גרג קיטשן (צילום: אלעד גוטמן)
גרג קיטשן (צילום: אלעד גוטמן)

צו ההפסקה המינהלי בוטל, וה"גרג קיטשן" בשדרות מוריה שוב פתוחה לקהל

מ"גרג קיטשן" נמסר: "אחרי ביקורת מקיפה של משרד הבריאות, אנחנו שמחים לבשר שקיבלנו את כל האישורים והמסעדה נפתחת מחדש. נעדכן שהחלפנו מספר ספקים ואישרנו את הספקים בהתאם להנחיות משרד הבריאות"

פורסם בתאריך: 28.6.21 17:31

היום (שני), כמעט שבוע מאז הוצא למסעדה צו הפסקה מינהלי מיידי, "גרג קיטשן" ברחוב מוריה 110, נפתחה שוב לקהל, לאחר שהרופא המחוזי בלשכת הבריאות בחיפה, פרופ' שמואל רשפון, ביטל את הצו.

פרופ' רשפון, באמצעות דוברות משרד הבריאות, הודיע לבעלי המקום במכתב: "בתוקף סמכותי, אני מבטל בזאת את צו ההפסקה המינהלי אשר הוצאתי ב-21 ביוני למסעדת 'גרג' בשד' מוריה 110, אשר בבעלותך…  בהתאם לממצאי הביקורת, הוסרה הסכנה המיידית החמורה לבריאות הציבור, אשר היוותה העילה להוצאת הצו. יובהר כי ביטול הצו אינו מהווה אישור משרד הבריאות לרישיון עסק ועליך לפעול לצורך קבלת מלוא האישורים והרישיונות להפעלת העסק על פי דין".

 

 

מ"גרג קיטשן" נמסר: "אחרי ביקורת מקיפה של משרד הבריאות, אנחנו שמחים לבשר שקיבלנו את כל האישורים והמסעדה נפתחת מחדש. אנחנו מודים לחברת 'ביוקור – בקרה ובטיחות מזון' שמלווה את המסעדה מפרוץ המשבר ועזרה לנו להכשיר את כל המסעדה לפי התקנים המחמירים ביותר. נעדכן שהחלפנו מספר ספקים ואישרנו את הספקים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. אנחנו מודים לכולם על התמיכה והחיבוק ומבטיחים להצדיק את האמון במהרה ולהעלות חיוך והנאה לכל לקוחותינו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר