הכרמלית (צילום: רמי שלוש)
הכרמלית (צילום: רמי שלוש)

נוסע שטוען שהוכה על ידי הנהג תובע מהכרמלית 100 אלף שקלים

בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בעיר נטען, כי הנהג היכה את הנוסע, אדם מבוגר, בחוזקה בחזהו וגרם לו לשבר בצלע. מאבטח הכרמלית, נטען, לא נקף אצבע כדי לסייע לנוסע

פורסם בתאריך: 6.5.21 12:20

אדם שנסע בכרמלית וטוען, כי אוים והוכה בחוזקה על ידי הנהג, תובע 100 אלף שקלים מחברת הכרמלית ומהנהג.

בתביעה שהוגשה אתמול (רביעי) לבית משפט השלום בעיר, באמצעות עו"ד כאמל אסדי, נטען, בין השאר: "ב-27 בנובמבר 2020, בשעה 05:53, רכש התובע כרטיס עלייה לכרמלית… התובע, ד"ר בתוארו, אדם מבוגר, לא ציפה להתרחשות שתתואר. כאשר עצרה הכרמלית בתחנת העירייה, לחץ התובע פעם אחת על כפתור פתיחת הדלת, על מנת שייכנס אוויר צח לקרון הכרמלית. הנהג, שראה זאת, רץ אל התובע מתא הנהג, כשהוא מקלל אותו ברוסית. התובע ביקש מהנהג להתרחק ממנו, שכן הנהג היה ללא מסכה ומשום שהתובע הוא בגיל קבוצת סיכון להידבקות במחלת הקורונה. הנהג אמר לתובע שאם הוא גבר, אז 'נצא החוצה ללכת מכות' וטען בפני התובע שהוא היה מתאגרף ברוסיה. הנהג החל להתווכח עם התובע, הוויכוח המילולי התרחש בתוך הכרמלית, תוך שהנהג מקרב את פניו לפניו של התובע, והוא ללא מסכה, בניגוד להנחיות הקורונה. הוויכוח הסתיים, הנהג שב לעמדת הנהג והתובע המשיך בנסיעתו".

אלא שבכך לא הסתיימה השתלשלות האירועים. מכתב התביעה: "בהגיע התובע למחוז חפצו, ירד התובע מהכרמלית, וכאשר הוא סובר כי האירוע עם הנהג נסתיים, נדהם התובע, כאשר ראה, כי הנהג דולק בעקבותיו אל מחוץ לתחנת הכרמלית. הנהג עזב את מקומו בתא הנהג ודלק בעקבות התובע, כפי שניתן לראות בסרטי האבטחה אשר בתחנת הכרמלית ואשר מצויים בידי התובע ואשר השיג אותם מהנהלת הנתבעת" (הכרמלית – ב"כ).

 

 

לכתב התביעה צורפו לא פחות משישה סרטונים, המתעדים את האירועים. בסרטון הראשון נצפה הנהג, כשהוא דולק בעקבות התובע ומביא כתגבורת גם את מאבטח התחנה, על מנת לחסום את דרכו של התובע. בסרטון השני נצפה הנהג פונה לתובע, עדיין בשטח התחנה, כשהוא מנופף בידו כלפי התובע. בסרטון השלישי נראים התובע והנהג. התובע עולה במדרגות הרגילות, ואילו הנהג עולה במדרגות הנעות, כשהוא משיג את התובע בדרכו אל מחוץ לתחנה. כל משך זמן העלייה במדרגות הנעות לכיוון היציאה, נצפה הנהג כשהוא מאיים על התובע. בסרטון הרביעי נראים התובע והנהג כשהם יוצאים את שטח התחנה, כשהנהג ממהר החוצה להקדים את התובע ולחסום את דרכו. הנהג, בעת הזו, ממשיך לאיים ולנופף בידיו כלפי התובע. הנהג יוצא את שטח התחנה וממתין לתובע, על מנת להתעמת איתו. בסרטון החמישי נראה הנהג כשהוא ממתין לתובע ומאיים עליו. בסרטון שישי רואים בבירור את הנהג מכה את התובע בעוצמה באגרוף אל חזהו, תוך שהוא מונע ממנו להמשיך בדרכו. מכתב התביעה: "הנהג לא אומר די וממשיך לעכב את התובע מלהמשיך בדרכו בניגוד לכל דין, תוך ביצוע תנועות מאיימות בידיו כלפי התובע. בסרטו רואים בבירור כי הנהג עצבני מאוד ומפחיד. שוב ושוב מכה הנהג את התובע על חזהו".

בכתב התביעה נטען, כי יומיים לאחר המקרה החל התובע לחוש ברע וניגש לבדיקת רופא, שקבע כי הוא סובל מרגישות בבית החזה השמאלי וכן משבר בקשת הקדמית של הצלע. בשל החבלה נקבעו לתובע ימי מחלה ואישור שהייה למשך 111 ימים".

בכתב התביעה טוען הנוסע, כי הנהג גרם לו לנזקים גופניים ונפשיים חמורים, וכי מאבטח התחנה לא נקף אצבע, כאשר ראה את הנהג מעכב אותו, מאיים עליו ומכה אותו.

מחברת הכרמלית נמסר בתגובה: "תביעות דינן להתברר בין כותלי בית המשפט".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. הרב חנוכה בן יוסף הלוי

    תמיד אמרתי שחיפה זה כמו ניו יורק סיטי. לטוב ולרע

  2. אילנה א'

    מישהו שאל את הנהג והמאבטח מה הסבה להתנהגות בריונית זו ?

  3. אבי בוחבוט

    אין מקום לעןבד ובמיוחד ציבורי להתנהג בבריונות לפטר אותו ושיפצה את הטובע אישית וגם את האחראים עליו למען יראו ויראו

  4. שמעון

    לפטר אותו מיד. תוקפן לא יכול להיות בתפקיד של הסעת ציבור .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר