הצפה בדרך ההגנה (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)
הצפה בדרך ההגנה (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

לקראת מזג האוויר הסוער: העירייה מעלה כוננות

עיריית חיפה תעלה מחר את רמת הכוננות למצבי מזג אוויר סוער, כאשר הצפי הוא למשקעים של עד 50 מ"מ, למשבי רוח של עד 70 קמ"ש ולים גועש. יחידות מינהל התפעול יתוגברו ויועמדו בכוננות לפינוי סחף ומכשולים, לטיפול בהצפות ולחסימת כבישים

פורסם בתאריך: 14.12.20 14:11

רמת הכוננות של עיריית חיפה למצבי מזג אוויר סוער תעלה החל ממחר (שלישי) בהתאם לתחזית מזג האוויר המעודכנת של השירות המטאורולוגי, אשר צופה משקעים של עד 50 מ"מ, משבי רוח של עד 70 קמ"ש וים גועש. מזג האוויר הסוער עלול לגרום להצפות, לקריסה של עצים, רמזורים וקירות תומכים, ולהפסקות חשמל.

בהתאם לכך יתוגברו מחר יחידות מינהל התפעול (ניקוז, דרכים ותברואה) משעות הבוקר ועד ליום רביעי בערב, ויועמדו בכוננות לפינוי סחף ומכשולים, לטיפול בהצפות ולחסימת כבישים. כמו כן נערכת העירייה לטפל באופן מיידי בבורות ובמכשולים שעשויים להיווצר בכבישים ולסכן את הציבור.

נוסף על כך תעמיד העירייה בכוננות צוותי שאיבה לניקוז מים למקרה של כמות משקעים גבוהה בזמן קצר ולמקרים של פריצות ביוב. כמו כן הועמדו בכוננות כלים מכניים הנדסיים לפינוי סחף ולפתיחת צירי תנועה. רכבי הסיור של אגף האכיפה העירוני יסייעו בחסימת צירים ובפינוי תושבים במידת הצורך.

 

 

עובדי אגף הרווחה יקיימו סיורים יזומים ברחובות במטרה לאתר דרי רחוב ולהעבירם לדירות מסתור של שירותי הרווחה. שירותי הרווחה נערכו להעניק סיוע לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, לקשישים ולבעלי מוגבלויות, ולפינוי של תושבים למרכזים קהילתיים במקרים של הצפות.

מערכות ההתרעה אשר מתריעות מפני עלייה במפלס המים במעבר חלוצי התעשייה נבדקו, וסמוך למעבר יוצבו החל מהלילה (שני) עגלות חץ שבאמצעותן ייחסמו הכניסות למעבר מיד עם הפעלת מערכות ההתראה. במקביל יקיימו עובדי עירייה סיורים שוטפים בכל המעברים התת קרקעיים על מנת למנוע כניסת כלי רכב והולכי רגל בעת הצפה.

ראש מנהל התפעול אוהד דורפמן: "העירייה ערוכה למתן מענה לפניות התושבים. מפקחים יסיירו בשכונות על מנת לזהות הצפות, ויעניקו סיוע לתושבים באמצעות צוותי שאיבה שהועמדו בכוננות. כמו כן הוכן ציוד כבד למקרים של הצפות ולפינוי מכשולים כמו עצים, עמודי תאורה, רמזורים וקירות תומכים שעלולים לקרוס".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וואוו כל הכבוד . . .נו באמת אין צורך להזכיר את הברור מאליו.

  2. ניר

    בתקופת יהב כל זה לא קרה, הכל היה הפקר. התושבים והעיר היו נתונים לחסדי השמיים, דבר לא נעשה. טוב שהוא כבר לא ראש העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר