יהורם שטרית. "משהו בחיפה נדפק"
יהורם שטרית. "משהו בחיפה נדפק"

"אנחנו השחורים של חיפה"

יהורם שטרית (יהורם מטיטה בשבילכם) הקים את התנועה לשיוויון חיפאים שהסלוגן שלה הוא "וואט דה פאק? מה נדפק?". ואל תתפלאו אם היא תתמודד בבחירות המוניציפליות הבאות

פורסם בתאריך: 8.10.17 08:29

יהורם שטרית, אשר ידוע יותר בכינוי יהורם מטיטה, יוצא כבר שנים יוצא נגד ראש העיר חיפה יונה יהב. וכדי להפוך דיבורים למעשים הוא הקים תנועה חברתית בשם התנועה לשיוויון חיפאים שהסלוגן שלה הוא "וואט דה פאק? מה נדפק?". ואל תתפלאו אם תשמעו בקרוב שהרשימה תתמודד בבחירות המוניציפליות הבאות שיתקיימו בעוד שנה.

שטרית, אז מי אתה?

שאף אחד לא יתבלבל – זו לא מפלגה ולא עמותה. נכון להיום אני מוביל תנועה חברתית שמכוונת לשינוי סדרי העדיפויות של עיריית חיפה. פשוט. המטרה המרכזית היא לגרום לתושבי שכונות החוף, העיר התחתית וקרית חיים להתעורר ולהבין שצריך לשנות, ובשביל זה יש בחירות. חובה ללכת לבחור. בבחירות 2013 מתוך 250,000 בעלי זכות בחירה בחיפה רק 81,909 הצביעו. פחות משליש. ריכוז הקולות הגבוה ביותר היה כרמל, וכך יצא שתושבי הכרמל קבעו לנו מי יהיה ראש העיר. המטרה השנייה היא ייצוג הולם במועצת העיר לתושבי שכונות החוף, העיר התחתית וקרית חיים. לתנועה יש מטה שמנהל את הפעילים. לקראת מועד הבחירות תחליט התנועה אם לתמוך במפלגה שתקדם את הדרישות שלנו או לרוץ כמפלגה לכל דבר".

אבל מהן השאיפות שלך?

"בשלב זה אנחנו תנועה ואני לא יודע לאן זה יוביל אותנו. אנחנו רוצים לצבור כוח כדי שנוכל להשפיע על ועדים מסוימים בעירייה כדי לטפל במה שצריך – דברים שחשובים לנו ואיש לא מתייחס אליהם. אנחנו השחורים של העיר".

וגם סלוגן יצירתי יש.

"משהו בחיפה נדפק. מבטיחים ומבטיחים אבל שום דבר לא יוצא אל הפועל".

תמיד היתה לך אג'נדה חברתית. מה קרה שזה הפך לרציני?

"גדלתי בחליסה למשפחת פשע, לאנשים שישבו בבתי סוהר. אני באתי מהשכונות, ממש מלמטה. אף פעם לא היה מי שידאג לנו ברשויות. תראה את הנוער בסיכון – בני נוער מעשנים באנגים, לוקחים סמים. אין מי שישוחח אותם ויסביר להם שאסור לגעת בסמים. פעם היו מועדוני נוער, אבל היום אם אני רוצה שהילדה שלי תלך למועדון נוער – אין. אני לא חושב על עצמי, אני ברוך השם מסודר. לא מעניינת אותי פוליטיקה אבל אני חושב על עתיד ילדינו".

 

הסלוגן. "מבטיחים ומבטיחים אבל שום דבר לא יוצא אל הפועל"

הסלוגן. "מבטיחים ומבטיחים אבל שום דבר לא יוצא אל הפועל"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גדול להעיף את האפס הזה כבר שווה.אף פעם לא היה. יאללה הביתה יונה יהב

  2. ציפי

    כריזמטי הבחור, נהיה אימפריה של סרטונים, מחכים כבר לעונה 2 . נוע נוע

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר