מודעות האבל שנתלו הבוקר בבית הקפה הסגור
מודעות האבל שנתלו הבוקר בבית הקפה הסגור

יואל צרויה, הבעלים של "קפה קפה" בגרנד קניון, נהרג אתמול בתאונת דרכים

יואל צרויה נהרג בכביש 70, כאשר מכונית פרטית פגעה באופנועו. מותו נקבע במקום. מנכ"ל הגרנד קניון ניר ברקן: "קשה לדבר על יואל בלשון עבר, אך יואל היה בחור מקסים, צנוע, אופטימי, מקצועי ותמיד תמיד איש שיח מעניין. יואל יחסר לי מאוד באופן אישי ובכלל בנוף של הקניון"

פורסם בתאריך: 21.5.21 12:24

אמש (חמישי), סמוך לשעה 21:30, קיבלו כוחות ההצלה השונים דיווחים על תאונת דרכים קטלנית בכביש 70. אל המקום, סמוך למחלף שער העמקים, זרמו מתנדבי זק"א, חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה, ביצעו פעולות החייאה בגבר, אך נאלצו לקבוע את מותו.

הגבר שרכב על אופנוע, סטה ככל הנראה ממסלולו לאחר שנפגע על ידי מכונית פרטית.

החובשים של מד"א, מושיקו אמסלם וישי לוי דיווחו: "הפצוע שכב בשול הכביש מעבר לגדר ההפרדה, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה, ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

הבוקר בגרנד קניון. בית הקפה סגור

הבוקר בגרנד קניון. בית הקפה סגור

חיים שפילברג, מתנדב זק״א שטיפל בזירה בכביש 70, סיפר: "מדובר ברוכב אופנוע שככל הנראה נפגע מרכב פרטי והתנגש במעקה הבטיחות, כשהגעתי למקום ראיתי את רוכב האופנוע שוכב על הכביש סמוך למעקה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית, פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום".

הבוקר כשנודעה זהותו של ההרוג, קהילה שלמה נותרה בהלם. יואל צרויה, 52, היה הבעלים של בית הקפה-מסעדה "אקליפטוס" בקומה השנייה בגרנד קניון, שבמרוצת הזמן הפך ל"קפה קפה". יש לו סניפים נוספים באלונים, חדרה ועפולה, אותם מנהלים שותפיו הוותיקים. צרויה מתגורר בגבעת אבני וכדי להקל את ההגעה בכל ערב הביתה מחיפה, הוא רכש לפני כמה שנים אופנוע, מה שהביא למותו.

 

 

ישראל סביון, לשעבר מנכ"ל הגרנד קניון, נשמע הבוקר בהלם: "אני מכיר את יואל יותר מ-20 שנה, הוא איש נעים הליכות, תמיד קיבל את לקוחותיו בסבר פנים יפות. מצד אחד, הוא היה איש עסקים מצליח ומצד שני, מאוד מופנם, אשר ניהל מו"מ בצורה אדיבה ומנומסת. איש נטול פוזות ויחסי ציבור, איש שיחה נעים וגם בימים קשים בקניון, כמו מלחמות, הוא נהג בסובלנות והבלגה, ידע להתמודד עם משברים בנועם. מופת ודוגמה לאדם שיודע לנהל, והיה כיף להתנהל מולו. במשך שנים ארוכות היה לי שולחן קבוע במסעדה, ובכל יום שישי, היינו פותחים שם שולחן, בתקופה שגד זאבי היה בעליו של הקניון, שאכל מנה קבועה של מוקפץ. אני יכול להתגאות שלימדתי את יואל מה זה 'אפוגטו' ובזכותי המנה נכנסה לתפריט. אני בהלם, לאבד כזה בן אדם יקר בגיל כל כך צעיר".

ניר ברקן, המנכ"ל הנוכחי של עופר גרנד קניון, נשמע שבור: "הכרתי את יואל לפני 15 שנה, עוד מהתקופה שלנו ביחד בקניון לב חדרה. מעבר למערכת היחסים המקצועית בינינו, נרקמה חברות ארוכת שנים ואמיתית. קשה לדבר על יואל בלשון עבר, אך יואל היה בחור מקסים, צנוע, אופטימי, מקצועי ותמיד תמיד איש שיח מעניין. יואל יחסר לי מאוד באופן אישי ובכלל בנוף של הקניון. לבני משפחתו אני מאחל את תנחומי הכנים ושלא ידעו עוד צער. יהי זכרו של יואל ברוך".

יואל צרויה השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. תושב הצפון

    כואב הלב, מזעזע ובלתי נתפס. יהי זכרו של יואל ברוך ותנחומים למשפחה היקרה.

  2. יעל

    עצוב. הלוואי שאנשים יצמצמו את השימוש באופנועים למינימום. ורק בתוך העיר.

  3. יוסף

    זכיתי להכיר אותו, איש מקסים ואדם מיוחד
    אין הרבה כמוהו.
    יהי זכרו ברוך.

  4. נחום

    תנחומי למשפחה.
    האופנוע כלי מסוכן.
    בתי הקברות מלאים בחלקת האופנענים.
    אל תסעו באופנועים בכבישים בשום צורה!

  5. מיכאל

    הייתי הראשון שהגיע אליו נסעתי אחרי ג'יפ הBMW שהיה מעורב בתאונה. אני ועוד כמה חברה מקורס פראמדיקים שהגיעו דקה אחרי , ביצענו בו פעולות החייאה אך לצערי הוא נהרג במקום מפגיעה במעקה הבטיחות. מחזה קשה מאוד התמונות לא יוצאות לי מהראש . תנחומיי למשפחה יהי זכרו ברוך

  6. דוד

    יהי זכרו ברוך.
    איש צנוע ומקסים אדם טוב ומיוחד
    אסון בלתי נתפס תנחומים למשפחה היקרה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר