שירז שושן מתחסנת (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
שירז שושן מתחסנת (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

"שמחנו מאוד כשהודיעו שגם מחלימים מוזמנים להתחסן"

דרור ושירז שושן, שחלו בקורונה עם שניים מילדיהם באוגוסט 2000 והחלימו, התחסנו במוקד החיסונים של הכללית במרכז הרפואי זבולון. שושן: "הפתגם 'ואהבת לרעך כמוך' זה המניע הכי גדול לרוץ ולהתחסן"

פורסם בתאריך: 4.3.21 11:17

שירותי בריאות כללית החלה השבוע לחסן גם מחלימים מקורונה. לפי הנחיות משרד הבריאות, החיסונים ניתנים במנה אחת למי שחלפו שלושה חודשים לפחות מאז החלמתו.

מנהלת הסיעוד של הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי רות ברוך, אשר מרכזת את מבצע החיסונים, מציינת כי קופת החולים מפעילה עשרות מוקדי חיסונים בפרישה רחבה כדי להנגיש את השירות, ולאחר שמעגל המתחסנים כבר הורחב לבני 16 ומעלה ולנשים הרות, השבוע הצטרפו למעגל גם המחלימים במטרה לתת להם הגנה נוספת.

בין המחלימים שקיבלו השבוע חיסון באתר שפועל במרכז הרפואי זבולון היו גם דרור ושירז שושן. "חלינו בקורונה באוגוסט 2020, וכך גם שניים מארבעת ילדינו", מספר שושן, "חלקנו פיתחו תסמינים כמו צמרמורות וחולשה כללית, וכל המשפחה פונתה למלונית קורונה בקיבוץ לביא למשך שבועיים וחצי עד להחלמתנו. למרות הזמן הרב שחלף מאז שהוגדרנו מחלימים, גם היום אנו מרגישים מדי פעם חולשה לא מוסברת ועייפות – תופעות שלא הכרנו עד שהנגיף הגיע אלינו".

 

 

לדבריו, "הרמת משקל או מאמץ לאורך זמן בידיים כבר לא אפשריים בשל חולשה, ומסיבה זו שירז חזרה לעבודה בהיקף של חצי משרה בלבד ולא למשרה מלאה. כאשר פורסם שיש חיסון רצינו להתחסן, אך בגלל שאנחנו מוגדרים כמחלימים נמנעה מאיתנו אפשרות להתחסן בטענה שאנו מחוסנים. לכן שמחנו מאוד כשהודיעו שגם מחלימים מוזמנים להתחסן. עכשיו אנחנו רגועים יותר".

עוד אמר שושן: "אחת הסיבות הכי חשובות לכך שחייבים להתחסן היא שבניגוד למחלות אחרות שבהן אני צריך לשמור על עצמי כדי להיות בריא, הקורונה מחייבת אותי לשמור על עצמי כדי שהחברים שלי ובני משפחתי יהיו בריאים. לציבור קשה מאוד לשמור על הכללים, ולכן החיסון יכול לתת שקט ומענה לכל מי שטרם חווה את ההידבקות. הפתגם 'ואהבת לרעך כמוך' זה המניע הכי גדול לרוץ ולהתחסן".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר