פנסיוני כלבים בחיפה. מאגר Shutterstock
פנסיוני כלבים בחיפה. מאגר Shutterstock

פנסיוני כלבים בחיפה | יוצאים לחופשה בראש שקט

רגע לפני שאורזים את המזוודות צריך לדאוג גם להולכים על ארבע במשפחה. פנסיון פתוח, פנסיון משפחתי, חלוקה לתאים או ללהקות. הנה רשימה של כמה פנסיוני כלבים מומלצים בחיפה והצפון

פורסם בתאריך: 23.12.18 13:07

עדכון אחרון: 29.11.20 00:14

דוגיסיטר- פנסיון כלבים

"אנשים שמביאים את הכלב שלהם לפנסיון  כלבים בחיפה הם אנשים שמחפשים פתרון יומי, או אנשים שיוצאים לחופשה לזמן ממושך וכאלה שמחפשים מקום עבור כלבם המזדקן, המשמש כמו בית אבות לכלבים וכולל גם אפשרות ביקורים מהמשפחה", מספרת קרן בעלת דוגיסיטר פנסיון כלבים ביסוד המעלה המעניק שירות לתושבי חיפה והסביבה, לאזור הצפון ולכל חלקי הארץ. הפנסיון נמצא בבית משפחתם של קרן, בעלה וארבעת ילדיהם שהפכו את הפנסיון לתא משפחתי אחד גדול ומלא אהבה.

דוגיסיטר - פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי

דוגיסיטר – פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי

פנסיון דוגיסיטר הוקם על ידי קרן לפני כ-25 שנה "נדמה שמאז ומתמיד זה היה ברור שבזה אני אעסוק, עוד מילדותי בבית הורי, בצבא, בלימודים ועד הרגע שהחלטתי שאני רוצה להעניק בית אוהב, חם ואישי עבור כלבים ובכך לאפשר ראש ולב שקט לבעליהם שמחפשים עבורם את הטיפול הטוב ביותר" פנסיון דוגיסיטר נחשב כיום לפנסיון הגדול ביותר באזור הצפון שנותן מענה וזמינות 24/7. הייחודיות של הפנסיון באה לידי ביטוי בזמינות, באפשרות להביא מגוון רחב של כלבים קטנים או גדולים, ובמידת הצורך במתן טיפול תרופתי ובניית תפריט מיוחד לכלבים אלרגיים.

מחירים זולים, טיולים, חצר גדולה ואהבה: כל מה שהכלב שלכם צריך  

כאמור, פנסיון דוגיסיטר נותן מענה וזמינות לאורך כל שעות היממה. כמו כן, הכלבים משוחררים בבית באופן טבעי ואינם נמצאים בתוך כלוב. הבית גדול דיו להכיל מספר רב של כלבים שמסתובבים בחדרי השינה, בסלון ובחצר הגדולה, בתוספת קומה נפרדת עבור חתולים. בנוסף, הכלבים יוצאים לטיול בין פעמיים לשלוש ביום תלוי במזג האוויר. בעלות של 80 ₪ ליום תוכלו לקבל את כל הקונספט המיוחד של הפנסיון ועוד. השהות של הכלבים כוללת אוכל לאורך כל שעות היום ואת האפשרות להביא את כלי האוכל, המיטה והמשחקים שהכלב רגיל בסביבתו הטבעית. על הכלבים שמגיעים לפנסיון להיות מחוסנים בחיסון משושה וכלבת, להבדיל מאזור מארז הארץ שם יש צורך גם בחיסוני שעלת ותולעת הפארק.

דוגיסיטר - פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי

דוגיסיטר – פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי

כלבים קטנים או גדולים, גורים ועוד מקבלים את כולם 

אם שאלתם את עצמכם האם תוכלו להביא את כלב הרוטווילר שלכם, או הפיטבול, או אולי גור? התשובה היא כן. הפנסיון מקבל את כל סוגי הכלבים באשר הם, כאשר הייחוד הנוסף שלו מתבטא ביכולת של בני הזוג והמשפחה לגרום לכלב להרגיש בסביבה בטוחה ובכך לאפשר לו להיות בסביבה של כלבים נוספים ואף חתולים. אם אתם מתכננים טיול בקרוב לאזור הצפון ואתם רוצים שהכלב יהיה בקרבתכם, אם אתם מחפשים בית חם לכלב בשעות היום שאינכם בבית, ואם מסיבות כאלה ואחרות אינכם יכולים לטפל בכלב אך אתם רוצים להעניק לו מקום חם ואוהב. אתם מוזמנים להתקשר לפנסיון דוגיסטיר וכבר משיחת הטלפון הראשונה להרגיש שהגעתם למקום הנכון.

דוגיסיטר- פנסיון כלבים

טלפון: 050-2020502
כתובת: רחוב השקד 13, יסוד המעלה
(על כביש 90, נגיש לתושבי הצפון ולמטיילים מכל אזורי הארץ)
קישור לדף הפייסבוק


פנסיון "בשדות"

הסיפור: בלב השדות של עמק יזרעאל הירוק, בין רמת ישי לכפר יהושוע ובאווירה קיבוצית ועוטפת, שוכן לו פנסיון הכלבים המיוחד "בשדות" המקבל לחיקו את כל סוגי הכלבים והחתולים בלי הבדלי דת גזע ומין. כפי שכולנו יודעים, הכלב הוא חיה חברתית הזקוקה לאינטראקציה עם כלבים אחרים. ניסיונם העשיר של מאור וצוות המדריכים והמתנדבים, יודע להתאים לכלבכם בילוי מושלם בתוך מבחר החצרות המותאם לו באופן אישי על פי גודלו, גילו ואופיו. באווירה משפחתית ובזכות המיקום המושלם של "בשדות", חיות המחמד שלכם יכולים להירגע ולאפשר לעצמם בדיוק כמוכם, ליהנות מנופש מפנק בסביבת חברים טובים.

פנסיון "בשדות". צילום: מאור לוי

פנסיון "בשדות". צילום: מאור לוי

תנאים: חצרות משחק גדולים, מתקני משחק, בריכות, צל מלונות בתאים, משטחי רביצה, חימום בחורף, אוורור בקיץ. חשוב לציין כי המקום מגודר ומצולם 24 שעות ביממה.

סוגי חופשות ועלויות: לכלבים שמסתדרים עם כלבים אחרים הפנסיון מציע חדרים בגודל עשרה מטר רבוע הכוללים מיטה, אוכל, מים ושהיה באחת מחמש החצרות הכוללות מתקני משחק ובריכות במשך רוב שעות היום. ההתאמה נעשית לפי גודל הכלב והדינמיקה בין החברים (70 ש"ח). אופציה נוספת היא חדר VIP משותף בגודל של שלושים מטר רבוע הכולל מיטה, אוכל, מים, מלונות אבן גדולה ואפשרות לבריכה קטנה ממנה יוצאים לבילוי באחת מחמש החצרות המאובזרות בכל טוב במהלך רוב שעות היום (70 ש"ח). לכלבים שפחות מסתדרים עם כלבים אחרים קיימת אלטרנטיבה לחדר פרטי בגודל של עשרה מטר רבוע הכולל מיטה, אוכל מים, יציאה לשני טיולים ביום הכוללים רצועה וזמן חצר יחידני (60 ש"ח). אפשרות נוספת היא חדר VIP פרטי בגודל שלושים מטר רבוע הכולל מיטה, אוכל, מים, מלונות אבן גדולה ואפשרות לבריכה קטנה ממנה יוצאים לבילוי בשדות עם רצועה, בתוספת זמן חצר יחידני למשך חצי שעה (80 ש"ח).

טיולים: בוקר וערב, יציאה בזוגות לטיול של כחצי שעה. במידה ואין אפשרות ליציאה בזוגות, מקיימים שני טיולים ליחידים במשך רבע שעה.

ארוחות: הכלבים מקבלים שתי מנות ביום של המותג "טייס אוף דה ווילד".  למי שחשוב לשמור על רצף תזונתי אפשר להביא אוכל מהבית.

שירותים נוספים: בפנסיון מתארחים כלבים שהבית הזמני שלהם הוא פנסיון "בשדות". מוזמנים להגיע להתרשם ואולי להתאהב. כמו כן, במתחם קיימת מספרה לכלבים עבור אורחי הפנסיון ותושבי האזור.

דרישות הגעה: כל הכלבים נדרשים להיות מעל גיל חצי שנה בעלי טיפול נגד פרעושים וקרציות וחיסון נגד שעלת.

פיקוח וטרינרי: הווטרינר הפרטי של "בשדות" הוא דוקטור דניאל היימוס אשר מקפיד לבקר בפנסיון פעמיים בשבוע וזמין לכל בעיה עשרים וארבע שעות ביממה.

שעות פעילות:

 א'-ה': 08:00-14:00, 18:00-20:00

ו': 08:00-14:00

ש': 08:00-10:00, 18:00-20:00

טלפון: 054-4545210

קישור לאתר

 

פנסיון כלבים "בשדות". צילום: יעלון שחורי

פנסיון כלבים "בשדות". צילום: יעלון שחורי


פנסיון משפחתי זמיר

במקום קסום על שפת הים בחיפה, חוף דדו, בבית צמוד קרקע עם חצר היקפית גדולה, משופעת בעצים וצמחיה ירוקה נמצא פנסיון משפחתי זמיר, פנסיון פתוח ללא כלובים עם דגש על טיולים. פנסיון זמיר הוא "חיה" שונה בשוק פנסיוני הכלבים בארץ. הפנסיון משלב מקצועיות ומהימנות עם אווירה משפחתית חמה ואוהבת.

פנסיון משפחתי זמיר . צילום: בן בלומנפלד

פנסיון משפחתי זמיר . צילום: בן בלומנפלד

תנאים – פנסיון פתוח, כל הכלבים חופשיים בשטח הפנסיון כאשר הפנסיון מקיף את בית המשפחה. בשטח החצר יש 3 חדרים (פתוחים ללא דלתות!) 2 סככות גדולות בחצר, כ-15 ספות, משטחי רביצה, צל בשפע ודק מעץ. עוד פזורות ברחבי החצר מלונות ומיטות אמבט לנוחיות הכלבים.

ארוחות – אוכל סופר פרימיום זמין באופן חופשי, כאשר כל כלב שומר ואוכל לפי הרגלי האכילה שלהם הוא רגיל. כלבים בעלי רגישויות מסוימות יקבלו תזונה מהבית, אשר מתאימה להם במיוחד.

פעילויות – יציאה פעמיים ביום לטיולים מחוץ לפנסיון, בקבוצות של 3-6 כלבים עם רצועות. 40 דק' הליכה, בוקר וערב בטיילת חוף דדו. הטיולים מעניקים לכלבים תחושת אוריינטציה למקום החדש שהגיעו אליו, אפשרות להתחבר עם שאר הכלבים בפנסיון, קבוצות מאוזנות של כלבים מתרגשים עם כלבים רגועים יותר. הטיול מרגיע את הכלב ומקרב אותו ל"נוהג" בטיול כמו גם מעניק סדרה של ריחות חדשים ופעילות מנטאלית ופיזית חשובה.

שירותים נוספים – פנסיון משפחתי זמיר משמש גם כ-" מעון יום" לשעות העבודה ובנוסף- "בית גיל הזהב" לכלבים מבוגרים או תקופות ארוכות במיוחד.
יש אפשרות להסעות בתיאום מראש ומקלחות לפי דרישה. (בתשלום).

ביקור מקדים – המקום ממליץ מאד לבצע ביקור מקדים ומזמין את הקהל לעשות זאת ביחד עם הכלב/ה ובתאום מראש.

דרישות – כל כלב מחויב להגיע עם פנקס חיסונים, כלבת ומשושה שנתיים חובה וטיפול מונע נגד פרעושים וקרציות. חיסון שאלת המכלאות, לפי עצת הווטרינר שלכם (שבועיים מראש).

פיקוח וטרינרי – פנסיון ברישיון ופיקוח וטרינרי מטעם עיריית חיפה

עלויות – מעון יום: 60 ש"ח 20:00-7:30
יום+לילה 85 ש"ח עד 12:00 (הנחה לתקופות ארוכות)

כתובת: חוף דדו חיפה
טלפון: 052-3279192
04-8517761
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
מייל: [email protected]
שעות פתיחה: 7 ימים בשבוע 13:30-7:30, 20:00-16:00
בואו לבקר ולהתרשם.

פנסיון משפחתי זמיר . צילום: בן בלומנפלד

פנסיון משפחתי זמיר . צילום: בן בלומנפלד


הפנסיון של תומר

בלב היער, על פסגת הר הכרמל שוכן הפנסיון של תומר. הבעלים, תומר שריקי, בעל ניסיון של כ-15 שנה בטיפול בכלבים ובעלי חיים. מ"תנו לחיות לחיות" דרך שירות צבאי ביחידת הכלבנות ועד התמקצעות בטיפול בכלבים. הפנסיון מורכב מכמה חצרות ומתבסס על חלוקה ללהקות מאוזנות שמורכבות על ידי תומר והצוות המקצועי. לינה בזוגות בחדרים מקורים ומחוממים, מיטות ושמיכות. במהלך היום הכלבים משוחררים בחצרות. החצרות מטופחות ומאובזרות במתקנים, צעצועים מקומות רביצה, מים וצל בשפע. כל החצרות מצולמות במעגל סגור ובכל רגע ורגע יש עיניים שרואות את כל מה שמתרחש בחצרות הפנסיון.

הפנסיון של תומר. צילום: תומר שריקי

הפנסיון של תומר. צילום: תומר שריקי

ארוחות – ישנה הקפדה שכל כלב יביא איתו וימשיך לאכול את האוכל שהוא רגיל אליו מהבית. האוכל מחולק לשתי ארוחות ביום, בוקר וערב.

פעילויות – הצוות המקצועי הרחב דואג להפעלות, צ'ופרים ומשחקים במהלך היום ומוודא שכל כלב מקבל את מירב הפעילות והגירויים שהוא צריך.

שירותים נוספים – ישנו שירות הסעות בתיאום מראש. ישנה אפשרות למעון יום – חוויה מעולה לכלב שבעליו לא נוכחים במהלך היום בבית ונוח מאד למי שעובד בסביבת האוניברסיטה והטכניון.

מקלחות – כל כלב, בסוף השהייה בפנסיון, מועבר מקלחת וסירוק יסודיים.

פיקוח וטרינרי – הפנסיון עובד עם מספר וטרינרים מקומיים וישנה כוננות של 24 שעות במקרה הצורך.

ביקור מקדים – לפני תחילת האירוח ובשביל שילוב אידיאלי של הכלב ללהקה שהכי מתאימה לו, יש צורך בהגעה לפגישת היכרות מקדימה ובה גם מקבלים סיור והסבר מפורט על המקום.

דרישות- פנקס חיסונים עם כלבת ומשושה בתוקף מומלץ-״שעלת״.

עלויות: מעון יום – 60 ש"ח ליום
יום+לילה – 85 ש"ח ליום

הפנסיון של תומר – צומת מדמון
טלפון: 052-6913111
מייל: [email protected]
פייסבוק: הפנסיון של תומר
פתוח 7 ימים בשבוע כולל חגים.

הפנסיון של תומר. צילום: מאיה נצר

הפנסיון של תומר. צילום: מאיה נצר


פנסיון לכלבים/חתולים סנש

בין מטעי האבוקדו וההדרים במושב בן-עמי (ע"י נהריה) נמצא פנסיון לכלבים וחתולים של משפחת סנש באווירה כפרית. פנסיון לכלבים וחתולים של משפחת סנש הוקם ב 1974 ע"י המייסדים יהודית ושאול סנש ז"ל מתוך אהבה וחיבה לחיות המחמד. באורחי הפנסיון מטפלים משפחת סנש – בני וגילה ובניהם ניצן וטל דור ההמשך. הפנסיון לכלבים נימצא במבנה סגור ומקורה, מאוורר בקיץ ומחומם בחורף. הכלבים מתארחים בחדרים נפרדים וכל אחד מקבל יחס אישי וקפדני.

פנסיון סנש

פנסיון סנש

בחדרים (עם קירות בחיפוי קרמיקה) – מיטות, שמיכות וכלי אוכל/מים מנירוסטה בתוך מיתקנים (מקובעים לקיר). הארוחות ניתנות בבוקר ובערב, מזון יבש ברמה גבוהה.
ישנה אפשרות להביא מזון אישי מהבית לפי רצון הלקוח .

הכלבים יוצאים 3 פעמים ביום – לטיול במטעי האבוקדו או שהייה בחצרות פנימיות מקורות וסגורות גם להוצאת אנרגיות וגם לצרכים. בסיום החופשה מתפנקים הכלבים במקלחת לפני היציאה הביתה.

הפנסיון לחתולים – החתולים מתארחים בחתוליה , במבנה גדול ומרווח.

האירוח בתוך תאים מרווחים עם מדף צופה לנוף המטעים. בתאים מיטה/שמיכה, ארגז חול לצרכים, כלי אוכל ומים נקיים ומשחקים מתאימים.

הארוחות ניתנות בבוקר ובערב, מזון יבש משובח ושימורים במגוון טעמים. הפנסיון ממוזג, באווירה ביתית נעים ונקי.

כתנאי קבלה לפנסיון בעלי הכלבים/חתולים חייבים להציג תעודת חיסונים בתוקף וכמו כן חייבים להיות נקיים ומטופלים מקרציות/פרעושים.

שעות פעילות :כניסה – 07:00 ל- 09:00 בבוקר .
בשבתות וחגים : בין 08:00 ל – 09:00.
יציאה(איסוף) : 07:00-09:00 בבוקר
16:00-18:00 אחה"צ .
טלפון: 0522-668439
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור למייל
*עלויות- יום+לילה 70 ש"ח.

פנסיון סנש

פנסיון סנש



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נמרוד

    כדאי לכם מאוד להכיר את הפנסיון לכלהים של כישורית, ליד כרמיאל, לא תוכלו למצוא משהו יותר טוב לכלב שלכם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר