משה להב - "הטיש הגדול" (צילום: איציק בירן)
משה להב - "הטיש הגדול" (צילום: איציק בירן)

ללא הגבלות: "הטיש הגדול" חוזר לקבלת שבת בזאפה חיפה

מופעי הטיש באולמות זאפה הם כמו ביצת הפתעה. בכל מופע מארח להב זמר מפורסם ברמה הארצית, אך זהותו נשמרת בסוד. במופעים קודמים התארחו דודו זכאי, דורית ראובני, אסף אשתר וחנן יובל, ובהפקה מבטיחים שהפעם צפוי להגיע אמן מאוד ידוע

פורסם בתאריך: 30.5.21 01:34

לחובבי הז'אנר: משה להב ("הטיש הגדול") חוזר לקבל את השבת עם החיפאים, ביום שישי הבא, 4 ביוני (14:30) בזאפה חיפה.

להב מריץ כבר שנים מופע של שירים ישראלים בשם "ושאר רוח", בשל הרוח השונה שהמופע מייצר והאינטראקציה עם הקהל שהופך להיות חלק בלתי נפרד מהמופע, כשהוא מצטרף בשירה אדירה.

ליין קבלת השבת בזאפה חיפה החל לפני כשנתיים וחצי וזכה להצלחה גדולה, ועתה, בתום עידן הקורונה, הוא חוזר במלוא העוצמה, ללא הגבלות ועם ישיבה אל מול שולחנות. בטיש אין דממת אוכל, ההיפך. ההפקה דווקא מעודדת את הקהל להמשיך לאכול לאורך כל המופע וכמובן להמשיך לשתות.

 

 

מופעי הטיש באולמות זאפה הם כמו ביצת הפתעה. בכל מופע מארח להב זמר מפורסם ברמה הארצית, אך זהותו נשמרת בסוד. במופעים קודמים התארחו דודו זכאי, דורית ראובני, אסף אשתר וחנן יובל, ובהפקה מבטיחים שהפעם צפוי להגיע אמן מאוד ידוע.

מי שעדיין לא היה במופע "הטיש הגדול" זו הזדמנות לגלוש אל השבת עם השירים הישראלים האהובים, בצורה נעימה, מענגת ושונה. אוהבי הז'אנר של הזמר העברי מדווחים על משהו מאוד קסום ומיוחד, שעתיים של התנתקות מהחיים שבחוץ, של ביחד בהנאה.

כרטיסים ניתן להזמין באתר של זאפה >>>

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר