מצעד הגאווה בחיפה (צילום: ראובן כהן)
מצעד הגאווה בחיפה (צילום: ראובן כהן)

מצעד הגאווה יוצא לדרך: אלה הצירים שייחסמו לתנועה

מאות שוטרים, סמויים וגלויים, יתפרשו החל משעות הצהריים, לאורך ציר הצעדה, בשטח הכינוס וברחובות הסמוכים, לשמירה על ביטחון המשתתפים, שמירת הסדר הציבורי, הכוונת התנועה, שמירה על מרקם החיים ככל שניתן ושמירה על מהלכה התקין של הצעדה, בה ישתתפו על פי המארגנים, אלפים

פורסם בתאריך: 18.6.21 01:35

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת מצעד הגאווה שייערך היום (שישי) בחיפה. מאות שוטרים יתפרשו החל משעות הצהריים לאורך ציר הצעדה, בשטח הכינוס וברחובות הסמוכים, לשמירה על ביטחון המשתתפים, שמירת הסדר הציבורי, הכוונת התנועה, שמירה על מרקם החיים ככל שניתן ושמירה על מהלכה התקין של הצעדה, בה ישתתפו על פי המארגנים, אלפים.

מסלול הצעידה

הצועדים יתכנסו בשדרות מוריה וברחוב צפרירים החל מהשעה 10:00, ובשעה 12:00 ייצא המצעד לדרך במסלול הבא: שדרות מוריה מצומת כרמליה – שד' הנשיא – גן האם.

הצירים שייחסמו לתנועה החל מהשעה 09:00 – שדרות מוריה מכיכר ספר ועד פינת רחוב צפרירים והרחובות הסמוכים, צומת שמשון, יותם והביכורים.

הצירים שייחסמו לתנועה החל מהשעה 11:30: שדרות מוריה ממרכז הכרמל לכיוון רחוב צפרירים, צומת דרך דרך הים ושדרות הנשיא, הצופים ושושנת הכרמל, שדרות הנשיא בקטע שבין רחוב וולפסון לחורשה-הביכורים, יפה נוף וכל הרחובות הסמוכים למרכז הכרמל.

 

 

עם הגעת המצעד לגן האם בשעה 13:00 יישאר חסום לתנועה הציר של שדרות הנשיא בין רחוב החורשה לרחוב שער הלבנון.

הכבישים ייפתחו בהדרגה בהתאם להתקדמות הצועדים.

לאור העומסים הצפויים, הנהגים מתבקשים לגלות סבלנות, להישמע להוראות השוטרים ולהיות קשובים לדיווחים שיועברו באמצעות התקשורת.

אפליקציית WAZE תעודכן ברחובות החסומים ועם פתיחתם לתנועה. בכל שאלה או הבהרה ניתן לפנות למוקד המידע 110 של משטרת ישראל.

מהמשטרה נמסר, כי תפעל בנחישות נגד כל גורם, אשר ינסה להפר את הסדר ומהלכו התקין של המצעד. המשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים לשמירת הסדר, אבטחת האירוע ובטחון המשתתפים. לא תותר כניסה למתחמי המצעד (שטח הכינוס, תוואי המצעד ושטח סיום המצעד) עם כלי נשק מכל סוג. חל איסור על הטסת רחפנים / כלי טיס מכל סוג.

גם במגן דוד אדום נערכו לאבטח רפואית את אלפי משתתפי המצעד. לאורך כל מסלול המצעד מצומת כרמליה בשדרות מוריה ועד סיומו בגן האם יהיו פרושים צוותי מד"א, הכוללים אמבולנסים, ניידת טיפול נמרץ, אופנועי מד"א וחוליות רגליות של מגישי עזרה ראשונה, אשר יאבטחו רפואית את הצועדים.

במד"א פונים למשתתפי המצעד ומבקשים מהם להצטייד בכמות מספקת של מים ולהרבות בשתייה, להתמגן בקרם הגנה מהשמש ולהימנע מצריכת יתר של אלכוהול.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "צוותי מגן דוד אדום בחיפה ערוכים למצעד הגאווה בעיר, בתיאום מלא עם כלל כוחות הביטחון והגורמים הרלוונטיים. זאת, על מנת לתת מענה רפואי מהיר ומקצועי על פי הצורך. אני קורא למשתתפי המצעד לא להסס לפנות לחובשים והפרמדיקים של מד"א הפרושים בשטח, ובנוסף, להוריד את יישומון 'מד"א שלי', בעזרתו ניתן במידת הצורך, להזעיק בלחיצת כפתור את צוותי מד"א שיזהו את מיקומכם המדויק".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר