שחר רימוני הנאשם באונס (צילום מתוך דף הפייסבוק של שחר רימוני)
הורשע באונס. שחר רימוני (צילום מתוך דף הפייסבוק של שחר רימוני)

17 שנות מאסר לשחר רימוני שאנס ילדה בת 11 בחדרה בנווה שאנן

רימוני הגיע לבניין שבו מתגוררת הקטינה ב-04:00 לפנות בוקר, פרץ לדירה, נכנס לחדר השינה של הילדה, סגר את הדלת והחל לגעת ברגליה. כשהילדה התעוררה משנתה תקף אותה מינית. בבית המשפט הוא הודה במיוחס לו

פורסם בתאריך: 26.4.21 11:42

17 שנות מאסר נגזרו הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי בחיפה על שחר רימוני בן ב-21, לאחר שהורשע בחודש ינואר האחרון באונס ילדה בת 11 בחדרה בביתה בשכונת נווה שאנן.

בית המשפט המחוזי הרשיע את רימוני במעשה האונס שאירע ביוני האחרון לאחר שהודה במיוחס לו.

מכתב האישום עולה כי בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר, הגיע רימוני לבניין בו מתגוררת הקטינה. הוא הבחין כי חלון הסלון בדירה פתוח והחליט לפרוץ פנימה. רימוני, שהיה חייל באותה תקופה, לקח את מפתחות המכונית במטרה לגנוב אותה, אך לאחר שהמשיך לשוטט בדירה, הוא נכנס לחדר השינה של הקטינה, סגר את הדלת, והחל לגעת ברגליה. הקטינה התעוררה משנתה ובשלב זה הוא תקף אותה מינית.

 

 

הוריה של הקטינה נכחו הבוקר באולם בית המשפט, שגזר על הנאשם גם שנת מאסר על תנאי. בנוסף, הוא חויב לפצות את הילדה ב-100 אלף שקלים.

חברת מועצת העיר נעמה לזימי: "המקרה שזעזע מדינה שלמה, הוביל להרשעה ברורה וענישה שבדרך כלל, לצערי, לא נראית עם מקרי אינוס. בעיניי, מגיע לו עונש חמור יותר, אך לפחות קיבל עונש שמבהיר כי מעשי זוועה בילדה לא יעברו ללא ענישה חמורה מצד המערכת. ליבי עם הילדה והוריה, מקווה שהיא מחלימה ובריאה".


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הרב חנוכה בן יוסף הלוי

    חבל שלא גזרו עליו מאסר עולם ללא אפשרות לקיצור. מה יקרה כאשר ישתחרר בעוד 17 שנה פחות שליש?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר