שרית גולן (צילום: מיכה בריקמן) וסופי נקש
שרית גולן (צילום: מיכה בריקמן) וסופי נקש

"עיר אביונה? עובדים רבים מתקבלים בחוזי בכירים"

חברות מועצת העיר שרית גולן וסופי נקש הגישו שאילתה לראש העירייה, בה הן מבקשות לקבל לידיהן את המבנה הארגוני של מצבת כוח האדם בעירייה. נקש: "בשם השקיפות שראש העירייה מתהדרת בה, אני בטוחה שלא תהיה בעיה להציג בפנינו את כל הנתונים"

פורסם בתאריך: 6.4.21 19:24

חברות מועצת העיר שרית גולן, יו"ר סיעת "חיפה בשבילנו", וסופי נקש מסיעת "יונה יהב וצעירי חיפה", הגישו לראש העירייה שאילתה משותפת בנושא מצבת כוח האדם בעירייה.

"בחודשים האחרונים נידונו בוועדת הכספים שינויים תקציביים הנוגעים להגדלת מצבת כוח האדם העירוני ואף הוספת תקנים לתפקידים חדשים. חלק מהתקנים החדשים הם בשל הקמת מחלקות, יחידות ומנהלים חדשים בעירייה, ונראה כי הם מבטאים את שינוי העץ הארגוני", כותבות השתיים.

גולן ונקש מבקשות לקבל לידיהן את המבנה הארגוני של מצבת כוח האדם בעירייה, לרבות לשכת ראש העירייה, מנכ"ל העירייה, חלוקה למנהלים, אגפים, מחלקות ויחידות; לקבל את שמותיהם של בעלי התפקידים מרמת מנהלי מחלקות עד רמת ראשי מנהלים; לקבל את רשימת בעלי התפקידים שנקלטו בעירייה בחוזה בכירים בשנתיים האחרונות; לקבל את מספר העובדים החדשים שנקלטו בעירייה בשלוש שנים האחרונות (שלא במסגרת חוזה בכירים); באשר למנהלים הקיימים והחדשים שהוקמו, מבקשות גולן ונקש לדעת מהי המשמעות התקציבית מעבר להעסקת ראש המנהל לרבות העסקת מזכיר או עוזר וכיו"ב, וכן לדעת למי יועברו סמכויותיה של מזכירת העיר, לרבות הטיפול והעבודה מול מועצת העיר, מחלקת טקסים וקשרי חוץ.

 

 

נקש אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "בשנתיים האחרונות, למרות הכרזות ראש העיר על ניקוי אורוות וחיסכון של מיליוני שקלים, אנו רואים, כי נפתחים מנהלות חדשות לרבות מנהלת 2030 הסודית, יחידות ואגפים חדשים וכן כי עובדים רבים מתקבלים בחוזי בכירים. כל זאת בשעה שראש העירייה הכריזה, כי מדובר בעיר אביונה. בשם השקיפות שראש העירייה מתהדרת בה, אני בטוחה שלא תהיה בעיה להציג בפנינו את כל הנתונים שביקשנו – כמה אנשים נקלטו, מה השדרוגים שבוצעו בשכר וכמה משרות בכירות התווספו לפי מחלקות ואגפים".

מהעירייה לא התקבלה תגובה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חיפאי

    מתעסקים בהתנגחויות פוליטיות במקום לטפל באזרח שזה תפקידם . אולי כל חברי המועצה יתכבדו וירדו ללשכת התעסוקה ויראו מה קורה שם . המצוקות לא מעניונות אף אחד

  2. שאול ר.רמז

    בכל ישיב מועצה מתנהגות שתי אלו כמו זבוב טורדן וצווחני. במקום לחתור לשיתוף פעולה פורה לטובת האזרחים עסוקים בלהטריל את ראש העיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר