דוד עציוני, אור שחף, המרצים ומשתתפי תוכנית "שלבים" (צילום: מיכה בריקמן)
דוד עציוני, אור שחף, המרצים ומשתתפי תוכנית "שלבים" (צילום: מיכה בריקמן)

החברה הכלכלית פתחה תוכנית מקצועית לגילאי 50+

מטרתה של תוכנית "שלבים" היא לספק כלים תעסוקתיים ופתרונות לבני 50 ומעלה, שמתמודדים עם מעורבות פוחתת בשוק התעסוקה ומנסים ליצור נקודת מפנה בקריירה. בסיומה של התוכנית ייצאו המשתתפים עם תוכנית פעולה עסקית ושיווקית לקריירה הבאה שלהם

פורסם בתאריך: 15.12.20 15:31

החברה הכלכלית לחיפה הוציאה לדרך את "שלבים" – תוכנית להתחדשות מקצועית לגילאי 50 פלוס. כחלק מההתמודדות עם ההשפעות הכלכליות של משבר הקורונה יזמה החברה הכלכלית את התוכנית, שמטרתה היא לספק כלים תעסוקתיים ופתרונות לבני 50 ומעלה, שמתמודדים עם מעורבות פוחתת בשוק התעסוקה ומנסים ליצור נקודת מפנה בקריירה.

באירוע הפתיחה של התוכנית, שהתקיים בהתאם להנחיות הבריאות וכלל הדלקת נרות חנוכה, השתתפו סגן ראש העיר דוד עציוני המשמש יו"ר החברה הכלכלית, מנכ"ל החברה אור שחף, מנהלת התוכנית אפרת מורג, המרצים והמדריכים בתוכנית ומשתתפיה.

בסיומה של התוכנית ייצאו המשתתפים עם תוכנית פעולה עסקית ושיווקית לקריירה הבאה שלהם, ולאחר שיעברו תהליך שיקנה להם ביטחון וידע בעולם העסקי. הספונסרים המרכזיים של התוכנית הם חברת פיליפס, בנק דיסקונט, מועדון רוטרי חיפה ו-Sarona Space.

 

 

עציוני אמר במפגש: "התוכנית המיוחדת הזו היא הדגמה לשיתוף פעולה של יזמות חכמה, מועילה ופורצת דרך עם החברה הכלכלית, שמקיימת מערך עשיר של קשרים והיכרויות. זה האחד ועוד אחד ששווה שלוש. החברה פועלת לקידום הכלכלה והתעסוקה בחיפה, ואנו שמחים לפגוש את משתתפי התוכנית שנמצאים בשיא כוחם ויכולותיהם, והם בעלי מוטיבציה גבוהה ליצור, ליזום ולעבוד. תוכנית זו תתרום להתפתחותם האישית, תוך תמיכה במסחר, בתעסוקה ובכלכלה בעיר".

שחף: "בזמן משבר הקורונה פעלנו כדי לתמוך בעסקים המקומיים באמצעות שורה של יוזמות. לצד התמיכה בעסקים חשובה גם התמיכה באנשים, שהם המשאב החשוב ביותר. קבוצת בני ה-50 ומעלה היא פלח אוכלוסייה משמעותי ואיכותי, שמאחוריו כמות אדירה של ניסיון וידע. אלו הם אנשים שנמצאים בשיא כוחם ומקצועיותם ואשר יכולים לתרום הרבה לכל ארגון או עסק ולתמוך בהנעת הכלכלה. אנו גאים באפשרות שניתנה לנו לסייע להם לחשב מסלול מחדש דווקא בתקופה זו, ובטוחים כי התוכנית תצמיח הזדמנויות חדשות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אתם הג'וב שלהם

    ארבע עשר איש שלא ברור מי הם ומה הם יקבלו מעיריית חיפה כסף על זה שאתם זקנים ואין לכם עבודה. על הדרך יאמרו כמה אמירות כנף משקפות את שטחיותם.מעניין לדעת במה היו עובדים אותם ארבע עשר איש אם היתה לכם עבודה.

  2. להצטלם בלי הפסקה

    כל היום מצטלמים + אייטמים חסרי חשיבות לתקשורת.
    בפועל העשייה היא מזערית והחברה הכלכלית לא מפתחת אפיקי תעסוקה כבר עשור.

  3. עירייה עלובה וגרועה מאוכלסת באוכלי חינם

    מתעסקים בצילומים לאייטמים על נושאים בעלי אופי סטריאוטיפי תוך שימוש בשפה פירסומית ריקה מתוכן. עליבות, רדידות, אפסיות !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר