אריה בליטנטל והרב אורי אוזן (צילומים: אדיר נמרוד כץ, יוסי ויינר, הדור הבא בצילום)

בליטנטל מאגודת ישראל ואוזן מש"ס ייעדרו מהישיבה המיוחדת מחר

שני חברי המועצה מהקואליציה הודיעו, כי בשל צום תשעה באב, לא יגיעו לישיבה, שבה צפוי רוב להדחתם של סגני ראש העירייה. עדיין לא ברור אם מנחם קפלן מדגל לתושב יגיע. קפלן: "כל החלטה שלנו תהיה מתואמת עם ראש העיר"

פורסם בתאריך: 17.7.21 20:43

הסיכויים להעביר את הצעות ההחלטה של קואליציית השינוי לפיטורי שלושת סגני ראש העיר גדלים והלכים מרגע לרגע. ל"כלבו – חיפה והקריות", נודע כי יו"ר סיעת אגודת ישראל במועצה, אריה בליטנטל, ויו"ר סיעת ש"ס, הרב אורי אוזן, ייעדרו מהישיבה מחר (ראשון) בשל צום ט' באב, שמסתיים רק לאחר השעה 20:00,  בעוד הישיבה מתוכננת לשעה 18:00.

עוד ביום רביעי, כשמזכירת המועצה עדנה הררי-אברהם הודיעה על דחיית הישיבה, דרשו נציגי שלוש הסיעות הדתיות במועצה לדחותה בשל צום ט' באב. היעדרותם של שני חברי המועצה מהקואליציה מפחיתים עוד יותר את סיכוייה של קליש לטרפד את העברת הצעות ההחלטה לפיטורי שלושת הסגנים – לזר קפלון, שהירה שלבי ודוד עציוני.

אוזן אמר ל"כלבו חיפה – והקריות: "זה תשעה באב. זה יום חורבן של עם ישראל. שאני אבוא בצום של תשעה באב? כבר הודעתי שאני לא מתכוון להגיע".

בליטנטל: "אני לא אוכל לבוא. בכל הכבוד, אני צם. לכן גם ביקשתי מבעוד מועד שידחו את מועד הישיבה".

עדיין לא ברור האם חבר המועצה מנחם קפלן מסיעת דגל התושב יגיע לישיבה. קפלן: "כל החלטה שלנו תהיה מתואמת עם ראש העיר. סיעת דגל לתושב תומכת ומגבה את ראש העיר וסבורה, כי ככל וישנה מחלוקות, ודאי פוליטיות, יש לפתור זאת בהידברות מתוך ראיית טובת העיר ותושביה. צר לנו כי ישיבת מועצה זו נקבעת ליום שבו נחרב בית המקדש. אמרו חז"ל: 'דור שלא נבנה בית המקדש בימיו כאילו נחרב בימיו'. יום זה ראוי להרבות ולעסוק בו באהבת חינם ואנו בטוחים כי תושבי העיר שאותם המועצה מייצגת חפצים בכך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תאריך מתאים מאד

    יש פה צדק פואטי שהשיבה תיערך במוצאי תשעה באב.
    על שנאת חינם מצידה חרבה הקואליציה של קליש.

  2. עובד עירייה מודאג

    צוקליש הכניסו לעצמם גול עצמי. איזה טירונים שלא מבינים כלום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר