שיר בר-חן והדוגמניות שמציגות את עבודתה (צילום: עידו רקנטי)
שיר בר-חן והדוגמניות שמציגות את עבודתה (צילום: עידו רקנטי)

העתיד כבר כאן: בוגרת רעות זכתה במקום הראשון בביאנלה האיטלקית לעיצוב אופנה

כבוד: עבודתה של שיר בר-חן, בוגרת המגמה לעיצוב אופנה בבית הספר רעות לאמנויות, זכתה במקום הראשון בביאנלה האיטלקית הרביעית לתיכונים שהתקיימה ברומא במעמד שר החינוך של איטליה. נושא הביאנלה השנה היה "העתיד", ועבודתה של בר-חן היתה היחידה מישראל שנבחרה להשתתף בה

פורסם בתאריך: 4.11.22 11:26

גאווה גדולה לבית הספר רעות לאמנויות: עבודתה של שיר בר-חן, בוגרת המגמה לעיצוב אופנה בבית הספר, זכתה במקום הראשון בביאנלה האיטלקית הרביעית לתיכונים שהתקיימה אתמול (חמישי) ברומא במעמד שר החינוך של איטליה. נושא הביאנלה השנה היה "העתיד".

עבודתה של בר-חן עוצבה בהשראת הספר "הנסיך הקטן" של הסופר הצרפתי אנטואן דה סנט אכזופרי – ספר שאותו קראה בר-חן כשהיתה ילדה והתאהבה בו ובנושא הקיימות. לפיכך השתמשה בר-חן בעבודתה במגוון חומרים מפלסטיק, ובכלל זה גם שקיות זבל, ויצרה טקסטיל. היא התמודדה בקטגוריה הבינלאומית שבה נשפטות עבודות של תלמידים ממגמות עיצוב בתיכונים מרחבי העולם (בתי הספר האיטלקיים לעיצוב נבחנו בקטגוריה אחרת).

עבודתה של בר-חן היתה היחידה מישראל שנבחרה על ידי צוות שיפוט איטלקי להשתתף בביאנלה, שהיא אירוע לאומי שנערך בחסות משרד החינוך האיטלקי. בר-חן ההחלה את לימודיה בחטיבת הביניים של רעות דווקא במגמת מחול, ורק כאשר עברה לתיכון היא בחרה לשנות מגמה לעיצוב אופנה.

 

 

בשיחה מרומא לאחר הזכייה אמר רכז מגמת מגמת עיצוב אופנה ברעות עידו רקנטי: "האירוע התחיל במסיבת עיתונאים במשרד החינוך האיטלקי, והשתתפו בו שר החינוך האיטלקי, האחראית על האמנויות במשרד, האחראית על הביאנלה, מנהל פאנל השופטים ומנהל בית הספר לאמנויות אנצו רוסי, שהוא המקבילה האיטלקית של רעות והיה זה שאירח את האירוע. דובר שם על חשיבותה של הביאנלה לעתידם של בתי הספר לאמנויות באיטליה לשיתוף עם בתי ספר לאמנויות בעולם. רק מאיטליה השתתפו בביאנלה 140 בתי ספר לאמנויות".

רקנטי מספר שבר-חן התרגשה כמובן מהמעמד ומזכייתה במקום הראשון: "לאירוע הגיעו אלפי תלמידים ומורים מכל רחבי איטליה, והוא נפתח בתצוגת אופנה של הפרויקטים. תלמידות הציגו את הפרויקט של בר-חן, ונוצר קשר מעולה בינן לבינה".

עבודתה של בר-חן תישאר באיטליה?

"כן, בוודאי. התלבושות יולבשו על בובות ויוצגו במשך חודש לקהל הרחב במרכז לתערוכות ברומא".

 

שיר בר-חן ועידו רקנטי במעמד קבלת הפרס

שיר בר-חן ועידו רקנטי במעמד קבלת הפרס

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר