פצוע קשה באירוע ירי בחיפה (צילום: חדר מצב ארצי)
פצוע קשה באירוע ירי בחיפה (צילום: חדר מצב ארצי)

פצוע קשה באירוע ירי בקרית אליעזר

אירוע ירי בשדרות ג'יימס דה רוטשילד בקרית אליעזר. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לקריה הרפואית רמב"ם גבר כבן 40 במצב קשה עם פציעה חודרת בגופו

פורסם בתאריך: 30.3.21 12:51

לפני כחצי שעה התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פצוע בשדרות ג'יימס דה רוטשילד בקרית אליעזר בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לקריה הרפואית רמב"ם גבר כבן 40 במצב קשה עם פציעה חודרת בגופו.

פרמדיקית מד"א סינטיה קאופמן: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע מחוסר הכרה עם פציעה חודרת ומדממת בגופו. מיד הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים, תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים שבמהלכו מצבו התייצב".

 

 

מהמשטרה נמסר, כי נפתחה חקירת אירוע ירי בחיפה במהלכו נפצע באורח קשה תושב העיר, בן 41. המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ. הרקע והנסיבות בבדיקה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. בטחון אישי בירידה מתמדת

    לא קרה כלום, עוד ירי/רצח/דקירה/הצתה בשגרה היומית החדשה של חיפה תחת מתקפת כנופיות פשע ומשטרה שפוחדת.
    בתל אביב ראיתי שוטרים, סיירי יחידת פיקוח עירונית, משטרת תנועה.. בפעולה מתמדת. בחיפה אין ניידות ברחובות.

  2. שם טוב

    ישנם חמולות ערביות בחיפה שעוסקת בפלילים באופן תדיר,כגון:גביית דמי חסות,מועדונים,בתי בושת,מכונות מזל ועוד…בלשי המשטרה,קציני הסיור ורכזי המודיעין יודעים בדיוק היכן הם נמצאים אך מעלימים עין. בושה של משטרה! אין אכיפה, במצב מאין זה,אין שום ציפיה שהמצב ישתנה.חיפה הפכה לבירת הפשע של הצפון.רק שיורידו איזה קדקד חשוב,אולי ורק אז…יתעוררו שם במגדל הפיקוח של משטרת מחוז חוף.העיר נהרסת.בסוף עוד נתחנן,שהחזירים יהיו השכנים שלנו כי במצב הנוכחי,גם החזירים ירצו לעזוב את העיר.תתעוררו!!!

  3. אייל חיפה

    מציע לבטל מייד את מינהלת 2030 המיותרת.
    לקחת רק יועץ אחד לטפל בהשבת הבטחון האישי לרחובות חיפה, קצען בכיר בדימטס שיעסוק בתיאום בין העיריה למטה חוף.
    בכספי המינהלת החזרת ניידות שיטור עירוני ופיקוח עירוני כסיירת פעולה של ממש. אכיפת ברזל נגד שימוש בקרקעות ציבוריות על ידי עסקי עבריינים בעיר התחתית. נקיון שם יקרין על כל חיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר