המבורגר מוגזם עם גבינה (צילום: בלאק בורגר חיפה)
המבורגר מוגזם עם גבינה (צילום: בלאק בורגר חיפה)

Say Cheese? לא בבלאק בורגר גרנד קניון

בעוד שבוע יהפוך הסניף של בלאק בגרנד קניון למסעדה כשרה. איך זה קרה? "ראשית, אנחנו יושבים בנוה שאנן שהיא שכונה מסורתית ברובה", אומר הבעלים שלומי פורמן, "ושנית, יש ביקוש גדול למסעדות כשרות, ובחיפה כמעט אין מסעדות כשרות. ימים יגידו. אנחנו מעריכים שההחלטה היא נכונה"

פורסם בתאריך: 8.1.24 11:40

נפל דבר בבלאק בורגר גרנד קניון: מיום שני, 15 בינואר, מסעדת ההמבורגרים הכי מוגזמים שיש הופכת לכשרה. לכל חובבי ההמבורגרים עם תוספת הגבינה – לא משנה אם זו צ'דר, גאודה, מוצרלה או קממבר, שהופכת למותכת כשהיא פוגשת בקציצה החמה – יש לכם בדיוק שבוע כדי להיפרד מהשילוב האולטימטיבי.

הבעלים שלומי פורמן, הכצעקתה?

"אנחנו הופכים את הבלאק לכשר כי יש צורך, יש ביקוש, יש דרישה. קהל שומרי הכשרות רוצה את ההמבורגר של בלאק ועוד כל מיני דברים טעימים שיהיו כשרים".

ולמה להכשיר דווקא את הסניף בגרנד קניון?

"יש בחיפה שני סניפים של הבלאק ושניהם לא כשרים. מסתבר שיש קהל גדול – לא בהכרח דתיים אלא רק שומרי כשרות ודתיים לייט – שמעוניין באוכל כשר, ולכן החלטנו להפוך סניף אחד מתוך השניים לכשר כדי שנוכל לתת מענה לקהלים שעד היום לא באו לאכול אצלנו. ההחלטה על הסניף בגרנד קניון התקבלה כי הסניף בלב המפרץ יושב בתוך מתחם בילוי, צמוד ליס פלאנט, והמסעדה שם מושפעת מאוד מבתי הקולנוע. ערב שישי וצהרי שבת הם שעות השיא בצריכת קולנוע, בעוד שבגרנד בשישי בערב ובשבת בצהריים הקניון סגור. בגרנד אנחנו גם פחות מושפעים מבתי הקולנוע כי הם נמצאים בקומה מינוס 7 ואנחנו בקומה 3 – הכי רחוק מהקולנוע".

אני מניחה שעשיתם בדיקות לפני.

"ואלו הן התובנות והמסקנות שעלו מהבדיקות. ראשית, אנחנו יושבים בנוה שאנן שהיא שכונה מסורתית ברובה, אני לא רוצה לקרוא לה דתית. שנית, יש ביקוש גדול למסעדות כשרות, ובחיפה כמעט אין מסעדות כשרות. אז ביקוש יש, ומסתבר שיש לזה גם קהל, וימים יגידו. אני לא יודע לנבא בשלב זה, אבל אנחנו מעריכים שההחלטה היא נכונה".

 

 

מה ישתנה בתפריט מלבד הגבינה שלא תהיה לי על המבורגר?

"אין שינויים מלבד תוספות הגבינה על ההמבורגר ופירות ים. כל שאר המנות נשארות אותו דבר בדיוק. כמובן שחומרי הגלם יהיו כשרים והבשר יהיה חלק, אבל התפריט נשאר אותו תפריט".

מה זה בשר חלק?

"בכשרות מחמירה. היום אגב, לא מעט שפים פותחים מסעדות שף כשרות. הסיבה לכך היא שאיכות חומרי הגלם הכשרים עלתה מאוד בשנים האחרונות, ויש היום בשר כשר, חלק, באיכות גבוהה מאוד".

אז כבר אי אפשר יהיה להצטלם עם המבורגר ביד ולומר say cheese?

"אני מזמין אותך לבוא ולטעום המבורגר עם גבינה טבעונית ומבטיח לך שתיהני בדיוק אותו הדבר. לא תרגישי שום הבדל. מי שלא ישים לב לשלט בכניסה ולא יידע שהמקום כשר, לא ירגיש בהבדל. יש היום פתרונות מדהימים באיכויות גבוהות מאוד. גבינה טבעונית מיוצרת מחלבון שהוא לא חלב, ויש לה טעם ומרקם בדיוק כמו לגבינה רגילה. כמעט. אני אגלה לך סוד – מספר מנות ההמבורגרים שנמכרת בבלאק גרנד קניון עם תוספת גבינה הוא בטל בשישים. מסתבר, ולפעמים אנחנו לא שמים לב עד שבודקים את הנתונים, שאחוזים בודדים של לקוחות מבקשים להוסיף גבינה על ההמבורגר. אולי זה לא כזה להיט. מה שנותר זה רק להתפלל שבעזרת השם נצליח".

 

המבורגר בתוספת גבינה (צילום: בלאק בורגר חיפה)

המבורגר בתוספת גבינה (צילום: בלאק בורגר חיפה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יובל

    העובדה שקוראים למקום הזה מסעדה זו מחמאה שלא ברורה לי, מזנון לא הייתי קורא למקום הזה

  2. אגאדיר

    שמע זה לא הכשרות שהיא הבעיה אצלכם, האוכל שלכם מאוד מאוד מיושן ולא טעים.. לא הגבינה מעל המבורגר
    מלבד זה, מי מגיע לקניון לאכול המבורגר?! קניון זה אוכל קליל שאפשר להמשיך הלאה מהמקום בלי להרגיש סחבת.. 2024 היא לא שנה לבורגר בקניון

  3. לקוח תכף לשעבר

    כשר=לא טעים. אתם הופכים לכשרים? בסדר, זכותכם. אותי לא תראו יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר