רג'א זעאתרה (צילום: בועז כהן)
רג'א זעאתרה (צילום: בועז כהן)

סיעת חד"ש במועצת העיר במגעים להצטרפות לקואליציית השינוי

זעאתרה: "אנחנו מקיימים שיח תמידי עם רוב סיעות המועצה כדי לקדם מטרות משותפות בנושאים החשובים לנו". קואליציית השינוי: "פרט לסיעתה שלה, קליש נותרה ללא קואליציה. להבדיל ממנה, אנחנו מתנהלים בגובה העיניים ובפתיחות מול כל הסיעות"

פורסם בתאריך: 20.7.21 19:30

סיעת חד"ש מנהלת מגעים עם קואליציית השינוי בניסיון להצטרף אליה. גורמים בסיעה אמרו, כי בקואליציית השינוי מעוניינים לצרפם ואין כל שיח בנוגע להרכב הוועדות או ראשותן. לדברי אותם גורמים, מבחינתם הנושא החשוב הוא שקואליציית השינוי תתחייב לשוויון בחלוקת המשאבים ולהמשך המחויבות לדו קיום בעיר והוקעת הגזענות. בחד"ש, כך נודע, מבקשים הסבר על עמדת קואליציית השינוי בנושאים אלה.

ככל הידוע, זו לא הפעם הראשונה שמתקיימים מגעים בין גורמים בקואליציית השינוי לסיעת חד"ש. מגעים כאלה התנהלו עוד לפני שחברת הסיעה שהירה שלבי מונתה לסגנית ראש העירייה (תפקיד ממנו פוטרה בישיבת העיר בתחילת השבוע), לאחר פיטוריו של דובי חיון ממרצ. אז היו אלה דיווחים על ניסיונות לצרף את יוסי שלום לקואליציה ואיתם נפוצו שמועות על רצונו של שלום להתמנות לסגן, אם יצטרף לקואליציה. קברניטי קואליציית השינוי הבינו שזו העת לנסות לצרף את חד"ש, אולם מהלך זה לא הבשיל אז, מאחר שחד"ש העדיפו לחכות למועד מינויה של שלבי.

 

 

יו"ר יסעת חד"ש במועצת העיר, רג'א זעאתרה מסר בתגובה: "אנחנו מקיימים שיח תמידי עם רוב סיעות המועצה כדי לקדם מטרות משותפות בנושאים החשובים לנו, כגון חיזוק החיים המשותפים, הבטחת שוויון בחינוך, צדק חלוקתי במשאבים מטריאליים וסימבוליים ותיקון אפליה רבת שנים בשכונות הערביות והמוחלשות. ערב ההצבעה על מינויה של שהירה שלבי במאי, ביקשנו מהאופוזיציה את תמיכתם, אך לצערי הם לא תמכו. גם בשבועות האחרונים ניסינו לשכנע אותם לא להדיח סגנית ראש עיר מהציבור הערבי, שרק עכשיו נכנסה לתפקיד ולא קיבלה 100 ימי חסד. הם צריכים להחליט מה המדיניות שלהם".

מקואליציית השינוי נמסר בתגובה: "קליש רותם איבדה את אמון תושבי חיפה ואת הרוב במועצה. פרט לסיעתה שלה, היא נותרה ללא קואליציה. להבדיל מקליש שמתנהלת בצורה מתנשאת ואטומה, אנחנו מתנהלים בגובה העיניים ובפתיחות מול כל הסיעות. אכן יש סיעות שהיו חברות בקואליציה של קליש ומנהלות עימנו שיחות רציניות. לא ננהל את המו"מ דרך התקשורת, אך ננהל אותו בצורה נקייה לטובת התושבים וללא משכורות פוליטיות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דודי

    חבל ששהירה ורג׳א לא חשבו על כך לפני הישיבה שהיתה ביום א והיו חוסכים לעצמם את המבוכה וגם פועלים יותר ברצינות. נראה אפ עכשיו יפעלו ביתר חוכמה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם ישארו עם קליש אין תקציב. רק וועדה קרואה תבטיח להם תקציבים הוגנים על פי הצרכים האמיתיים

  3. פרנק סינטרה

    מעדיף את סיעת חדש בחוץ.במה תרמתם שהיו מהומות בארץ.בחיפה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר