לוח ההצבעה בישיבת מועצת העיר
לוח ההצבעה בישיבת מועצת העיר

מכה קשה לקליש במועצת העיר: חברי קואליציה הצביעו עם האופוזיציה נגד עדכונים בתקציב

חברי מועצת העיר מהקואליציה שרית גולן-שטיינברג, יואב רמתי, צביקה ברבי, יעקב פיינגולד ותמי ברק הצטרפו כגוש אחד לאופוזיציה והצביעו נגד עדכונים רבים בסעיפים שונים בתקציב 2021, והעדכונים לא אושרו

פורסם בתאריך: 6.7.21 22:14

מכה אלקטורלית לקואליציה של ראש העירייה עינת קליש רותם בהצבעה הערב (שלישי) על עדכוני התקציב לשנת 2021. בהצבעה על אישור פרוטוקול ועדת הכספים, שבה התבקשו חברי המועצה לאשר עדכונים בתקציב הרגיל ובתקציב הפיתוח לשנת 2021, הצטרפו כמה חברי קואליציה לחברי האופוזיציה, והצביעו כגוש אחד נגד סעיפים רבים.

טרם פתיחת הדיון העלתה שרית גולן שטיינברג בקשה להצביע על סעיפי העדכון באופן פרטני ולא כמקשה אחת. נחשון צוק אמר, כי הוא מתנגד, אולם בהצבעה שנערכה, 20 הצביעו בעד הצבעה פרטנית, תשעה הצביעו נגד, ואחד נמנע. ההצבעה, אם כן, הייתה על פי סעיפים.

בסעיף העדכונים בתחום התרבות, הקהילה, הספורט והים 18 הצביעו נגד, כאשר 12 בעד. כל חברי האופוזיציה הצביעו נגד, כאשר אליהם הצטרפו חברי הקואליציה יעקב פיינגולד, תמי ברק, צביקה ברבי, שרית גולן שטיינברג ויואב רמתי.

 

 

בהצבעה על העדכונים בתחום התיירות, התשתיות והסביבה ובהצבעה על העדכונים בתחום החופים, 18 הצביעו נגד ו-12 בעד, בכל אחת מההצבעות. גם בתחום החינוך, הרוב הצביעו נגד סעיף מבנים מסוכנים, ורק סעיף שיפוץ, הנגשה וחיזוק בית הספר דוד ילין – עבר.

גם העדכונים בתקציב הרגיל, בהם סעיפי עדכון בתחום התשתיות והסביבה, תרבות, קהילה וספורט (מלבד סעיף התמיכות בספורט) וכן סעיפים כמו תוספת לרכז כוח אדם במינהל אגף משאבי אנוש, תוספת לבית המשפט לעניינים מקומיים בגין ימי שיפוט, תוספת לחופים עירוניים עבור ניקיון ושמירה, תוספת לדוברות עבוד מיזם קאשבק לעידוד העסקים הקטנים, תוספת למרכז למחשוב עבור פרסום מכרזים ותוספת ליחידה לשלטים על סקר שילוט – כל אלה לא אושרו. לעומת זאת, סעיפים בתחום הרווחה אושרו.

ראש העירייה עינת קליש רותם נעדרה מישיבת המועצה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משיח נאו!!! הנה זה משיח בא!!!

    אז אני רואה שגם בעיריית חיפה הרשות המקומית זה קורה

    הבלגן הזה כמו בכנסת הרשות הארצית!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר