חברת כוח אדם א.ס לידר - פתרונות ייחודיים. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
חברת כוח אדם א.ס לידר - פתרונות ייחודיים. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

א.ס לידר: מומחים בהעסקה ובהשמה בתחום הבנייה והייצור

לחברת כוח אדם א.ס לידר, המתמחה בהעסקת עובדים לענפי הבנייה והייצור, פתרונות ייחודיים המקלים הן על המעסיקים והן על העובדים, במטרה להתאים באופן הטוב ביותר בין עובד לחברה הזקוקה לשירותיו

פורסם בתאריך: 25.11.20 18:18

לצד הצרכים הקבועים בחברות מתחומי הבנייה או הייצור, ענפים אלו מתאפיינים בדינמיות רבה, היוצרת צרכים משתנים אצל המעסיקים לפי סוג וכמות הפרויקטים הנכנסים. מצב זה מקשה על מעסיקים למצוא עובדים איכותיים לאורך זמן, אך גם על העובדים שנאלצים לחפש מקומות עבודה חדשים בתדירות גבוהה. לחברת כוח אדם א.ס לידר, המתמחה גם בהעסקת  עובדים לענפים אלה, פתרון ייחודי המקל הן על המעסיקים והן על העובדים.

 הצרכים של תחום הבנייה והייצור

לכל ענף במשק המאפיינים הייחודיים שלו, ולעיתים קרובות כשמתקיימים תנאים ייחודיים יש גם צורך בפתרונות ייחודיים. בהקשר של ענפי הייצור והבנייה בפרט, נראה כי לחברות ועובדים צרכים משתנים, אשר יוצרים קושי במציאת עובדים ולחלופין מקומות עבודה.

אחד המאפיינים של תחום הייצור ובעיקר תחום הבנייה, הוא כמות העבודה המשתנה מפרויקט לפרויקט, או מצורך לצורך. במצב כזה, עובדים יכולים למצוא עצמם במצב בו בחודשים מסוימים עבודתם נצרכת במשרה מלאה, ואילו בחודש שאחרי כן הם נאלצים לעבוד במשרה חלקית, או לעיתים אפילו רק כמה ימים בחודש. הבעיה הזו היא גם בעיה של המעסיקים, שכן בתנאים שכאלה קשה להבטיח את נאמנות העובדים המנוסים לאורך זמן ולעיתים הם נשארים ללא ידיים עובדות בשלהי פרויקט.

מסיבה זו, בדומה לתחומים אחרים, גם תחומים אלה מתאפיינים בתחלופה גבוהה של עובדים, שגורמת מחד לפגיעה בעובדים שאינם מצליחים לצבור וותק, נאלצים למצוא מקומות עבודה חדשים בכוחות עצמם ואף נאלצים להתפשר על מקומות עבודה, ומן הצד השני גם המעסיקים נאלצים לעסוק רבות במציאת עובדים חדשים וקליטתם בחברה בטווחי זמן קצרים, דבר שגורם לבזבוז משאבים מיותר, ועלול חלילה לפגוע גם באיכות העבודה.

חברת א.ס לידר מציעה פתרון יעיל וחדשני

המודל של חברת אס לידר רחוק מאוד מלהיות דומה לזה של חברת השמה רגילה: בעוד שחברות השמה בדרך כלל רק מוצאות את המועמד המתאים לעבודה ואולי גם מבצעות שלבים מסוימים בראיונות עבודה, חברת א.ס לידר מעסיקה את העובדים, משלמת את משכורתם ודואגת לכל הנדרש על פי החוק, ואילו המעסיק (למעשה, הלקוח של א.ס לידר) משלם רק על זמנו של העובד. באופן זה, חברות אינן צריכות להתעסק יותר עם שלבי המיון, הראיונות ואף תהליכי קליטת העובדים לחברה. חשוב לציין, שגם העובדים לא נדרשים להגיע שוב ושוב לראיונות עבודה ולעבור את אותם תהליכי קליטה.

על מנת להתאים באופן הטוב ביותר בין עובד לחברה הזקוקה לשירותיו, חברת א.ס לידר מבצעת תהליכי מיון ותיאום ציפיות עם כל עובד המצטרף לחברה. בסוף תהליך המיון והקליטה, נתוניו של העובד נשמרים וניתן לבחון אותם בקלות כאשר ישנו צורך חדש בעובדים בתחום הייצור או הבנייה. כך, תהליך מציאת העובדים מתקצר באופן ניכר. בנוסף, כדי לייעל עוד יותר את השירות, לחברת א.ס לידר מנהלים מנוסים האחראיים על כל תחום ספציפי בו עוסקת החברה. המנהלים דואגים לשמור על קשר אישי ומתמשך עם לקוחות החברה על מנת לשמור על רמת שירות גבוהה.

להתאים באופן הטוב ביותר בין עובד לחברה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

להתאים באופן הטוב ביותר בין עובד לחברה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

מגוון עובדים, מגוון מעסיקים

לחברת א.ס לידר מגוון רחב של לקוחות ועובדים זמינים כאחד. הודות למיון הקפדני המתקיים בחברה, ניתן להתאים בקלות בין עובד לפרויקט או לחברה, בהתאם לצורך של שני הצדדים. גם כאשר פרויקט מסתיים או שמסיבה כלשהי העובד כבר לא נצטרך בחברה אחת, ישנן חברות נוספות הפונות ל-א.ס לידר בתדירות גבוהה, מה שמאפשר לעובדים לצבור ימי עבודה בהתאם ליכולת והצורך שלהם, מבלי לפגוע ברצף התעסוקתי, מעבר לעובדה שכאמור, העובדים של א.ס לידר מועסקים על ידם גם אם בפועל הם עבדו בשלל חברות שונות.

ויש גם יתרון גיאוגרפי

אחד מן הקשיים במציאת עבודה ועובדים בתחומים הללו, הוא הקושי במציאת מקומות עבודה באזור גיאוגרפי מוגדר. אך, לחברת א.ס לידר ישנו פתרון גם לבעיה זו – מגוון הלקוחות של החברה מאפשר לצוות להציע לעובדים מגוון רחב של עבודות באזור בו הוא מעוניין (בכל רחבי הארץ, לרבות אילת). כמו כן, משום שניהול העובדים מתבצע על ידי מנהל תחום מטעם א.ס לידר, הוא זה שדואג שכל עובד יגיע לפרויקט המדויק בזמן, ללא איחורים או בלבול.

א.ס לידר

כתובת: רחוב הרצליה 15 ,חיפה

טלפון: 04-8877834

קישור לאתר חברת כוח אדם א.ס. לידר בע"מ

קישור לפייסבוק א.ס. לידר בע"מ

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר