ח"כ אבי מעוז (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
ח"כ אבי מעוז (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

14 מנהלים מחיפה והקריות חתמו על מכתב המחאה נגד ח"כ מעוז

מרד המנהלים: כ-300 מנהלי בתי ספר מרחבי הארץ, ובהם 13 מנהלי בתי ספר בחיפה ומנהלת אחת מהקריות, שעו לקריאות השמאל ופנו במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו במחאה על העברת הסמכויות על התוכניות החינוכיות ממשרד החינוך לידיו של ח"כ אבי מעוז ממפלגת נעם

פורסם בתאריך: 4.12.22 20:39

כ-300 מנהלי בתי ספר מרחבי הארץ, ובהם 13 מנהלי בתי ספר בחיפה ומנהלת אחת מהקריות, פנו במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו במחאה על העברת הסמכויות על התוכניות החינוכיות ממשרד החינוך לידיו של ח"כ אבי מעוז ממפלגת נעם.

המנהלים ששעו לקריאת השמאל לחתום על המכתב הם הרב אופק מאיר ממרכז חינוך ליאו באק, אופיר שדמי מבית ספר רעות לאמנויות, שירה גאון מחטיבת הביניים חוגים, שלומי אלון מבית הספר הפתוח, סיגל אזולאי מבית הספר אהוד, איריס כהן דור מבית הספר בן גוריון, עמית מיטנר דורון מבית הספר רמות, סיגל לב מבית הספר עופר, נחום בלוך מבית הספר עופרים, סוזנה רייף מבית הספר אופקים, מאיה הרשקוביץ מבית הספר הנרייטה סאלד, אילמה לוי מבית הספר רגבים בקרית חיים, וליאורה הגין מבית הספר אורט רבין בקרית מוצקין, ואליהם הצטרפה ד"ר אתי אררט, לשעבר מנהלת גן החיות הלימודי בגן האם.

 

 

"אנחנו, מנהלי בתי ספר מרחבי הארץ ממגזרים ומאפיינים שונים, נתייצב ונעמוד איתן לשמירה על הדמוקרטיה שלנו ועל זכויות היסוד של אזרחי המדינה בהתבסס על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו", נכתב במכתב שעליו חתמו המנהלים, "אנו מביעים בזאת את מחאתנו על הוצאת היחידה האחראית על תוכניות ושותפויות ממשרד החינוך והעברתה לתחום האחריות של אגף שבראשו יעמוד אבי מעוז ממפלגת נעם, אשר מביע בפומבי את דעותיו הגזעניות, הלהט"בופוביות, החשוכות והקיצוניות ביותר, אשר מבטלות, מפלגות, משסעות ופוגעות בקהילות שלמות ובזהויות נרחבות בחברה הישראלית. לא נישאר אדישים למצב. נמשיך להנהיג שיח הומניסטי ופלורליסטי מתוך אמונה שזו אחת מהמטרות העיקריות שלנו בתור אנשי חינוך, בתור מנהיגים ובתור בני אדם. נוסיף לחשוף את תלמידינו לתכנים העוסקים בחופש, שוויון, אהבת האדם, זכויות אדם, קבלת האחר והיכרות עם כל האוכלוסיות שהן מרכיביו של פסיפס החברה הישראלית והחברה האנושית. לא ניתן לעמדות חשוכות להכתיב את סדר היום בבתי הספר שלנו, ואנו קוראים לשינוי ההחלטה באופן מיידי".

יצוין שבריאיונות לעיתונות הזרה הודיע נתניהו כי התוכניות יישארו בפיקוחו וכי לא תהיה פגיעה בקהילה הלהט"בית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. לודמילה

    מעולה!
    זה הזמן לקדם את הצעירים.
    שהפורשים ילכו לקרן וקסנר..

  2. יורם

    מערכת כלבו היקרה, המנהלים לא שעו לקריאת השמאל וכתבו את מכתבם. הם שעו לצו מצפונם, להגיון שבראשם והמחויבות האזרחית לשמור על מדינת ישראל שפויה ותרבותית.

  3. קלייר

    יורם אל תעבוד עלינו. אתם פוחדים פחד מוות מהשמאל.
    ומה עכשיו זה דמוקרטיה ? חיים בסרט. כפייה להטבית בבית ספר, שאלו אותך? אזכרה לרוצחים פלסטינים וקרבנות טרור שאלו אותך? תמיכה באירגון בצלם שאלו אותך? תמיכה בטרור שאלו אותך, אתה בכלל יודע מה התכנים שילדיך קיבלו ? לא. לא בריש גלי.
    אנחנו יהודים. לא יכפו עלינו תכנים גזעניים, מיניים, נוצרים ומוסלמים. איש לא שאל אותנו אם זה מתאים לילדינו. ועכשיו אתם תצטרכו מה לעשות , למלא אחר חוקים במדינה דמוקרטית. התנגדות זו הפרת חוק. וזה דמוקרטי ?.

  4. חוצפה

    מחר מחרתיים הורים יחתמו על מכתב מחאה נגד מנהלים שלא נראים להם? איפה זה ייגמר? שלטון חוק או צחוק?

  5. שי

    הבן שלי לומד אצל אחת החותמות כאן. קודם שתראה איך בית הספר שלה מתנהל. הבן שלי נייר טואלט הוא מביא מהבית , אי אפשר לדעת מי בן ומי בת , ילדים באים עם כפכפי ים לבית הספר אבל……אבי מעוז מפריע לה. צבועים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר