים שיוצאות מהלב – תודה רבה. כשאני רואה אתכם אני יודע ועם ישראל יודע שיש על מי לסמוך. אבל אנחנו, אזרחי ישראל, שותפים. אל תוותרו, אפשר לנצח, ואנחנו ננצח. צאו להיבדק ושמרו על כל כללי הזהירות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לא דובים ולא רמבם

    אה וואלה???
    ומה עם זאת שבעלה התעלל בה רצח את נפשה ונשמתה ?!!!!
    למה היא בכלא ללא חנינה
    בוא!!!! אלק לא ינום ולא ישן …הוא בטוח ישן טוב מאוד ולא יודע פחד מהו?!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר