אסי לוי (צילום: אילן אסייג)
אסי לוי (צילום: אילן אסייג)

אסי לוי תככב בהצגה "אנשים טובים" בתיאטרון חיפה

המחזה החברתי של זוכה הפוליצר דיוויד לינדסי-אבייר עוסק בשאלות של סולידריות, סטטוס ובחירה. הוא יעלה ב-18 באוקטובר בבימויו של איציק ויינגרטן. עוד על הבמה: טהוניה רובל בתפקידה הראשון בתיאטרון

פורסם בתאריך: 20.8.17 18:31

השחקנית אסי לוי תשחק בתפקיד הראשי בהצגה "אנשים טובים" לפי מחזהו של דיוויד לינדסי-אבייר. ההפקה, בבימויו של איציק ויינגרטן, תעלה על במת תיאטרון חיפה ב-18 באוקטובר, וישחקו בה גם אוריה יבלונסקי, מורן אביב גנץ, רבקה בכר, דניאל ברטוב וטהוניה רובל בתפקידה הראשון בתיאטרון.

המחזה עוסק בנושאים חברתיים באמצעות דמותה של מרגרט, אם חד הורית בת 50, שנאבקת לשמור על עבודתה בחנות הכל בדולר. מהתיאטרון נמסר: "דרך מרגרט, שלעולם אינה קורבנית או מתרפקת על מצבה המייאש, מעלה המחזה שאלות מורכבות על פערים חברתיים ועל מחיר התזוזה ביניהם. המחזה מצליח לחשוף את תשתית הבחירה או אי הבחירה העומדת בבסיס חייו של האדם ואשר הקודמת לסטטוס או להצלחה כלכלית, ושאלות של מצפון, חובה, הורות ונאמנות צפות מתוך הייאוש הכלכלי של מרגרט".

המחזה עוסק גם בשאלה אם נעלמה הסולידריות החברתית או שיש סיכוי לגלות אותה מחדש בתקופה שבה הפער בין עניים ועשירים מקצין.

לינדסי-אבייר זכה בפרס פוליצר בשנת 2007 על המחזה "מחילת הארנב" שעובד לקולנוע בכיכובה של ניקול קידמן. המחזה "אנשים טובים" זכה בפרס המחזה הטוב ביותר לשנת 2011 מטעם מעגל המבקרים של ניו יורק, הועלה לראשונה על הבמה בברודוויי בכיכובה של פרנסס מקדרמונד, וזיכה אותה בפרס הטוני. המחזה עובד לעברית על ידי הסופר והתסריטאי אסף ציפור.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר