חנה מיננקו (צילום: טיבור יגר)
חנה מיננקו (צילום: טיבור יגר)

הקופצת החיפאית חנה מיננקו תייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו

הקופצת החיפאית חנה מיננקו רשמה קפיצה למרחק של 14.36 מטרים במדריד ובכך הבטיחה השתתפותה במשחקים האולימפיים. מדובר בהופעה אולימפית שלישית בקריירה של נציגת מכבי חיפה כרמל

פורסם בתאריך: 20.6.21 10:34

כחודש לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בטוקיו, חנה קזייבה-מיננקו (31) קפצה למרחק של 14.36 מטרים בתחרות במדריד וקבעה את הקריטריון האולימפי, שמקנה לה השתתפות באולימפיאדה הקרובה. כבר בקפיצה השנייה שלה במדריד רשמה מיננקו מרחק של 14.24 מטרים, אך הרגע הגדול נרשם בקפיצה השלישית, שהייתה כאמור למרחק של 14.36, כאשר הקריטריון היה 14.32.

מיננקו, שהפכה לקופצת הבכירה בישראל, ספורטאית מכבי חיפה כרמל, תשתתף בפעם השלישית באולימפיאדה, אחרי שהשתתפה בריו 2016 ובאולימפיאדת לונדון 2012, שם עוד ייצגה את אוקראינה וסיימה במקום הרביעי.

 

 

מיננקו קבעה את הקריטריון האולימפי החדש לאחר פציעה לא פשוטה שעברה ותקופה ארוכה שהייתה שרויה תחת מתח גדול. באליפות ישראל בשבוע שעבר נפסלה מיננקו שלוש פעמים והגיעה למרחק של 14.04 מטרים בלבד, אך אמש במדריד צלחה את המשימה ותהיה חלק מהמשלחת הישראלית.

מנכ"ל אגודת מכבי חיפה, רועי שווץ: "אנחנו גאים בחנה מיננקו שהוכיחה שוב את יכולתה האדירה להתעלות במאני טיים. מיננקו תצטרף למירון חירותי ורון פולונסקי, והיא הספורטאית השלישית שקבעה קריטריון ותייצג בטוקיו את אגודת מכבי חיפה ואת מדינת ישראל. בהזדמנות זו כדאי לציין ולהודות לרוגל נחום, מאמנה של חנה מיננקו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר