שכונת חליסה (צילום: מורן מעיין, ג'יני)
שכונת חליסה (צילום: מורן מעיין, ג'יני)

בית הספר היסודי בחליסה נסגר לשלושה ימים

בשל ההכרזה על חליסה כשכונה אדומה והעלייה במספר חולי הקורונה המאומתים בה החליטו עיריית חיפה ומשרד החינוך על סגירתו של בית הספר עבד אל-רחמן אל-חאג' למשך שלושה ימים. וגם: הצעדים שעליהם החליטה העירייה במטרה למנוע את המשך התפשטותה של המגיפה

פורסם בתאריך: 23.11.20 12:19

עיריית חיפה סוגרת את בית הספר עבד אל-רחמן אל-חאג' בשכונת חליסה לשלושה ימים בשל התפשטות נגיף הקורונה וההכרזה על חליסה כשכונה אדומה – כך הוחלט היום (שני) בישיבת הערכת מצב שנערכה בעירייה.

מהעירייה נמסר כי מספר החולים בחיפה, אשר מוגדרת צהובה, עומד כעת על 314, כאשר התחלואה מתרכזת בעיקר בשכונות חליסה (שכונה אדומה), תל עמל, רמת בן גוריון, כרמל צרפתי, עין הים, בת גלים, הדר מערב והמבואות הדרומיים כפר סמיר.

במטרה למנוע את המשך התפשטותה של המגיפה והרחבה נוספת של מעגלי ההדבקה החליטה העירייה לנקוט שורה של צעדים שיותאמו לרמת התחלואה בכל שכונה: סגירה אוטומטית לשלושה ימים של מוסדות החינוך בכל שכונה שתוכרז כאדומה עד לסיום החקירות האפידמיולוגיות וביצוע בדיקות לתושבי השכונה המעוניינים בכך; אנשי חינוך ותלמידים שמתגוררים בשכונה כתומה או אדומה לא יוכלו לצאת ממנה כדי ללמד או ללמוד במוסדות חינוך המצויים מחוצה לה; הפסקת הפעילויות הקהילתית בשכונות האדומות לצד הגברת הפעילות של מערכת הרווחה בשכונה; הפסקת פעילויות ספורט וסגירת גנים ופארקים ציבוריים בשכונות האדומות; הגברת האכיפה המשטרית והעירונית של תקנות החירום; ובחינת אפשרות להגבלות תנועה בשכונות האדומות.

 

 

יו"ר סיעת חדש בחיפה רג'א זעאתרה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "חליסה מוגדרת כשכונה אדומה, ולכן יש לפעול לפי הנחיות משרד החינוך. אם מחליטים לסגור, אז יש לסגור. אתמול נערכו בדיקות במתנ"ס קלור, וגם ביום חמישי ייערכו שם בדיקות. אני קורא לתושבים להישמע להנחיות, להימנע מהתקהלויות ולקחת אחריות כדי למנוע התפרצות בשכונה".

ממשרד החינוך נמסר: "בית הספר היסודי עבד אל-רחמן אל-חאג' עובר ללמידה מרחוק לנוכח מספר התלמידים המאומתים בבית הספר ובשכונה שבה הוא פועל, וזאת עד לסיומה של הבדיקה האפידמיולוגית ובנייתה של תוכנית מותאמת לבית הספר ולתלמידיו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    די לזלזול בהנחיות. חובה לעטת מסיכות על הפה ועל האף, להפסיק עם ההתקהלויות

  2. לא רואים אכיפה בריכוזי אוכלוסיה

    צריך אכיפה נחרצת במקומות ריכוז אוכלוסיה.
    אסור להתפשר ולוותר.

  3. חוסר אחריות משווע וצעד גימיק מה זה 3 ימים ורק בית ספר?

    זה כלום אנשים יצאו להדביק בכל חיפה מארבעת השכונות האדומות והעיריה פשוט מאפשרת לכל העיר להיות אדומה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר