עדויות של ניצולי שואה והדור השני (צילום: מיזם "זיכרון בסלון")
עדויות של ניצולי שואה והדור השני (צילום: מיזם "זיכרון בסלון")

דרושים חיפאים לאירוח מיזם "זיכרון בסלון"

מארגני מיזם "זיכרון בסלון" פונים בבקשה לתושבי חיפה לפתוח את הסלון ואת הלב. לדבריהם, יש בחיפה מאות שורדי שואה ונותני עדות המבקשים לספר את סיפורם האישי לטובת הדורות הבאים, ועדיין אין סלון שיארח אותם

פורסם בתאריך: 30.3.21 13:57

בערב יום השואה, או בימים הסמוכים לו, מתקיימים במקביל מאות אלפי התכנסויות בסלונים פרטיים, בישראל ומחוצה לה, שבהן מקשיבים יחד המשתתפים לעדויות של ניצולי שואה והדור השני, חולקים ומשתפים זה את זה בשירים, קטעי קריאה ומחשבות ומקיימים דיונים פתוחים על לקחי העבר, אתגרי ההווה והעתיד המשותף שרוצים לבנות בישראל, כחברה ויחידים.

המיזם הוקם על ידי עדי אלטשולר ונדב אמבון בשנת 2011, מתוך רצון לציין את יום השואה בדרך אישית ואינטימית. היוזמה מיועדת לאנשים המחפשים דרכים נוספות לציין את יום השואה, לצד הטקסים הממלכתיים והצפייה המסורתית בתוכניות הטלוויזיה המוקרנות בערב זה. היא מאפשרת לכל אחד לקחת מחדש בעלות ואחריות על עיצוב זיכרון השואה, להבטיח המשך הדיון בה גם אחרי שלא יישארו בינינו ניצולים והשפעה על דרך שבה נזכור ונלמד מהשואה.

 

 

מארגני המיזם פונים בבקשה לתושבי חיפה לפתוח את הסלון ואת הלב. לדבריהם, יש בחיפה מאות שורדי שואה ונותני עדות המבקשים לספר את סיפורם האישי לטובת הדורות הבאים, ועדיין אין סלון שיארח אותם. "לארח 'זיכרון בסלון' זו פעולה כל כך פשוטה, וכל כך משמעותית ומספקת", מסרו מארגני המיזם.

רוצים לארח אצלכם בסלון את המיזם? הקליקו כאן >>>

פרטים נוספים באתר "זיכרון בסלון" >>>

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עופר

    האם זו בעיה להקצות את אולם בית אבא חושי או את אולם תאטרון חיפה למיזם החשוב? לאורך כל השנים מתעלמים מניצולי השואה שרובם חיים בגפם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר