קייטנה עירונית (צילום: דוברות עיריית חיפה)
קייטנה עירונית (צילום: דוברות עיריית חיפה)

קליש רותם הודיעה: העירייה תסבסד את קייטנות הקיץ בכ-2 מיליון שקלים

עלות השתתפות במחזור הראשון, שיתקיים בין התאריכים 22-1 ביולי תעמוד על 300 שקלים לפעילות בוקר ו-700 שקלים לפעילות צהריים. במחזור השני, שיתקיים בין התאריכים 25 ביולי עד 12 באוגוסט תעמוד השתתפות ההורים לאחר הסבסוד על 580 שקלים לפעילות בוקר ו-700 שקלים לפעילות צהריים

פורסם בתאריך: 6.6.21 22:26

ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם הודיעה הערב (ראשון) בפוסט בפייסבוק על ההחלטה שהתקבלה בעיריית חיפה בנוגע לעלות ההשתתפות בקייטנות העירונית.

כותבת קליש רותם: "השנה החלטנו בעיריית חיפה לסבסד את עלות הקייטנות העירוניות שיופעלו במהלך עונת הקיץ עבור ילדי העיר בכ-2 מיליון שקלים. עם סיומה של תקופה ארוכה וממושכת, בה שהו הילדים שלנו בבית, אחרי תקופה לא פשוטה לילדים ולהורים, שחזרו רק לאחרונה לעבודה סדירה, סברנו כי מן הראוי לאפשר לכל ילד וילדה בעיר להמשיך במסגרת חינוכית וחברתית בקיץ, בלי להכביד יתר על המידה על הנטל הכלכלי המשפחתי.

 

 

"בעקבות המהלך שיזמנו, תופחת באופן משמעותי השתתפות ההורים לילדי הגנים בעלות הקייטנות, כך שעלות השתתפות במחזור הראשון, שיתקיים בין התאריכים 22-1 ביולי תעמוד על 300 שקלים לפעילות בוקר ו-700 שקלים לפעילות צהריים. במחזור השני, שיתקיים בין התאריכים 25 ביולי עד 12 באוגוסט תעמוד השתתפות ההורים לאחר הסבסוד על 580 שקלים לפעילות בוקר ו-700 שקלים לפעילות צהריים".

מוסיפה קליש רותם: "אני מאמינה ובטוחה, כי הטבה זו עתידה להקל באופן משמעותי על התקציב המשפחתי ותאפשר לכל ילד וילדה בעיר להמשיך גם בקיץ להשתתף בפעילות חינוכית וחברתית מהנה, שחשיבותה השנה אף גבוהה מתמיד, לאור התקופה הקשה והמורכבת שעברה עליהם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עמי ותמי

    אנחנו קיבלנו בשבוע שעבר ממחלקת הצהרונים שהעלות היא 300₪ לבוקר ו660₪ לצהריים… מי מסבסד את מי ?

  2. גיא לוי

    הכול פה של הורים שלא מרוצים וממורמרים תראו במרכז הארץ 900 שקל ו1100 ולא פחות אז דיי לקרקר

  3. נועה

    התמונה מקיטנת גן החיות. לא מקיטנה עירונית . זו ממש הטעיה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר