טקס חילופי המפקדים (צילום: דוברות משטרת ישראל)
טקס חילופי המפקדים (צילום: דוברות משטרת ישראל)

ניצב סופר החליף את ניצב עמר בתפקיד מפקד מחוז חוף

המפקד היוצא של מחוז חוף במשטרה ניצב פרץ עמר העביר בתום שלוש וחצי שנות כהונה את הפיקוד למפקד מחוז חוף הנכנס ניצב יורם סופר בטקס שנערך במעמד השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי

פורסם בתאריך: 24.2.21 09:13

אתמול (שלישי) נערך במטה מחוז חוף של משטרת ישראל טקס חילופי מפקדים במעמד השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, שבו העביר המפקד היוצא ניצב פרץ עמר את הפיקוד בתום שלוש וחצי שנות כהונה למפקד מחוז חוף הנכנס ניצב יורם סופר.

השר אוחנה אמר: "לפני כמה שבועות הגעתי לכאן ושמעתי מפיו של הממ"ז היוצא ומקציניו הטובים על פעילותו של המחוז במלחמה נגד האלימות ואמצעי הלחימה בחברה הערבית. התרשמתי עמוקות מהפענוחים ומהפיצוחים, בין השאר בעבירות החמורות ביותר בספר החוקים, ומהעשייה הנחושה, ההתקפית והמקצועית של המחוז. אנו רק בתחילת הדרך ובראשיתה של מהפכה ביחס לפשיעה בחברה הערבית. בידינו הדבר. באגרופי ברזל. באופן ממושך, עיקש ועד חורמה".

לשני המפקדים אמר אוחנה: "יורם, אתה מביא איתך הרבה שנות ניסיון ורקע, בין השאר מהיחידה הטובה בעולם למאבק בטרור – הימ"מ. גם הפשיעה הזאת היא טרור. הכבד ידך על המיעוט העברייני והושט ידך לרוב שומר החוק. הם משוועים לעזרתך, לנוכחותך ולזמינות ולקשב של שוטריך. עשה למענם. פרץ, גם הנסיעות הארוכות לאורכה של הארץ וגם רחש גלי הים במחוז החוף לא מנע ממך להטות אוזן ולהקשיב לרחשי הציבור. אתה מותיר אחריך מחוז איתן ובעל יכולות מרשימות. בשובך דרומה, למחוז הגדול ביותר מבין מחוזות המשטרה, אתה ניצב בפני אתגרים לא פשוטים. נאחל לך הרבה הצלחה ונודה לך בשם אזרחי ישראל על עשייתך הענפה במחוז חוף".

המפכ״ל שבתאי אמר: "מחוז חוף משרת אוכלוסייה הטרוגנית. השוטרים, הקצינים והמתנדבים של המחוז עומדים מדי יום בפני מבחנים לא פשוטים, ולא אחת מתמודדים עם אירועים שדורשים אורך רוח וסבלנות לצד נחישות ואסרטיביות. עלינו לפעול להגברת השיטור בחברה הערבית, להעמקת הנוכחות המשטרתית וליצירת החיבור בין המשטרה והקהילה. שגרת פעילותנו תמשיך להתמקד בחתירה מתמדת למימוש יעדיה של המשטרה, בהעמקת הלחימה בפשיעה, בהמשך שיפור השירות לציבור ובהקניית ביטחון אישי לאזרחים בכל מקום ובכל עת".

 

 

ניצב עמר שסיים את תפקידו אמר: "מחוז חוף הוא ייחודי מאוד במורכבותו ומכיל בתוכו מגוון רחב של אתגרים ומשימות במציאות רגישה ונפיצה. ידענו בשלוש שנים האחרונות עשייה מבורכת. לא חששנו לבדוק ולבחון כל דבר, ובלבד שיביא לידי ביטוי את היתרון היחסי שלנו וישפיע בטיוב שירותי המשטרה, כאשר לנגד עינינו אזרחי מדינת ישראל. למחוז חוף הוגדרו ארבעה כיווני פעולה, שאחד מהם הוא נושא רב תרבותיות ומעורבות קהילתית מתוך הבנה שאנו מהווים ראי לחברה בה אנו חיים. המשטרה חייבת לשנות את עצמה בקהילה על מנת לתת שירות טוב יותר לציבור. ביחד עם המפקדים הבאנו את המחוז לשיאים חדשים, רכשנו מקום של כבוד בלבם של שותפי תפקיד, גורמי שת"פ, ראשי רשויות ואזרחים. יש לנו משטרה חזקה שניתן לסמוך עליה".

ניצב סופר אמר: "אני מקבל את הפיקוד על מחוז חוף בתום שנתיים מאתגרות שבהן פיקדתי על מחוז דרום. באזור שעליו חולש מחוז חוף, בדומה לדרום, האוכלוסייה היא מעורבת, וזה לצד זה חיים יהודים וערבים שרובם הם נורמטיביים ושומרי חוק שמבקשים לקבל שירותי משטרה. עלינו לפעול נגד אותו קומץ פורעי חוק שמעיב על ביטחון התושבים ופוגע בשגרת החיים. ראש הממשלה המנוח יצחק רבין אמר 'אל תקבלו מוסכמות קיימות, לא בחברה ולא בתחומים אחרים. החברה צריכה לדעת להשתנות. חברה או מדינה שלא משתנה – מתנוונת'. מחוז חוף מציב אתגרים משלו -תחושת הביטחון, הבריונות בכבישים, הירי במגזר, עבירות הרכוש, האלימות ושאר התחומים שהם חלק בלתי נפרד מעיסוקה של משטרת ישראל. אני מקבל את הפיקוד על מחוז חוף, מבין את גודל המשימה והאחריות, ואעשה כל מה שיידרש כדי למלא את האחריות שהוטלה עלי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר