יש אליפות (צילום: אסף פטוקה)
יש אליפות (צילום: אסף פטוקה)

תלמידי אליאנס ארגנו חגיגות אליפות, ההנהלה ביטלה אותן

לאחר שהתלמידים כבר הגיעו לבית הספר מוכנים לחגיגות עם חולצות וצעיפים ירוקים, הודיעה ההנהלה על ביטולן. לדברי הורים, ההנהלה נימקה את החלטתה בכך שהתקבלו אצלה תלונות מהורים שטענו שאירוע תמיכה בקבוצה ספציפית אינו ראוי. "אני לא צריך להגיד עד כמה מאוכזבים חזרו התלמידים הביתה", אמר אחד ההורים

פורסם בתאריך: 5.6.21 12:58

תלמידים בבית הספר אליאנס ארגנו מסיבת ניצחון לרגל זכייתה של מכבי חיפה באליפות המדינה בכדורגל. בפלאייר שפרסמו התלמידים נכתב על רקע תמונת הקבוצה: "הכינו את הצעיפים והחולצות הירוקות. חגיגות האליפות בבית הספר אליאנס – יום ו', 4.6 – ניפגש בקומת הכניסה בהפסקת 10". אלא שלאכזבתם הרבה של התלמידים, הנהלת בית הספר אסרה על תלמידים להוציא את החגיגות אל הפועל.

הורים לתלמידים בבית הספר ששוחחו עם "כלבו – חיפה והקריות", סיפרו, כי מועצת התלמידים היא זו שארגנה את החגיגות, כדי לפרגן לקבוצה החיפאית על ההישג. לדבריהם, לאחר שהתלמידים כבר ארגנו הכל, וחלקם אף הגיעו לבושים בחולצות וצעיפים ירוקים, הודיעה ההנהלה שהיא אוסרת על קיום החגיגה. לדברי אותם הורים, ההנהלה נימקה את החלטתה בכך שהתקבלו אצלה תלונות מהורים שטענו שאירוע תמיכה בקבוצה ספציפית אינו ראוי. "אני לא צריך להגיד עד כמה מאוכזבים חזרו התלמידים הביתה", אמר אחד ההורים.

 

 

דבר ביטול החגיגות באליאנס פורסם בפוסט ברשת החברתית. בתגובה לפוסט כתבה מנהלת החטיבה העליונה של בית הספר, ורד אזערי: "כמנהלת החטיבה העליונה אגיב ואסביר שעלו קולות רבים של הורים ותלמידים שביקשו מנימוקים שונים לבטל את האירוע. לאחר התייעצויות רבות החלטנו לכבד את הבקשות ולא לקיימו. נשמח להמשיך לדאוג לרווחת תלמידנו ואושרם בכל דרך".

יו"ר מועצת התלמידים של בית הספר, גאיה לוי, אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "לא ניתנה לנו יותר מדי אינפורמציה, אבל הבנו שבית הספר קיבל פניות מהורים בעניין פיקוח ולכן החליטו לבטל את החגיגות. כל בית הספר, כולל המורים וההנהלה שמחו על הניצחון, אז אין לי ספק שביטלו את האירוע מדאגה לביטחונם של התלמידים".

"כלבו – חיפה והקריות" פנה גם למנכ"לית בית הספר מיכל גל, אולם עד רגע זה תגובתה לא התקבלה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. "על תבונה ורגישות" יתר.

    אין גבול לפלצנות של ה"שיוויוניות והרגישות" החברתית. וברוח זאת מתבקש לבטל את טכסי חלוקת תעודות הצטיינות, לבטל את משלחות התלמידים לחו"ל, לבטל את כיתות המחוננים – כדי שלא לפגע בבעלי ההישגים הנמוכים יותר.

  2. אילנה א'

    ההורים צודקים. זה לא הוגן שרק קבוצה ספציפית אחת קבלה אליפות. צריך היה לתת אליפות ל כ ל הקבוצות גם יחד ואז לא היו נאלצים לעשות חגיגה ספציפית רק לקבוצה ספציפית אחת שבאופן ספציפי רק היא קבלה אליפות

  3. הייתי במועצת תלמידים בבית ספר אחר

    לפני שמארגנים אירוע, על מועצת התלמידים לפנות ולתאם עם ההנהלה. המנהלים צןדקים

  4. מישהו

    בטח אלו שלחצו לבטל אוהדי הפועל, בכל מקרה יכלו לחגוג ולשחרר לחץ בלי אישור לא ישעו בית ספר שלם

  5. אניהו

    אפילו העירייה מארגנת אירוע. ברור שלקבוצה אחת. כו אין שתי אלופות מדינה….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר