חטיבת הנעורים של בית הספר ליאו באק (צילום: ספיר ברונזברג)
חטיבת הנעורים של בית הספר ליאו באק (צילום: ספיר ברונזברג)

מנכ"ל ליאו באק: "אנחנו מלאים עד אפס מקום"

ביקוש שיא לבית הספר ליאו באק, שנאלץ לדחות תלמידים רבים שביקשו להירשם לחטיבת הביניים ופתח רשימת המתנה לכיתה ז'. המנכ"ל הרב אופק מאיר: "הביקוש לחטיבת הביניים הוא גדול במיוחד, ומצוקת המקום גדלה"

פורסם בתאריך: 28.5.19 08:01

ביקוש שיא לבתי הספר בחינוך המוכר שאינו רשמי בחיפה. בית הספר ליאו באק בכרמל הצרפתי דחה לאחרונה עשרות תלמידים שביקשו להירשם לחטיבת הביניים ופתח רשימת המתנה לכיתה ז', ובבית הספר הריאלי קיימו לאחרונה תהליך מיון לעשרות תלמידים המבקשים ללמוד בכיתות ב'-ו' ורבים עדיין ממתינים להגיע לשלב המיון.

למרות המחירים הגבוהים, החינוך הפרטי בחיפה זוכה לפופולריות רבה על חשבון החינוך הממלכתי. לנוכח הביקוש הרב הודיעה הנהלת ליאו באק להורים כי רק לקראת פתיחת שנת הלימודים יידע בית הספר אם יוכל לקלוט תלמידים חדשים.

בשכבת כיתות ז' בליאו באק לומדים 250 תלמידים שמחולקים בין שש כיתות רגילות, שתי כיתות מחוננים ובין שלוש לארבע כיתות חינוך מיוחד. בכיתה ממוצעת בליאו באק לומדים 39-37 תלמידים, למעט בכיתת מחוננים שבה מספרם הוא קטן יותר. יצוין שליאו באק קולט בחטיבת הביניים את כל התלמידים המחוננים בעיר שלומדים כיום בדוד ילין. נוסף על כך לומדים בבית הספר בכל שכבות הגיל תלמידים רבים על הרצף האוטיסטי בכיתות קטנות.

 

 

מנכ"ל בית הספר הרב אופק מאיר: "אני מבקש להודיע להורים שאנחנו מלאים עד אפס מקום. מדי יום מתקשרים אלינו תלמידים ומבקשים להירשם לחטיבת הביניים, ואנחנו נאלצים להשיב את פניהם ריקם. הביקוש בכל חטיבות הגיל הוא גדול מאוד, אבל בחטיבת הביניים (המשותפת לליאו באק ולעיריית חיפה; ש"מ) במיוחד, ומצוקת המקום היא גדולה. בגלל המצב קלטנו השנה לחטיבה רק תשעה תלמידים מתוך עשרות שביקשו ללמוד בכיתה המדעית-טכנולוגית".

כמה תלמידים יעלו לקראת השנה הבאה מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים?

"50 תלמידים. לכיתות א' יעלו 40 תלמידים מגני הילדים, כך שלכיתה הזו בכלל לא פתחנו הרשמה. יש לנו שתי כיתות וזהו. הלוואי שיכולתי לפתוח עוד כיתה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר