ניתוח להנצלת איברים (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
ניתוח להנצלת איברים (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

רמב"ם: תרומת האיברים שהצילה את חייהן של שתי נשים

חיה בן גיגי שנפטרה ביום שלישי החזיקה בכרטיס אדי, ובעלה אבי נעתר מיד לבקשתו של צוות הנצלת האיברים בקריה הרפואית רמב"ם לתרום את איבריה. הכבד שהיא תרמה הושתל בבית החולים בילנסון בפתח תקוה באשה בת 69, ובריאותיה זכתה אשה בת 66

פורסם בתאריך: 19.11.20 12:53

חייהן של שתי נשים בשנות ה-60 לחייהן מאזור המרכז ניצלו בזכות תרומת איברים של תושבת עתלית בת 75 שבוצעה בקריה הרפואית רמב"ם על ידי צוות הנצלת האיברים של בית החולים. התרומה כללה ריאות, כבד, קרניות ועור.

אילנית צמח, בתה של התורמת חיה בן גיגי ז"ל: "לכל בני המשפחה יש כרטיס אדי, ואצל אמא זה לא מפתיע כי היא ואבא, אבי בן גיגי, היו מודעים מאוד לנושא התרומה לחברה. היה להם כרטיס אדי במשך יותר מ-20 שנה. אבא ואמא, שחיו על קצבת ביטוח לאומי ועל קצבת ניצולי שואה, היו מכינים במשך שנים סנדוויצ'ים לארוחת בוקר לילדים בבית הספר היסודי בעתלית שהיו מגיעים ללימודים בלי ארוחת בוקר, והם תרמו בסתר כל הזמן. זה לא הפתיע אותי שהיא היתה חתומה על כרטיס לתרומת איברים ושאבא הסכים לכך מיד".

בן גיגי נפטרה שלשום (שלישי) משבץ מוחי, והאיברים שהיא תרמה הושתלו בבית החולים בילנסון בפתח תקוה – כבד באשה בת 69 וריאות באשה בת 66.

 

חיה ז"ל ואבי בן גיגי

חיה ז"ל ואבי בן גיגי

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר