רועי שגב (צילום: ז'ראר אלון)
רועי שגב (צילום: ז'ראר אלון)

מנהל אמנותי חדש לפסטיבל להצגות ילדים

חברי ועדת האיתור של תיאטרון חיפה בחרו בבמאי והיוצר רועי שגב ("ילדי בית העץ") למנהל האמנותי של פסטיבל חיפה הבין לאומי להצגות ילדים. שגב, שיחליף את איציק ויינגרטן ששימש בתפקיד במשך שש שנים: "פסטיבל חיפה אינו נופל מאף פסטיבל בעולם, ובמקרים רבים אפילו מתעלה עליהם"

פורסם בתאריך: 29.10.20 08:12

הבמאי והיוצר רועי שגב מונה למנהל האמנותי של פסטיבל חיפה הבין לאומי להצגות ילדים. שגב יחליף את איציק ויינגרטן ששימש בתפקיד במשך שש שנים.

חברי ועדת האיתור – מנכ"לית תיאטרון חיפה ניצה בן צבי, המנהל האמנותי משה נאור, יו"ר דירקטוריון התיאטרון הרב דובי חיון וחבר הדירקטוריון ירון פיינטוך – בחרו בשגב מתוך עשרות מועמדים שניגשו לתפקיד. שגב כותב ומביים במשך שנים רבות בתיאטרון ובטלוויזיה, והיה שותף ליצירה של הסדרה "ילדי בית העץ" בטלוויזיה החינוכית.

הפסטיבל הראשון שאותו ינהל שגב יהיה פסטיבל ההצגות ה-31 שמתוכנן להתקיים ב-31-29 במרץ 2021, כאשר עדיין לא ברור מה תהיה מתכונתו – רגילה או מקוונת.

בן צבי: "אני מודה לויינגרטן על שש שנים מעוררות השראה ועל ניהול מקצועי עם המון אהבה לאמנות התיאטרון, ליוצרים ולשחקנים. הפסטיבל בניצוחו היה תרבות במיטבה. אני מאחלת המון הצלחה לשגב ובטוחה שהוא ימשיך בתנופה ובחיזוק הפסטיבל בשנים הבאות. בתקופה מורכבת זו, הפסטיבל הוא משמעותי לעולמם הרוחני והתרבותי של ילדי ישראל".

שגב: "פסטיבל חיפה יקר ללבי והוא נחשב לאירוע התרבות החשוב ביותר שיש היום לילדים. כוחו של הפסטיבל הוא באיכותו ובמגוון היצירות שאותן הוא מעלה. אעשה כל שביכולתי כדי לחשוף את הקהל לשפות אמנותיות רבות ומגוונות ושהצגות המקור ימשיכו להתקיים ולגעת בקהלים רבים גם לאחר ימי הפסטיבל. כיוצר הסתובבתי בעולם, הייתי בלא מעט פסטיבלים, ואני אומר בפה מלא – פסטיבל חיפה הבין לאומי להצגות ילדים אינו נופל מאף פסטיבל בעולם, ובמקרים רבים אפילו מתעלה עליהם, וזו גאווה אמיתית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפה על המפה

    פסטיבל הסרטים לא נופל באיכות ורמתו מפסטיבל קאן . חנות המשביר בהדר לא נופלת באיכותה ורמתה מגלרי לפאייט בפריז. כיכר פריז לא נופלת ברמתה ואיכותה מכיכר טרפאלגאר בלונדון. רחוב החלוץ בחיפה לא נופל באיכות ורמתו משדרות השומפס אליזה בפריז. מוזיאון חיפה לא נופל באיכות ורמתו מהאופיצי בפירנצה. טיילת בת גלים לא נופלת באיכותה ורמתה מהפרומנד דז אנגלה בניס. החומוסיה של פאהד בעיר התחתית לא נופלת באיכותה ורמתה מהטור דרארג'ון בפריז……..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר