תקיפה מינית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
תקיפה מינית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

פרקליט משפחת הילדה שנאנסה: "מדובר בעונש קל ביחס למפלצתיות של המעשים"

שחר רימוני, שהורשע באונס ילדה בת 11 בביתה בנווה שאנן, נידון בתחילת השבוע ל-17 שנות מאסר בפועל. פרקליט המשפחה:  "מדובר באדם שהמעשים האיומים שביצע, צריכים היו להביא לכך שישהה מאחורי סורג ובריח כל חייו. לצערנו, החוק לא מאפשר ענישה כבדה יותר"

פורסם בתאריך: 26.4.21 13:41

17 שנות מאסר נגזרו הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי בחיפה על שחר רימוני, 21, לאחר שהורשע בינואר האחרון באונס ילדה בת 11 בחדרה שבביתה בשכונת נווה שאנן.

בית המשפט המחוזי הרשיע את רימוני במעשה האונס לאחר שהודה במיוחס לו. בנוסף, גזר עליו בית המשפט שנת מאסר על תנאי, והוא חויב לפצות את הילדה ב-100 אלף שקלים. הוריה של הקטינה נכחו באולם בית המשפט.

מעובדות כתב האישום עולה כי בשבת, 6 ביוני 2020, בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר, הגיע רימוני לבניין שבו מתגוררת הקטינה. הוא הבחין, כי חלון הסלון של הדירה פתוח והחליט לפרוץ אל הדירה במטרה לבצע בה גניבה. רימוני הסיר את רשת היתושים שהייתה מורכבת על החלון ונכנס לדירה. הוא ניגש למטבח, הוציא סכין מאחת מהמגירות ונטל אותה עמו על מנת לפתוח באמצעותה ארונות נעולים. בשלב מסוים הוא הבחין בצרור מפתחות, ובהם גם מפתחות הרכב תלויים על מתלה, נטל את הצרור, פתח את דלת הדירה ויצא אל הרחוב, שם איתר רכב ששייך להוריה של הקטינה. רימוני פתח את דלת הרכב, נכנס לתוכו, אך אז הבחין כי ברכב יש קודן. הוא חשש שהתנעת הרכב תפעיל אזעקה, בחר להימנע מגניבת הרכב וחזר אל הדירה.

שחר רימוני הנאשם באונס (צילום מתוך דף הפייסבוק של שחר רימוני)

הורשע באונס. שחר רימוני (צילום מתוך דף הפייסבוק של שחר רימוני)

הנאשם הסתובב בין החדרים בדירה, ואז נכנס לחדר השינה של הילדה. הוא הבחין בה ישנה, סגר אחריו את הדלת, ניגש למיטתה, התכופף לעברה, נגע ברגליה, ובשל המגע היא התעוררה משנתה. אז תקף אותה מינית. מכתב האישום עולה, כי הראיות בתיק כוללות ממצאי דנ"א רבים של רימוני בזירה, הודאה ושחזור שלו, חקירת הקטינה על ידי חוקרת ילדים ותיעוד רפואי.

עו״ד מיכאל כרמל, שמייצג את משפחתה של הילדה יחד עם עו״ד יעל טוב אל, אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "מדובר באדם שהמעשים האיומים שביצע, צריכים היו להביא לכך שישהה מאחורי סורג ובריח כל חייו. גזר הדין והרחקתו מהציבור למשך 17 שנים, נותנים מזור קל לכאב הרב של הילדה ומשפחתה. אנחנו חושבים שמדובר בעונש קל יתר על המידה ביחס למפלצתיות של המעשים, אולם, לצערנו, החוק לא מאפשר ענישה כבדה יותר".

 

 

עו"ד אלי סבן, המייצג את הנאשם: "אין ספק שמדובר במקרה חמור, מצער וחריג. התביעה ביקשה להטיל עונש של כ-25 שנות מאסר, אך בית המשפט התחשב בהודאתו המיידית של הנאשם, הפקדת 100 אלף שקלים בטרם גזר הדין ובשאר הנתונים שהצגתי וגזר את העונש שהוטל בהתחשב בכך. אנחנו נשקול הגשת ערעור לאחר קריאת גזר הדין על כל פרטיו".

פרסום מקרה האונס זעזע את המדינה כולה ואת תושבי העיר בפרט. הרשתות החברתיות געשו, אימהות הביעו חשש ופחד מהישנות המקרה. עיקר ההלם נבע מכך שהמעשה נעשה בחדרה של הילדה, כשבני משפחתה ישנו בחדרים הסמוכים. נשמעו קריאות, הן לעיריית חיפה ולמשטרת ישראל, לערב את הקהילה בשמירה על ביטחונה, בין אם זה על ידי הקמת סיירות הורים כעניין שבשגרה ובין אם בהגברת סיורים של השיטור הקהילתי והצבת מצלמות אבטחה.

חברת מועצת העיר נעמה לזימי: "המקרה שזעזע מדינה שלמה הוביל להרשעה ברורה וענישה שבדרך כלל, לצערי, לא נראית עם מקרי אינוס. בעיניי, מגיע לו עונש חמור יותר, אך לפחות קיבל עונש שמבהיר כי מעשי זוועה בילדה לא יעברו ללא ענישה חמורה מצד המערכת. ליבי עם הילדה והוריה, מקווה שהיא מחלימה ובריאה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר