"ילדי השמש" (צילום: אמיר גורפינקל), "האבולוציה של המינים" (צילום: אילן בשור)
"ילדי השמש" (צילום: אמיר גורפינקל), "האבולוציה של המינים" (צילום: אילן בשור)

בשבוע הבא בתיאטרון חיפה: שתי בכורות בשתי במות

בבמה הראשית תעלה הקומדיה הישראלית "האבולוציה של המינים" מאת יורם זקס, העוסקת בשאלה – מה גורם לאנשים לחפש אחר ריגושי אהבה? בבמה 3 תעלה ההצגה "ילדי השמש" - עבודה קולקטיבית של קבוצת "החיפאית" והבמאי איתי דורון

פורסם בתאריך: 13.7.21 12:31

תיאטרון חיפה יעלה בימים הקרובים שתי הצגות מקור חדשות. שתיהן מהוות חלק מהעונה הישראלית של התיאטרון.

בבמה הראשית תעלה הקומדיה "האבולוציה של המינים", הועלתה השנה בפסטיבל קריאת מחזות שהתקיים בתיאטרון במהלך ימי הסגר בתקופת הקורונה. מיד עם סיום הפסטיבל, הוחלט על העלאת ההצגה. ההצגה עוסקת במתרחש בין קירות הבית, ביחסים בין הזוגות, תוך כמעט ניתוק מהעולם החיצון. אולי הפתרון הנכון הוא פוליאמורה? לזנוח את המסגרת הזוגית לטובת יחסים פתוחים? מה גורם לאנשים לחפש אחר ריגושי אהבה?

מאת: יורם זקס, בימוי: אלון אופיר, בהשתתפות: ירון ברובינסקי, ישי גולן, מעין ויינשטוק, ענת מגן שבו.

22-20 ביולי, 20:30, 24 ביולי, 21:00.

בבמה  3 תעלה ההצגה "ילדי השמש", גם היא נולדה בתקופת הקורונה. זוהי עבודת קולקטיב של שחקנים צעירים מקבוצת "החיפאית", המדברים בינם לבין עצמם על היחסים ביניהם, על אמנות, על החיים ומשמעותם, על זוגיות וגם על המגפה שמתקיימת מעבר לדלת (מגפת הכולרה).

 

 

השחקנים מספרים על דרך עבודתם: "היצירה שלנו היא תולדה של אלתור תמידי על המחזה של מקסים גורקי – שילוב של העולם הבדיוני, שגורקי מציע יחד עם העולם שמחוץ לתיאטרון. ריקוד בין הדוקומנטרי לבדיוני; בין הכאן ועכשיו, שכולנו חולקים בתוך התיאטרון, בין השם ואז של רוסיה בתחילת המאה וגם לא לשכוח – בין השם ועכשיו – זה שממש פה – מחוץ לתיאטרון ממש כרגע. מה קורה כשהעולם והאולם מתערבבים?".

מאת איתי דורון ו"החיפאית" בהשראת: מקסים גורקי, בימוי: איתי דורון, בהשתתפות: דניאל אדוורסון, מאיה אומיה קיש, אבי מור מאמא, דיאא מוגרבי, יעל מור,  ענבר קובי, אבי מור, ארנון רוזנטל.

15 ביולי, 20:00, 21-18 ביולי, 20:00.

כרטיסים ומועדי הצגות נוספים בקופת תיאטרון חיפה, טל': 04-8600500 ובאתר התיאטרון >>> 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר