הגדר במגרש בטיילת הכט. ידעה ימים יפים יותר
הגדר במגרש בטיילת הכט. ידעה ימים יפים יותר

חודשיים לא מספיקים לעירייה לתקן את המפגעים במגרש בטיילת הכט

עשרות הודעות ותמונות שלח סיימון סבאח לעיריית חיפה בדבר הליקויים החמורים במגרש הקטרגל, המהווים סכנה של ממש: גדר שבורה, ברגים חשופים, רשת קרועה ועוד. חוץ מתשובות לקוניות נוסח "פנייתך לא טופל", דבר לא קורה

פורסם בתאריך: 12.7.21 16:10

כבר יותר מארבע שנים, שבכל שבת בשעה 06:30 בבוקר ובכל מזג אוויר, נפגשת לה חבורה של 12 כדורגלנים חובבים במגרש הקטרגל שבטיילת הכט. הם רצים אחרי כדור, מנסים להבקיע  שערים, אין מאמנים או שופטים וגם לא טקטיקה מי יודע מה. בחודשיים האחרונים, בכל פעם שהחבורה מגיעה למגרש, הם נוכחים לראות איך מצב התחזוקה שלו מתדרדר והולך, עד כדי סכנה ממשית עבורם.

"אנחנו קבוצה מעורבת של יהודים וערבים", מספר סיימון סבאח, אחד מהשחקנים, "הורי תלמידים בבית הספר הדו לשוני 'כל יד ביד'. נפגשנו בבית הספר ופתחנו קבוצת וואטסאפ, שבה חברים כיום 25 אבות. למשחק אנחנו צריכים 12 שחקנים, אז לא כולם מגיעים כל שבוע. בחודשיים האחרונים מצב המגרש התדרדר, קרשים בגדר נפלו או נעקרו, נשארו ברגים חשופים, הרשת של השערים קרועה, וזה ממש מסוכן".

גדר שבורה, רשת קרועה. המגרש בטיילת הכט

גדר שבורה, רשת קרועה. המגרש בטיילת הכט

 

 

פנית לעירייה?

"שלחתי עשרות הודעות לוואטסאפ של עיריית חיפה, כולל תמונות שצילמתי. מדי פעם קיבלתי הודעה שהעניין בטיפול או שפנייתי הועברה לטיפול המחלקה המתאימה או שהיא נמצאת בסידור העבודה של המחלקה, ותטופל, אך בכל שבוע כשהגענו למגרש, גילינו שהוא הפך להיות יותר ויותר מסוכן. חלק מהשחקנים הגיעו עם כלי עבודה, שלפו את הברגים והזיזו החוצה את הקרשים השבורים מחוץ למגרש. ככה כל שבוע, הייתי מגיע לשחק, מצלם ושולח לעירייה, והם כל הזמן אומרים שהעניין בטיפול. חודשיים עברו, ודבר לא קרה".

עשרות פניות, תשובות לקוניות (אוטומטיות)

עשרות פניות, תשובות לקוניות (אוטומטיות)

באותה הזדמנות אתם יכולים גם לטפל בבעיית החזירים.

"נראה שבעירייה נוח להם שהתושבים יטפלו במפגעים במקומם. אחד השחקנים דווקא מוכן לסדר על חשבונו ועל חשבון זמנו הפרטי את המגרש, אבל אני לא מוכן שיעשה כלום. אני רוצה שהעירייה תעשה זאת. מה? זה תפקיד שלנו? אנחנו משלמים ארנונה, אנחנו אזרחים טובים, אז שיטפלו בזה. בחודשיים האחרונים המצב קטסטרופה".

ילדים יכולים להיכנס לשם? עלולים להיפצע?

"בטח, וזה מה שמפחיד אותי. כשאנחנו משחקים אין אף אחד, המגרש שמור לנו, אבל לאחר שאנחנו הולכים מגיעים ילדים רבים. יש קרשים שרק מונחים האחד על השני ולא תפוסים, אז אם ילד מטפס על הגדר, כדי להביא כדור שנבעט בטעות אל מעבר לגדר, זה מסוכן. הוא יכול ליפול וזה מפחיד. מצב המגרש במתכונתו הנוכחית מתחת לכל ביקורת. אני לא חושב שיש מהנדס אחד שיאשר את המגרש לשימוש, של ילדים ומבוגרים כאחד, במצבו".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "המגרש המדובר נמצא בתחזוקה שוטפת וטופל במהלך החודשים האחרונים מספר פעמים, בין היתר, בעקבות פניות תושבים. לפני מספר ימים התקיים במקום סיור מקצועי, בעקבותיו הועבר לעירייה אומדן תקציבי לביצוע עבודות תחזוקה שיבוצעו בימים הקרובים ובמסגרתן יטופלו גם יתר המפגעים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. צ.ד

    העיריה מחרטטת. כל המענים האלו של בפניות התקבלו, טופל מספר פעמים, שקרים וחירטוטים. בתכלס אם היו רוצים המגרש היה מתוחזק ומטופל, אבל לא אכפת לעירייה. אולי עכשיו , אולי, יטפלו. תעשו מעקב עוד שבוע שבועיים.

  2. דטן

    עובדי עיריית חיפה עדיין חיים בתקופת אבא חושי. לתת שירות לתושב זה משהו שלא קיים בלקסיקון שלהם. זה אינו המפגע היחיד שלא מטופל על ידי העירייה. בושה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר