אופירה אסייג וגלית גוטמן עם דמותו של הדר גולדין
אופירה אסייג וגלית גוטמן עם דמותו של הדר גולדין

קמפיין #נשים בחזית להחזרת השבויים והנעדרים

יערית שושן סבג ועו"ד רוני ססובר החיפאיות מובילות קמפיין דיגיטלי בשם #נשים בחזית שיושק מחר במסגרת אירועי יום האשה הבין לאומי ואשר מציג את הנשים שעומדות בחזית המאבק להחזרתם של השבויים והנעדרים הישראלים. הקמפיין יקודם ברשתות החברתיות

פורסם בתאריך: 7.3.21 10:51

קמפיין דיגיטלי בשם #נשים בחזית יושק מחר (שני) במסגרת אירועי יום האשה הבין לאומי. את הקמפיין, אשר מציג את הנשים שעומדות בחזית המאבק להחזרתם של השבויים והנעדרים הישראלים, מובילות יערית שושן סבג ועו"ד רוני ססובר החיפאיות, והוא יקודם על ידי מובילי דעה ברשתות החברתיות שיקראו לגולשים להוסיף מסגרת לתמונת הפרופיל שלהם עם ההאשטאג #נשים בחזית.

"ביום האשה בחרנו לציין את מהותה של האשה שעשויה מחומרים מיוחדים – היא גם חזקה וגם רכה, גם לוחמת וגם מכילה", אומרת עו"ד ססובר, יזמית ומנכ"לית עמותת שותפות מגן ישראלית, "כשאנחנו נלחמות ביחד עבור הדברים שאנו מאמינות בהם, אנחנו צבא חזק במיוחד. המשימה של החזרת הבנים עדיין לא הושלמה. נעבוד ביחד כדי להשיב את כל ילדינו, בגופם או בנפשם, משדה הקרב".

 

 

שושן סבג, יזמית חברתית ומייסדת משרד הפרסום החברתי THE BRAND HOUSE: "ההחלטה להעלות את הקמפיין הזה דווקא ביום האשה ולשים את הנשים בחזית היא משמעותית עבורנו כחברה וכאמהות שמגנות על ילדינו בכל דרך אפשרית ושמות לנו מטרה לשנות את העתיד עבורם. מבחינה ויזואלית בחרנו לייצר חצי פנים שלנו הנשים וחצי פנים של הדר גולדין ואורון שאול שהופכים אותנו לשלם ולגעת בלבה של כל אם בישראל".

לדבריה של שושן סבג, "לקמפיין הצטרפו נשים מובילות שבמשך שנים פועלות למען החזרת הבנים. אופירה אסייג למשל מציבה בכל תוכנית את תמונותיהם של השניים בפרונט, וגלית גוטמן לא מורידה את הנושא מסדר היום. המטרה שלנו כמשרד פרסום חיפאי היא לייצר מודעות לנושאים קהילתיים חשובים, מקומיים וארציים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלום

    תודה רבה נהדר !!!!!
    ועכשיו תדאגו למי שחסר מהשבי , לחיים ולא מוצא את עצמו מחדש בשום מקום.
    האם בחורה שיפה מבפנים תרצה להזמין אותו אליה ,????

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר